Boomstam
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
Geen korte esters subq, IM wordt nu juist veel gedaan met een insuline naald omdat je ED moet prikken.
Dus een 0.6*21mm (of iets kleiner zelfs?) moet prima lukken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen korte esters subq, IM wordt nu juist veel gedaan met een insuline naald omdat je ED moet prikken.
Dus geen test-p met een slinspuitje. Welke naalddikte/lengte is hier voor aan te raden? Ik heb geen zin om terug die 0.8*40 te nemen, die vind ik niet prettig
.
Test p bevat 100mg/ml meestal. Dat is net teveel. Maar het zou kunnen als je het opwarmd. Ik raad het wel niet aan.
Insulinespuitjes 29Gx 12,7mm van 0,5ml zijn beste hiervoor. Duurt wel een minuutje vooraleer de olie in je spuitje zit, maar injecteren gaat vrij vlot.
Gewoon die van een 1.0 ml pakken, je gaat toch geen 4 keer prikken voor 2 ml. Het hele SQ verhaal geloof ik ook niet helemaal for some reason dus ik blijf 't wel IM zetten.
Zijn die Slin naaldjes niet zo bot als de t*ring nadat je ze door het rubber hebt geprikt?
Oke dan, maar is Ace wagen in de kleinere spiergroepen.
1ml spuitje dan, die heeft een wat langere en sterkere naald dan die van 0,5.Prima dat het kan maar ik snap echt niet waarom je zo graag subq zou willen zetten haha, kan ik echt met m'n hoofd niet bij. Ik heb dan ook een hekel aan verandering en 't gaat easy IM.
Je hebt gewoon een hekel aan verandering.Zijn die Slin naaldjes niet zo bot als de t*ring nadat je ze door het rubber hebt geprikt?
Ik moet zeggen trouwens, heb het gister eens geprobeerd ook op te trekken met slin naald ipv backloaden. Ten 1e duurt dat echt ellendig lang en het rubber van 't merk dat ik gebruik is vrij dik, merk ik met grotere naalden ook. Ik had echt moeite diezelfde naald daarna in m'n borst te krijgen, was flink drukken.
)Ja, dat dacht ik al. Lijkt me logisch met zo'n dun naaldje.
Een normale naald is al merkbaar botter na optrekken.
(en nee ik zet niet met dezelfde naald als dat ik optrek)

Ik moet zeggen trouwens, heb het gister eens geprobeerd ook op te trekken met slin naald ipv backloaden. Ten 1e duurt dat echt ellendig lang en het rubber van 't merk dat ik gebruik is vrij dik, merk ik met grotere naalden ook. Ik had echt moeite diezelfde naald daarna in m'n borst te krijgen, was flink drukken.
Als je zo makkelijk subq kan zetten (mits een kleine hoeveelheid - zeg 1ml/250mg), waarom doet niemand dit dan? Mensen zetten toch niet voor de lol een 0.8x40mm i.p.v. dat mini slin spuitje?
Vraag dit omdat ik zelf ook 2x per week 250mg/ml HG test-e wil gaan zetten.. als dit subq (bv. buikvet) zou kunnen scheelt dat natuurlijk een boel littekenweefsel en vooral ongemak!
Het duurt eventjes. Gewoon zuiger achteruit houden op zijn kop en na een minuutje of 2 is die gevuld.
In de borst is sowieso een moeilijkere plek om te prikken. Hangt ook van de naald af, 29G bv. is te dun hiervoor.
---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------
Check de forums. Genoeg mensen die dit al doen. Het is dat mensen dit nog maar pas aan het proberen zijn.