XXL Nutrition

Inject een dag eerder of later?

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
740
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Ik kom even niet uit met mn prik dagen door mijn werk.
Nu had ik gezocht en kon maar 1 topic vinden waar dit gevraagd werd, echter ging het toen om 250mg 2xpw. Ik neem 600mg test-e e5d. Eerste Test-e kuur.
Mijn vraag is dus wat verstandiger zou zijn. Een dag eerder prikken of later? En dan mijn hele schema weer aan passen op die dag of gewoon mijn huidige schema aan houden.
Als ik eerder prik zit ik op zo'n 850mg in 1 week. Dagje later op 685mg in 1 week daar waar dat dus normaal 770mg is.
Of maakt dat ene dagje geen drol uit?

In.

Zou zelf zeggen dagje eerder zetten en daarna daarop doorrekenen.
BTW waarom elke 5 dagen? Dat is toch sowieso kut met doorrekenen? Dan begin je op maandag, dan zaterdag donderdag dinsdag, etc. Dan ga je vanzelf tegen dit soort dingen aanlopen omdat er niet echt ritme inzit. Als je nou om de 3,5 dag doet, bijvoorbeeld zondagavond en donderdagochtend bijv, zit je elke week op exact dezelfde tijd

Maakt geen drol uit.

Zou een dag later zetten en daarna gewoon weer je oude schema. Boeit niet zo erg veel.

Maakt niet uit ik heb dat zelf ook wel eens. dat is dan 1 schommeling en daarna is het weer stabiel. Zie het maar als een hartslag streepje van een dode met 1 hartslag in het midden :p :p

• Topic Starter Topic Starter
In. Zou zelf zeggen dagje eerder zetten en daarna daarop doorrekenen. BTW waarom elke 5 dagen? Dat is toch sowieso kut met doorrekenen? Dan begin je op maandag, dan zaterdag donderdag dinsdag, etc. Dan ga je vanzelf tegen dit soort dingen aanlopen omdat er niet echt ritme inzit. Als je nou om de 3,5 dag doet, bijvoorbeeld zondagavond en donderdagochtend bijv, zit je elke week op exact dezelfde tijd
Ik heb hier voor gekozen ivm werk en prive. En ik heb een mooi schema waarop ik alles af vink wanneer ik gespoten heb. (dat klinkt lekker....)

Maakt niet uit ik heb dat zelf ook wel eens. dat is dan 1 schommeling en daarna is het weer stabiel. Zie het maar als een hartslag streepje van een dode met 1 hartslag in het midden :p :p
Haha mooie vergelijking!

gewoon de volgende dag doen

gratis extra dagje kuren heuujjj

Heb ik ook wel eens gehad, heb er nog nooit iets van gemerkt als ik het een dagje later deed.
Vaak zet ik de volgende dan ook ietsje later op de dag om het gat een beetje te dichten...
Zal wel niet veel uitmaken, maar mentaal voelt het beter.

Ik merk echt totaal geen verschil.
Heb geen vast schema, schrijf op wat ik gezet heb en zorg gewoon dat aan het eind van de week alle compounds er weer in zitten.

Alles is nu compleet verneukt. Ik zou nakuren en over een paar maandjes opnieuw beginnen.

Nee maar serieus. Maakt geen drol uit. Als ik 2 x per week prik dan prik ik woensdag en in het weekend. Soms is dat een zaterdag, soms is dat een zondag. Met lange esther maakt dat geen drol uit.

waar zijn de tijden dat iemand verschrikkelijk afgebrand werd door zo'n domme vraag..

waar zijn de tijden dat iemand verschrikkelijk afgebrand werd door zo'n domme vraag..

Het gaat mij uiteindelijk om de hoeveelheid die ik binnen krijg binnen een bepaald tijdsbestek. Niet om het prikje ansich. Dat is geen gekke gedachten, gezien het aantal mg in deze eerste kuur. Daar doorgaans 500 Mg ew/e5d of 250 2xpw wordt aangeraden als eerste kuur, zit je bij vervroeging van een inject ineens op bijna het dubbele in een week.
Daarnaast heb je nog zoiets als de exponentiële vervalcurve van test, welke het liefst zo stabiel mogelijk gehouden dient te worden.

Maar als jij iemand af wilt branden, moet je dat zeker doen.

Aan de rest, bedankt voor de input!

Het gaat mij uiteindelijk om de hoeveelheid die ik binnen krijg binnen een bepaald tijdsbestek. Niet om het prikje ansich. Dat is geen gekke gedachten, gezien het aantal mg in deze eerste kuur. Daar doorgaans 500 Mg ew/e5d of 250 2xpw wordt aangeraden als eerste kuur, zit je bij vervroeging van een inject ineens op bijna het dubbele in een week.
Daarnaast heb je nog zoiets als de exponentiële vervalcurve van test, welke het liefst zo stabiel mogelijk gehouden dient te worden.

Maar als jij iemand af wilt branden, moet je dat zeker doen.

Aan de rest, bedankt voor de input!

jij geeft zelf aan dat het op die dag niet mogelijk is, dan heb je de keuze : Of je krijgt een beetje ( 1/5de van je 5 daagse dosis) meer binnen, je krijgt een beetje minder binnen of je stopt de kuur.. dan kun je toch zelf ook bedenken wat je doet.. of ben ik nou gek.

nu word het nog dommer, het gaat om 1 prik.. niet of je elke week om de 4/6 dagen doet..

Laatst bewerkt:
jij geeft zelf aan dat het op die dag niet mogelijk is, dan heb je de keuze : Of je krijgt een beetje ( 1/5de van je 5 daagse dosis) meer binnen, je krijgt een beetje minder binnen of je stopt de kuur.. dan kun je toch zelf ook bedenken wat je doet.. of ben ik nou gek.

nu word het nog dommer, het gaat om 1 prik.. niet of je elke week om de 4/6 dagen doet..

Bedankt voor je nuttige bijdrage bro :thumb:

Das macht kein flaus aus. Die ene prik iets eerder of later ga je niet merken.

Das macht kein flaus aus. Die ene prik iets eerder of later ga je niet merken.

Nee oke. Duidelijk Tnx :)
Het ging mij voornamelijk om de hoeveelheid test die je dan fysiek binnen krijgt. Los van of je er iets van merkt. Er wordt niet voor niets aangeraden niet te hoog te gaan in de test de 1e kuur.
Maar als een eenmalige flike testosteron piek in een eerste kuur niets uit maakt, dan zet ik hem een dag eerder.

Terug
Naar boven