Fitness Seller

In 5 weken klaarstomen voor de Flexcup!

xMichelle

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
16%
Aangezien de flexcup voorbij is, kun je vanaf pagina 3 mijn voorbereiding voor de JBC op 23 maart 2014 lezen. Deze keer dus een langere voorbereiding hihi. Enjoy en tips/adviezen/reacties zijn altijd welkom!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi allemaal!

Ik ben net nieuw op het forum. Heb me bij het vrouwengedeelte al voorgesteld, maar ik zal het hier nog een keer doen. :)
Mijn naam is Michelle, 21 jaar oud en ik ben nu een jaar bezig met KT.
Aangezien ik vlakbij Veldhoven woon en ik mezelf weleens wilde meten met anderen, bedacht ik me vorige week dat ik wel mee kon doen met de Flexcup, mits dit haalbaar was.
Zaterdag 9 november ben ik naar de wedstrijdvoorbereiding geweest die wordt gecoacht door Harry de Jonge en Rene Groenen van Muscletotaal, tevens organisatoren van de Flexcup.
Hier ben ik opgemeten en hebben ze een eet- en trainschema voor me samengesteld.
Ik ben 1.65 meter lang, ik weeg 54,3 kg, en ik heb nu een vetpercentage van 19,9% (zeker niet verkeerd gezien de andere dames en gezien het feit dat ik zo'n 2x per week friet at en zo'n 200 gram per dag aan chocolade naar binnen werkte).
De tijd van junkfood is verleden tijd... :janken: Maar ach, als ik ergens voor ga, dan ga ik er ook 110% voor.
Zaterdag 23 november moet ik terug naar Muscletotaal voor een meting en weging. Dus ik ben heel benieuwd hoe het er dan voor staat.
Oke, dat is dus even de inleiding. Ik ga overigens meedoen in de bikini klasse. :rolleyes:

Mijn eetschema staat in een pdfje bijgevoegd, mijn trainschema volgt hieronder:

Cardio nu elke ochtend voor het ontbijt 45 minuten, zeven dagen per week. Als je nu al twee keer per dag cardio doet houd je dat aan.

Dag 1
Borst en rug
Superset schuin dumbbelldrukken en voorovergebogen dumbbell roeien 4 sets Steeds 12 herhalingen langzaam en gecontroleerd, extra aanspannen boven
Superset vlak dumbbelldrukken en lat pull down brede greep 4 sets Steeds 12 herhalingen
Kabel crossover 7 sets van 12 met slechts 10 seconden rust tussendoor
T-bar roeien (niet te zwaar) 7 sets van 12 met slechts 10 seconden rust
Buik

Dag 2
Hamstrings en schouders
Liggende leg curls 12 12 12 12
Staande of zittende leg curls 12 12 12 12
Deadlift gestrekte benen 12 12 12 12
Voorslaan en uitstoten 12 12 12 12
Zijwaarts heffen 12 12 12
Omgekeerde pec-deck 12 12 12
Shrugs 12 12 12
Buik

Dag 3
Biceps en triceps en onderarmen
Superset curlen met halter en liggend triceps strekken (schedelkraker) 4 sets steeds 12 herhalingen
Superset curlen met dumbbells en kickbacks 4 sets steeds 12 herhalingen
Superset dumbbell curlen vanaf schuine bank met dippen tussen twee bankjes 4 sets steeds 12 herhalingen
Curlen met omgekeerde greep 12 12 12
Hamer curls 12 12 12
Buik

Dag 4
Quadriceps en kuiten
Squatten 12 12 12 12
Opstappen of uitstappen 12 12 12 12 (per been)
Leg press 20 20 20 20
Leg extensions 15 20 25 30
Staand kuitheffen 15 15 15 15
Zittend kuitheffen 15 15 15 15

Dag 5
Poseren

Laat maar iets achter! :D

Bijlagen

Dapper zo kort dag een wedstrijd prep in te gaan helemaal je 1e wedstrijd :P
Succes ! en je hebt een goede aan harry en rene ;)

Ben benieuwd! Je woont idd in de buurt!

Succes met je (korte) voorbereiding!

Je word dus volledig begeleid door Rene Groenen en Harry de Jonge?

Succes! mooi evenement dit jaar de flexcup

succes

echt traning schema van harry indd :D

Dapper michelle ! succes nog de komende weken!

Ps:
Heb je voor mij de link waar jij eetmeter 2002 gedownload heb?

mooie uitdaging, succes! blijf je updaten qua foto's? (nohomo, oh wait)

op die foto ( als dat je foto is)
zie je er aardig knap strak uit !
t zal zeker goed komen

• Topic Starter Topic Starter
Dapper michelle ! succes nog de komende weken!

Ps:
Heb je voor mij de link waar jij eetmeter 2002 gedownload heb?

Die heb ik zelf niet gedownload.. Ik heb mijn eetschema zo van mijn coach gekregen.

mooie uitdaging, succes! blijf je updaten qua foto's? (nohomo, oh wait)

Ik zal blijven updaten!

Hier 2 foto's van een paar weken geleden:
20130912_180504.jpg

Laatst bewerkt:
Even een kleine update!
Vandaag gemeten en ik sta nu op 17,4% vet, dus het gaat lekker.. :)
Nog 2 weken en dan is het zo ver, spannend!
Vanavond krijg ik weer een nieuw eetschema.

Goed bezig!

Doe harry de groeten van mij;)

Beter een goeie korte voorbereiding dan een slechte lange.

Succes!

Goeie training!

Vandaag mijn bikini binnen gekregen.. Sowieso 4 dagen te laat en nu blijkt het ook nog de verkeerde maat te zijn.
Ik heb de goede maat besteld en staat ook op de factuur, maar ze hebben de verkeerde maat op de post gedaan.
Nouja, balen.. Je kunt het niet zien als ik hem aan heb en ik heb geen tijd om hem terug te sturen.
Ik heb wel een niet zo aardig mailtje naar het bedrijf gestuurd haha.

Vandaag mijn bikini binnen gekregen.. Sowieso 4 dagen te laat en nu blijkt het ook nog de verkeerde maat te zijn.
Ik heb de goede maat besteld en staat ook op de factuur, maar ze hebben de verkeerde maat op de post gedaan.
Nouja, balen.. Je kunt het niet zien als ik hem aan heb en ik heb geen tijd om hem terug te sturen.
Ik heb wel een niet zo aardig mailtje naar het bedrijf gestuurd haha.

Dat is zeker balen! Doe je deze alsnog gewoon aan?
Hoezo ga je trouwens niet naar Muscletotaal in Veldhoven, daar hebben ze ook bikini's toch? Of hebben ze daar geen leuke?

Terug
Naar boven