XXL Nutrition

Injecteren aas met slinspuitje

Deee ****, lange esters subQ.

Zou wat zijn, maakt t een stuk aangenamer.

Dus geen test-p met een slinspuitje :(. Welke naalddikte/lengte is hier voor aan te raden? Ik heb geen zin om terug die 0.8*40 te nemen, die vind ik niet prettig :D.

Test p bevat 100mg/ml meestal. Dat is net teveel. Maar het zou kunnen als je het opwarmd. Ik raad het wel niet aan.

Insulinespuitjes 29Gx 12,7mm van 0,5ml zijn beste hiervoor. Duurt wel een minuutje vooraleer de olie in je spuitje zit, maar injecteren gaat vrij vlot.

Laatst bewerkt:
Test p bevat 100mg/ml meestal. Dat is net teveel. Maar het zou kunnen als je het opwarmd. Ik raad het wel niet aan.

Insulinespuitjes 29Gx 12,7mm van 0,5ml zijn beste hiervoor. Duurt wel een minuutje vooraleer de olie in je spuitje zit, maar injecteren gaat vrij vlot.

Gewoon die van een 1.0 ml pakken, je gaat toch geen 4 keer prikken voor 2 ml. Het hele SQ verhaal geloof ik ook niet helemaal for some reason dus ik blijf 't wel IM zetten.

Zijn die Slin naaldjes niet zo bot als de t*ring nadat je ze door het rubber hebt geprikt?

Prima dat het kan maar ik snap echt niet waarom je zo graag subq zou willen zetten haha, kan ik echt met m'n hoofd niet bij. Ik heb dan ook een hekel aan verandering en 't gaat easy IM.

Prima dat het kan maar ik snap echt niet waarom je zo graag subq zou willen zetten haha, kan ik echt met m'n hoofd niet bij. Ik heb dan ook een hekel aan verandering en 't gaat easy IM.

Ik snap niet waarom je in een spier gaat steken als het subq kan :p Je hebt gewoon een hekel aan verandering.

Als je meer dan 2ml per week gaat injecteren is het wel niet aan te raden natuurlijk. Voor TRT is dit wel perfect.

Laatst bewerkt:
Zijn die Slin naaldjes niet zo bot als de t*ring nadat je ze door het rubber hebt geprikt?

Ik moet zeggen trouwens, heb het gister eens geprobeerd ook op te trekken met slin naald ipv backloaden. Ten 1e duurt dat echt ellendig lang en het rubber van 't merk dat ik gebruik is vrij dik, merk ik met grotere naalden ook. Ik had echt moeite diezelfde naald daarna in m'n borst te krijgen, was flink drukken.

Als je zo makkelijk subq kan zetten (mits een kleine hoeveelheid - zeg 1ml/250mg), waarom doet niemand dit dan? Mensen zetten toch niet voor de lol een 0.8x40mm i.p.v. dat mini slin spuitje?

Vraag dit omdat ik zelf ook 2x per week 250mg/ml HG test-e wil gaan zetten.. als dit subq (bv. buikvet) zou kunnen scheelt dat natuurlijk een boel littekenweefsel en vooral ongemak!

Ik moet zeggen trouwens, heb het gister eens geprobeerd ook op te trekken met slin naald ipv backloaden. Ten 1e duurt dat echt ellendig lang en het rubber van 't merk dat ik gebruik is vrij dik, merk ik met grotere naalden ook. Ik had echt moeite diezelfde naald daarna in m'n borst te krijgen, was flink drukken.

Ja, dat dacht ik al. Lijkt me logisch met zo'n dun naaldje.

Een normale naald is al merkbaar botter na optrekken.

(en nee ik zet niet met dezelfde naald als dat ik optrek :o)

Ja, dat dacht ik al. Lijkt me logisch met zo'n dun naaldje.

Een normale naald is al merkbaar botter na optrekken.

(en nee ik zet niet met dezelfde naald als dat ik optrek :o)

Klopt klopt. Heb ik wel 1 keer gedaan omdat ik door m'n naalden heen was per ongeluk hahah, niet echt prettig :P

Het duurt eventjes. Gewoon zuiger achteruit houden op zijn kop en na een minuutje of 2 is die gevuld.

In de borst is sowieso een moeilijkere plek om te prikken. Hangt ook van de naald af, 29G bv. is te dun hiervoor.

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Als je zo makkelijk subq kan zetten (mits een kleine hoeveelheid - zeg 1ml/250mg), waarom doet niemand dit dan? Mensen zetten toch niet voor de lol een 0.8x40mm i.p.v. dat mini slin spuitje?

Vraag dit omdat ik zelf ook 2x per week 250mg/ml HG test-e wil gaan zetten.. als dit subq (bv. buikvet) zou kunnen scheelt dat natuurlijk een boel littekenweefsel en vooral ongemak!

Check de forums. Genoeg mensen die dit al doen. Het is dat mensen dit nog maar pas aan het proberen zijn.

Forums
http://www.google.nl/search?sourcei......0i22i30.0.0.0.4812...........0.MttFYAfnV-o

En filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=n98LOFQwUGA

Laatst bewerkt:
Het duurt eventjes. Gewoon zuiger achteruit houden op zijn kop en na een minuutje of 2 is die gevuld.

In de borst is sowieso een moeilijkere plek om te prikken. Hangt ook van de naald af, 29G bv. is te dun hiervoor.
---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Check de forums. Genoeg mensen die dit al doen. Het is dat mensen dit nog maar pas aan het proberen zijn.

Hoezo te dun?

Traps lijkt me ook een mogelijkheid?

Hoezo te dun?

Traps lijkt me ook een mogelijkheid?

29G heeft een dikte van 0,33mm en is net de dun voor bepaalde spieren. Dus iets lager als 29G is aan te raden voor borst bv. 30G heeft een dikte van 0,30mm en is al zeker te dun.

29G is wel goed voor meeste spiergroepen en al zeker voor subcutaan, lager zou ik niet gaan. Voor borst 28G max.

Trouwens gezien de olie voor druk kan zorgen kan je het beste een spuit uit 1 geheel gebruiken. Dus de naald vast op de spuit (kan er anders af gaan tijdens injecteren).

Laatst bewerkt:
Ik heb ze met een Luer lock, van die dingen die je eraf kunt halen ( slinspuitjes dus ) en had gelukkig geen last dat ie eraf knalde :p

Luer lock is dat schroefsysteem, gebruik zelf alleen nog maar deze
Vroeger had ik spuiten waar je de naald zegmaar overheen schuift.
Ik heb dat geintje 2x meegemaakt met gewone 0,8x40 dat de spuit eraf knalde door de druk,sta je dan met je spuit in je hand en naald in je reet

Terug
Naar boven