Fitness Seller

In the zone - Alex Moonen

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel er mee dat het de minder belastende press training in de week is;) Met mijn BW weet ik niet of dit een gepast gewicht is. Was idd wel pittig!

5x je bw pressen op incline bench als 2e oefening met een Super Heavy Weight bw is impressive hoor Alex:P

Die zou dan idd erg sterk moeten zijn, tenzij...

Zondag 16-01 Events

Carry&Drag

200 sled + 4 kegs over 12 meter (in de 40 sec)
250 sled + 4 kegs over 12 meter (51sec)

Medley (farmers/yoke/tyre)

95/270/3flips 360 (31sec)
120/360/3flips 360 (41sec)

Stones -run

1*90-105-135-155

comment: was er met mijn hoofd niet bij. Daardoor niet gedreven, te korte en ontevreden training.

Komop man, wel erbij blijven hé anders kom ik u daar eens een deftige schop onder uw gat geven! :fire:

18-01 Borst en Triceps

PR!!! 23 1/2 uur niets gegeten vanwege buikgriep. na wat banaantjes naar binnen geduwd te hebben in combi met norit, toch maar naar de sportschool!

Log floorpress
3*8*100
3*5*130
3*3*150

Incline Bench
10*60
5*90
5*5*120

Tricep extentions
15* 1/2 block
15* 3/4 block
4*12*fullblock

Cable Flies
6*15*1/2 block

Nog even naar de stal geweest om wat zakken beton weg te mengen. Na zondag moet de stal klaar zijn voor de wintercompetitie!

p.s. hoop dat ik snel van de schijt af ben, kan wel wat kracht gebruiken met de squat donderdag. Sowieso niet veilig;)

Laatst bewerkt:
Ah ik zou ook een reservebroek meenemen dan!

Squat 20-01

5*20/50/90/130/160
3*180/200
5*5*220

http://www.youtube.com/watch?v=0jnnoPRn_tY

Toch maar eens mijn squat gefilmd om de diepte te bekijken. Van mijn oogpunt lijkt het wel oke, maar goed...

Duidelijk nog niet hersteld van de buikgriep-tweedaagse! Ook vandaag niet goed gegeten. 4 broodjes en 2 bakken muesli is voor mij niet echt iets. Toch ging de laatste set het makkelijkst. Dat zegt voor mij genoeg! Gewoon die 240 er volgende week op 5*4 is dan ook acceptabel!

Je staat zo enorm te wiebelen, ziet er niet stabiel uit. De rug is redelijk goed, heel soms zie je een kleine beesting maar is echt minimaal. Mss andere schoenen een optie om die stabiliteit te verbeteren?

Klopt, ik merk dat de druk op mijn linker voet anders is dan op rechts en voel mijn voet schuiven in de schoen, bij de laatste rep moet ik herstellen. Misschien tijd voor schoentjes:D

Jep. En dan 5x5x230

hey heel erg sterk, netjes hoor,
ja andere schoenen kan mischien geen kwaad maar ach je buigt er 220 mee 5x5 dus.

1 vraagje de eerste blijf je zitten doe je doet voor een reden of was je ven niet stabiel die eerste was een pauzesqust.

maar nogmaals sterk hoor

Nette squats!

Ja vind je? Op een goede dag pak ik ook 5 goede setjes met 240. Ben nu al zo lang bezig met redelijk wat herhalingen te maken, ik snak wel een beetje naar zware dubbels of zo. Het plan:
5* 4/5 * 240
7*3*250
7*3*260
5*2*270
5*1*280 en dan toppen

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

hey heel erg sterk, netjes hoor,
ja andere schoenen kan mischien geen kwaad maar ach je buigt er 220 mee 5x5 dus.

1 vraagje de eerste blijf je zitten doe je doet voor een reden of was je ven niet stabiel die eerste was een pauzesqust.

maar nogmaals sterk hoor

Ja klopt idd, was niet de bedoeling, heb moeite met in de groove te komen merk ik. De 3e rep zit het lekkerst. Ik sta ook vaak nog met mijn voeten te draaien terwijl ik klaar sta. Irritant, maar ja, denk dat schoentjes ook dit probleem oplossen

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

dank je!

Toch een zeer goede training gister Lex, ondanks je buikproblemen van de afgelopen dagen.

En je weet, je kunt altijd mijn schoenen lenen, hahahaha.

21-01 Biceps and upper-back:

alles 4 sets á 15 hh met 30sec pause tussen iedere set. Gewicht is iedere set hetzelfde, dusdanig dat laatste set pittig is.

-Arm curl (cable)
-Single hand upright rows
-Bicep curl (machine - L&R)
-Vertical rows
-Stone curls (35 kg - tijdje niet meer gedaan maar echte een super oefening omdat je vanwege statische druk ook binnenste borst traint)
-LPD

20 minuten op de fiets, hartslag 150-155 vasthouden van 5 min tot 18 min.

Lekkere pomptraining!

21-01 Biceps and upper-back:

alles 4 sets á 15 hh met 30sec pause tussen iedere set. Gewicht is iedere set hetzelfde, dusdanig dat laatste set pittig is.

-Arm curl (cable)
-Single hand upright rows
-Bicep curl (machine - L&R)
-Vertical rows
-Stone curls (35 kg - tijdje niet meer gedaan maar echte een super oefening omdat je vanwege statische druk ook binnenste borst traint)
-LPD

20 minuten op de fiets, hartslag 150-155 vasthouden van 5 min tot 18 min.

Lekkere pomptraining!

Oh no you didn't:eek:

wat zijn stone curls ???

Terug
Naar boven