JohnMB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Ik ben de 10e van links. Blauwe bikini, tussen de 2 gele in.
Vandaag was de vergelijkingsronde, volgens mij ging het wel oke maar de concurrentie was heel groot. Meisje rechts naast mij ging de hele tijd half voor mij staan en vertelde mij dat ze 2 weken geleden 2e was geworden op de Belgische kampioenschappen. Er stonden meerdere meisjes tussen waarvan meteen duidelijk was dat het geen beginners meer waren. Maar ach, iedereen moet ergens beginnen.
Morgen individuele T-walk rond 14.00 uur en rond 21.30 uur de prijsuitreiking. Maar volgens mij hebben ze de uitslag nu toch al wel voor een groot deel beslist.
Ik vond het vandaag op zich wel leuk, maar of ik vaker mee gaan doen weet ik nog niet.. Al dat gestress, daar ben ik niet voor gemaakt!

Op het podium vergeet je dat gelukkig wel en vond ik het wel leuk, maar alles eromheen pfft.Ik heb nog geen andere foto's helaas.. Als ik er heb, zal ik ze plaatsen!
Ja, mega chaotisch! Ik kwam binnen 's ochtends en moest gelijk in een mega lange rij gaan staan.
Daarna wist ik niet waar ik heen moest of wat ik moest doen. Eerst meten, toen aanmelden bij de bond, toen inschrijven voor de spraytan, toen badge ophalen. Maar dat stond nergens duidelijk aangegeven. Ik zou tussen 12 en 1 gespraytanned worden, dus ik stond daar om 12 uur. Uiteindelijk was ik om half 2 aan de beurt terwijl ik om 2 uur on stage moest. Dus het was nogal hectisch ja, ik hou daar niet zo van..Op het podium vergeet je dat gelukkig wel en vond ik het wel leuk, maar alles eromheen pfft.

Die spraytan viel zaterdag wel mee, maar zondag zag het er echt niet uit.
Ik zat onder de vlekken en vegen en dat kregen ze niet goed bijgewerkt.
Dat is zeker niet voor herhaling vatbaar en dat voor die prijs pff.
Ik weet dat de bikini niet de allerbeste keuze was, maar ik heb geen dik salaris waarvan ik even een bikini van 300 euro kan kopen en dat vertikte ik ook gewoon.
Als alleenwonende student vond ik het weekendje zelf al duur genoeg (zo'n 150 euro voor 2 dagen is al niet niks).
Maar aangezien ik wel graag door wil gaan, ga ik nu sparen voor een chique bikini.![]()

Het is sowieso een stuk goedkoper dan mijn vorige hobby haha!
Maar voor een eerste wedstrijd wilde ik niet gelijk honderden euro's uitgeven.
Dat ga ik vanaf nu wel doen![]()

Paardrijden, western om precies te zijn.
En dan internationale wedstrijden, ook niet echt de goedkoopste hobby.![]()