MuscleMeat

In 5 weken klaarstomen voor de Flexcup!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik doe hem aan. Voor mijn gevoel is hij wat te groot, maar je ziet het niet.
En bij Muscletotaal hebben ze er wel, maar ik heb geen 300 euro over voor een bikini haha..

voor volgende keer;)

kan bijvoorbeeld bij marjolein schilderpoort wedstrijd bikini's op maat laten maken.

En precies hoe jij hem wilt hebben.

Ja, ik kijk even hoe het gaat allemaal komend weekend en als ik dan door wil blijven gaan met wedstrijden, laat ik er 1 op maat maken. :) Maar ik wilde niet zoveel geld uitgeven voor een eerste wedstrijd..

Ja, ik kijk even hoe het gaat allemaal komend weekend en als ik dan door wil blijven gaan met wedstrijden, laat ik er 1 op maat maken. :) Maar ik wilde niet zoveel geld uitgeven voor een eerste wedstrijd..

Nu kun je tenminste wat ervaring op doen en bekijken of wedstrijden je bevallen wel of niet Als ze bevallen kun je alsnog een duurdere bikini kopen

Dat was precies mijn gedachte ja!
Ik moet zeggen dat ik de smaak wel te pakken heb met het eten en trainen. Ik hou van structuur, dus die strenge schema's bevallen mij wel haha.
Nu 8x per dag 4 gram rijst en 25 gram koolvis.
Ik kan geen rijst en koolvis meer zien na zondag pfft!

Ik moet zeggen dat ik de smaak wel te pakken heb met het eten en trainen. Ik hou van structuur, dus die strenge schema's bevallen mij wel haha.

4gr rijst en 25gr koolvis?

Wow sorry, 40 gram rijst haha..

Klinkt als bikkelen.. Lekker doorknallen! :)

Balen van die bikini wel, gewoon alles vasttapen joh ;)

Ooh goeie tip! Ik zal morgen nog eens wat tape gaan halen, thanks!

Haha, als dit geen typfout was... xD dan is je schema bij één korreltje al compleet anders :P

Gelukkig was het wel een typefout haha!

Ooh goeie tip! Ik zal morgen nog eens wat tape gaan halen, thanks!

Ze hebben speciale lijm om vast te lijmen, kan wel makkelijk zijn zeker als je denk dat hij te groot is. Moet je maar aan harry vragen en anders kan hij er wel via mascha tieken aankomen of je moet haar even bellen of mailen.

Voor de mensen die niet naar de Flexcup gaan of die niet kunnen wachten tot morgen, bij deze een sneak peak van mijn huidige shape. :)

Ziet goed uit damn!!

Netjes in 5 week.

Geen idee of het voldoende is.
Weet niet hoe bikini beoordeeld wordt.

Have fun

Ziet er idd goed uit!
Succes van het weekend..

Goed goed

would berry

:thumb: succes van t weekend

Flexcup_2.jpg

Ik ben de 10e van links. Blauwe bikini, tussen de 2 gele in.

Vandaag was de vergelijkingsronde, volgens mij ging het wel oke maar de concurrentie was heel groot. Meisje rechts naast mij ging de hele tijd half voor mij staan en vertelde mij dat ze 2 weken geleden 2e was geworden op de Belgische kampioenschappen. Er stonden meerdere meisjes tussen waarvan meteen duidelijk was dat het geen beginners meer waren. Maar ach, iedereen moet ergens beginnen. :)

Morgen individuele T-walk rond 14.00 uur en rond 21.30 uur de prijsuitreiking. Maar volgens mij hebben ze de uitslag nu toch al wel voor een groot deel beslist. :p
Ik vond het vandaag op zich wel leuk, maar of ik vaker mee gaan doen weet ik nog niet.. Al dat gestress, daar ben ik niet voor gemaakt!

Terug
Naar boven