XXL Nutrition

In 5 weken klaarstomen voor de Flexcup!

Kan weinig zien :P
Hoe voelde jij je toen en nu , beetje tevreden tenminste?

Flexcup_2.jpg

Ik ben de 10e van links. Blauwe bikini, tussen de 2 gele in.

Vandaag was de vergelijkingsronde, volgens mij ging het wel oke maar de concurrentie was heel groot. Meisje rechts naast mij ging de hele tijd half voor mij staan en vertelde mij dat ze 2 weken geleden 2e was geworden op de Belgische kampioenschappen. Er stonden meerdere meisjes tussen waarvan meteen duidelijk was dat het geen beginners meer waren. Maar ach, iedereen moet ergens beginnen. :)

Morgen individuele T-walk rond 14.00 uur en rond 21.30 uur de prijsuitreiking. Maar volgens mij hebben ze de uitslag nu toch al wel voor een groot deel beslist. :p
Ik vond het vandaag op zich wel leuk, maar of ik vaker mee gaan doen weet ik nog niet.. Al dat gestress, daar ben ik niet voor gemaakt!

Moeilijk te zien op deze foto. Heb je geen duidelijkere foto's?:p

Ik heb gehoord dat de wedstrijd heel erg chaotisch en stressvol was voor de deelnemers, klopt dat?

Is gewoon teveel atleten voor 1 contest.

Andere wedstrijden gaat het er heel anders aantoe

Was toch wel mooi om te zien zo

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog geen andere foto's helaas.. Als ik er heb, zal ik ze plaatsen!
Ja, mega chaotisch! Ik kwam binnen 's ochtends en moest gelijk in een mega lange rij gaan staan.
Daarna wist ik niet waar ik heen moest of wat ik moest doen. Eerst meten, toen aanmelden bij de bond, toen inschrijven voor de spraytan, toen badge ophalen. Maar dat stond nergens duidelijk aangegeven. Ik zou tussen 12 en 1 gespraytanned worden, dus ik stond daar om 12 uur. Uiteindelijk was ik om half 2 aan de beurt terwijl ik om 2 uur on stage moest. Dus het was nogal hectisch ja, ik hou daar niet zo van.. :P Op het podium vergeet je dat gelukkig wel en vond ik het wel leuk, maar alles eromheen pfft.

Ik heb nog geen andere foto's helaas.. Als ik er heb, zal ik ze plaatsen!
Ja, mega chaotisch! Ik kwam binnen 's ochtends en moest gelijk in een mega lange rij gaan staan.
Daarna wist ik niet waar ik heen moest of wat ik moest doen. Eerst meten, toen aanmelden bij de bond, toen inschrijven voor de spraytan, toen badge ophalen. Maar dat stond nergens duidelijk aangegeven. Ik zou tussen 12 en 1 gespraytanned worden, dus ik stond daar om 12 uur. Uiteindelijk was ik om half 2 aan de beurt terwijl ik om 2 uur on stage moest. Dus het was nogal hectisch ja, ik hou daar niet zo van.. :P Op het podium vergeet je dat gelukkig wel en vond ik het wel leuk, maar alles eromheen pfft.

Hmm dat is wel jammer maar wel te verwachten een beetje. Achja vond je het vandaag wel een beetje leuk?

Oh ik heb je gezien vanmiddag! Wel k*t het zo hectisch is backstage. Alsof je nog niet nerveus genoeg bent haha.
(ik zie dat nu de prijsuitreiking is! Ben benieuwd)

Hoe is het gegaan?

Vandaag was het gelukkig al een stuk minder hectisch!
@ laluzz, zag het er een beetje goed uit? :P

Volgens mij ging het wel goed, maar er zaten betere deelneemsters tussen.
Ze noemden alleen de top 5 en daar zat ik niet bij, dus geen idee hoeveelste ik ben geworden hihi.
Ik laat me in ieder geval niet meer spraytannen, ik zat helemaal onder de vlekken en de kleur was echt niet mooi. Volgende keer dus gewoon met pro tan ofzo.
Ik ga nu tot het voorjaar clean bulken en dan in het voorjaar weer cutten en dan hoop ik nog wat wedstrijdjes te doen in het nieuwe jaar, ik vond het wel leuk om te doen! :)

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Dit is de enige foto die ik tot nu toe heb, de rest zal binnenkort wel online komen en dan zal ik er nog een paar posten. :)

Flexcup_7.jpg

Tussen de T-walk vanmiddag en de prijsuitreiking vanavond snel naar de zuiderburen geweest om frietjes te eten! Wel mijn tong verbrand omdat ik zo snel wilde eten...
En wat keken ze me raar aan zeg, met mijn bruine hoofd hihi.

Laatst bewerkt:
Respect hoor want je stond er mooi bij op het podium! Leuk zo'n eerste ervaring!

Je stond er goed heel goed bij! Zeker voor zo'n korte voorbereiding.

Vreselijk dat spraytan...zonde hoor.
Bikini was ook niet de allerbeste keuze, maar wel netjes dat je dit in zulke korte tijd hebt behaald :)

Die spraytan viel zaterdag wel mee, maar zondag zag het er echt niet uit.
Ik zat onder de vlekken en vegen en dat kregen ze niet goed bijgewerkt.
Dat is zeker niet voor herhaling vatbaar en dat voor die prijs pff.

Ik weet dat de bikini niet de allerbeste keuze was, maar ik heb geen dik salaris waarvan ik even een bikini van 300 euro kan kopen en dat vertikte ik ook gewoon.
Als alleenwonende student vond ik het weekendje zelf al duur genoeg (zo'n 150 euro voor 2 dagen is al niet niks).
Maar aangezien ik wel graag door wil gaan, ga ik nu sparen voor een chique bikini. :)

Die spraytan viel zaterdag wel mee, maar zondag zag het er echt niet uit.
Ik zat onder de vlekken en vegen en dat kregen ze niet goed bijgewerkt.
Dat is zeker niet voor herhaling vatbaar en dat voor die prijs pff.

Ik weet dat de bikini niet de allerbeste keuze was, maar ik heb geen dik salaris waarvan ik even een bikini van 300 euro kan kopen en dat vertikte ik ook gewoon.
Als alleenwonende student vond ik het weekendje zelf al duur genoeg (zo'n 150 euro voor 2 dagen is al niet niks).
Maar aangezien ik wel graag door wil gaan, ga ik nu sparen voor een chique bikini. :)

Wedstrijd is eigenlijk ook vrij duur. Sowieso is bodybuilding in het algemeen een vrije dure hobby, maarja je moet er iets voor over hebben toch:p

Het is sowieso een stuk goedkoper dan mijn vorige hobby haha!
Maar voor een eerste wedstrijd wilde ik niet gelijk honderden euro's uitgeven.
Dat ga ik vanaf nu wel doen :P

Even een kleine update..
11 dagen verder en een paar kilo's zwaarder haha. Maar voel me top! Ben weer lekker bezig geweest in de sportschool en vanaf oudjaar weer aan mijn eetschema beginnen.
Nieuwe bikini en pro tan zijn onderweg, dus dat gaat helemaal goed komen bij de JBC hoop ik! Ik zal wat actiever mijn train- en eetschema's gaan posten vanaf januari.

Hier nog wat foto's van de flexcup:
Flexcup_24.jpg
Flexcup_14.jpg
Flexcup_28.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven