Fitness Seller

in slaap vallen tijdens trainen?

Cmart187

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
24%
beste mensen,

Ik heb ong een week niet getraind ik wou vandaag trainen, ik val bijna in slaap. ik voel me krachteloos. totaal geen energie.

hoe kan dat komen ? te weinig of te veel geslapen? hoeveel uur moet je gemiddeld per dag slapen ? kan het ook aan voeding liggen ? te weinig of te veel eet ?

graag reacties

Tijdens het trainen??????
Dus je doet eerst een paar zware deadlifts, en daarna ga je op het bankje liggen en val je in slaap?

• Topic Starter Topic Starter
Vermoeidheid kan ook aan je voeding liggen, als je erg laag zit in je koolhydraten bijvoorbeeld. Misschien is een pre-workout booster een idee, of gewoon caffeine?

laat je bloed eens trekken, miss kom je iets tekort?

gapen doe je door een zuurstof tekort in die kopf.....

waarschijnlijk omdat je spieren die behoefte opeisen, want je traint.

Doe een goeie warming-up. Drink veel water. Misschien dat je lichaam weer ff moet wennen aan de inspanningen, het gaat vanzelf over.

gapen heb ik ook.. maar enkel tijdens zwaar cutten..

ik heb wel eens het gevoel dat ik bijna flauw ga vallen, zoveel sterretjes zie ik dan na een zware set squatten tot het uiterste en er voorbij :o

ik denk dat iedereen wel is een periode van grote vermoeidheid en slechte recuperatie heeft. beter is om dan een periode licht te trainen. weinig oef met niet al te zware gewichten. is beter dan te stoppen. na een paar weken heb je weer zin om erin te vliegen. en proberen om een lange nachtrust te hebben.

Ik val soms serieus bijna in slaap als ik op een bankje lig, als ik mn ogen dichtdoe ben ik weg :P

Gapen doe ik ook, meestal na mn zwaardere setjes

sinds ik na elk setje deadliften in slaap val, maak ik de gains van mijn leven

:roflol:

Hij blijft leuk:D

Terug
Naar boven