MuscleMeat

injecteerbare aminozuren

boes83

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Was vandaag bij een vriend en die duwde mij een fles injecteerbare aminozuren onder de neus. Heeft hier iemand ervaring mee en wat is de meerwaarde t.o.v. orale inname van aminozuren?

zal wel sneller opnemen lijkt me

word steeds gekker haha zal idd wel sneller en beter opgenomen worden.
zou zelf nooit amino's gaan zetten :P

neem dan gelijk een infuus voor snachts.. Perfect herstel;)

nog nooit van gehoord, wat stond er op het flesje?

Lees op buitenlandse boards wel eens over injecteerbare L-carnitine, moet goed wezen voor vetverbranding

• Topic Starter Topic Starter
Zal een dezer dagen een foto plaatsen van het desbetreffende product

Interessant, enige ervaring met Vitamine B12 injects? doen die daadwerkelijk wat in de theorie (stijging van rode bloedcellen, energie en meer honger) lees ik er veel goede dingen over.. Hoe zit dat nu eigenlijk in de praktijk? anyone?

Normaal alleen beschikbaar voor onderzoekers dacht ik, wel leuk spul als je dat kan bemachtigen. Maar de opname van orale amino's gaat sowieso al snel, alleen kan je met de injectie dan een onmiddellijke piek bereiken. Wel nuttig om snel een onverwacht katabole toestand te stoppen, maar normaal heb je het niet nodig.

Injectie betekent ook snelle oxidatie als je ze niet allemaal kan gebruiken.

Trouwens eigenlijk kan dit in de voedingssectie, moved.

Ik heb wel vitamine b6 injecties gezien, maar nog nooit aminozuren die je kan injecteren...

Interessant, enige ervaring met Vitamine B12 injects? doen die daadwerkelijk wat in de theorie (stijging van rode bloedcellen, energie en meer honger) lees ik er veel goede dingen over.. Hoe zit dat nu eigenlijk in de praktijk? anyone?

Ik heb het een paar weken in de cut gezet een paar jaar terug,idd meer energie (zeker handig als je laag in kcals zit) en ik merkte dat ik iets droger oogde na een weekje,aders worden ook een pak dikker.

Deze zomer mss opnieuw,kost geen drol

Terug
Naar boven