XXL Nutrition

Nieuws infectie met winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ook 1x depot in me bil gezet.. was ook flink in gekapselt maar heb wel gelijk ibrufren gepakt en was het snel over

Heb ook een keer ontstekingen overgehouden aan UG winstrol depot.
Voor mij na dat incident alleen nog maar HG wintrol depot!
AAS op water basis is toch vrij gevoelig voor bacterien en je weet nooit in wat voor omstandigheden UG labs werken...

1. Je huisarts heeft geen verstand van AAS. Hoeft die ook niet te hebben. Winny inject is ook 17-aa en kan gewoon gedronken worden. Het werkt dan hetzelfde als een oral.

2. Er is dus echt iets goed mis gegaan met je injecties m8. Je hebt dus serieus niet clean gewerkt of je hebt niet IM gezeten met je naald. Bedenk je ook goed dat er eens kans was dat het slechter was afgelopen.

3. Zou die voorgeschreven prov lekker blijven afhalen en opslaan voor later gebruik.

4. Die winny kan je gewoon door injecten. Zorg dat je goed in je spier injecteerd en:..........

LEES JE GOED IN HOE JE HYGIËNISCH EN CLEAN WERKT MET JE NAALDEN EN AMPS EN JE LICHAAM!!!!!!!!!!!!!

Wissel ook goed van injectie spots!

ben benieuwd waarom jij de aanname maakt dat de shizzle niet vervuild was?
waarmee advies nr 4 direct erg discutabel wordt.
ik zou wat conservatiever zijn met dit soort advies in dergelijke gevallen....

GG gear zal ongetwijfeld goed zijn,maar verkies idd toch een pharma grade.Water is onstabiel.Vail zou steriel kunnen zijn,maar een poep op pulkvinger op je stop,kan giga bacteriegroei in de vail doen plaatvinden,BA of niet

Ja altijd opletten met poep en pulk...:D
OT is een ampul dan eigenlijk niet altijd beter ivm hygiene (op waterbasis?)

d

Ja lijkt mij idd wel zo.Het groeit makkelijker dan op olie.Misschien kan Myjector die stelling onderuit halen.

• Topic Starter Topic Starter
nou , ieder maal de vial ontsmet , naald erin , opzuigen , naald eraf , tweede naald erop , bips ontsmetten , naald erin , eruit , ontsmetten ...pfff..en nog een infectie , niet te snappen..

nou , ieder maal de vial ontsmet , naald erin , opzuigen , naald eraf , tweede naald erop , bips ontsmetten , naald erin , eruit , ontsmetten ...pfff..en nog een infectie , niet te snappen..

zo hoort dat ook, mis de stap handen wassen btw ;)

maar als je zeker denkt te zijn dat je steriel werkt trek dan zelf uw conclusie, zo moeilijk kan dat dan niet meer zijn namelijk ;)

hoe bedoel je...:p

ben benieuwd waarom jij de aanname maakt dat de shizzle niet vervuild was?
waarmee advies nr 4 direct erg discutabel wordt.
ik zou wat conservatiever zijn met dit soort advies in dergelijke gevallen....

Als het spul niet zuiver was had die dat al eerder gemerkt m8. Dan gaan niet de eerste paar weken e(o)d injects goed bij hem en zn vrouw.

Maar peanut.. wat ik dus begrijp is dat je elke dag in je reet zet? Ik denk dat je ed of eod injecties toch wel in 6 spots moet zetten.

DHT aan vrouwen....

Gozer WELK SOORT WINSTROL DEPO HEB JE Zambon of Desma.
Zou kunne dat je nep hebt gehad.Zambon wordt al poosjeniet meer gemaakt,en er zijn ZEER goede fakes van winny op de markt.Vroeger koste die zooi nix,tegenwoordig betaal je aardig wat centjes voor origineel

Inderdaad zeg. Ik heb in groep 3 van de basisschool al geleerd dat vrouwen van de DHT derivaten af moeten blijven. Winny is veel te androgeen voor een vrouw...

huid ontsmetten , doen ze niet het ziekenhuis,

bedankt voor jullie reacties, weet het nog altijd niet wat de juiste oorzaak was van deze etterbult , heb altijd op vier plaatsen gespoten , bips en schouders , één ding staat vast mijn vrouw die knalt er ongelooflijk mee , en heeft totaal geen side effects , weet nog niet wat mijn volgend kuurtje gaat worden , iemand een voorstel:p

UG winstrol inject is troep...gewoon nooit nemen welke lab het ook is

ik neem ook Winstrol(50 MG)tesamen met Methandienone( 100x10mg tabs).
Vind dit heel goed.Ik open verpakking van de spuit trek het op,spuit de lucht er eerst uit dan heeeeel zachtjes spuit ik het erin.Geen last van!!Doet wel pijn winstrol maarja.
NO PAIN NO GAIN :p sustanon 250MG is ook een aanrader maar is ****ing sterk!!!
grtzzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven