MuscleMeat

Injectie angst

Ik heb dit gevoel eigenlijk sinds een zenuw samen trok toen ik aan het injecteren was. Ik schrok mij te pletter jo

Je leeft toch nog :D

Dus het ergste wat er kan gebeuren is dat weer die zenuw samen trekt.. Kans is inimini klein, maar is aanwezig..

Gewoon doen joh ;) als je het echt niet durft, ogen dicht en prikken.. voor je het weet zit die dr in

Ik heb tot nu toe drie maal een zenuw geraakt, de eerste keer schrok ik dusdanig dat ik in één snelle ongecontroleerde beweging de naald eruit trok.
Heb toentertijd met behoorlijk wat angst gezeten bij de eerstvolgende injectie. Het aanprikken van een bewegingszenuwbaan is een behoorlijk naar gevoel wat je hoopt nooit meer mee te maken nadat je het voor het eerst is overkomen.

De twee laatste keren dat ik een bewegingszenuw aanprikte heb ik het voor elkaar gekregen geen reflex te krijgen, ik heb hem slechts iets terug getrokken en vervolgens als nog geïnjecteerd.
Ik voel tevens nu ook wanneer ik bijna een zenuw raak, ik steek hem sinds die eerste keer véél langzamer. Het doet behoorlijk pijn als je bijna in een zenuw zit, als je dit voelt dien je gewoon de steeklocatie te veranderen.
Een goede injectie doet absoluut geen pijn, niet bij het steken en/of injecteren. Het aspireren ken een iets naar gevoel opleveren. Het helpt tevens om een druppel olie over de naald te laten lopen, dit smeert bij het steken.

Laatst bewerkt:
Gister ook voor het eerst in alle keren dat ik nu gezet heb een zenuw geraakt. Gek gevoel en m'n hele quad bewoog als een dolle. Heel voorzichtig verder gedrukt, geaspireerd en daarna geïnjecteerd, ging pijnloos. Ook vandaag helemaal nergens last van. Ik ben niet zo pijngevoelig denk ik :)

mensen verliezen hun been door haaien beet of worden neergestoken en jullie zijn bang om een dun naald in jullie huid te prikken

mensen verliezen hun been door haaien beet of worden neergestoken en jullie zijn bang om een dun naald in jullie huid te prikken

Scheelt alleen dat die mensen dr niet voor kiezen om hun been af te laten bijten of neergestoken te worden :o

Dus het is een voorbeeld van niveau balhaar

hahahaha lol, dat is inderdaad wel een beetje een faal he barbellmaniak,
zelf topicjes starten omdat je je pik niet meer omhoog krijgt en omdat je last hebt van testflu, maar als iemand moeite heeft met een naald in zijn been prikken ga je hem afzeiken.

en jij doet alsof TS hem subcutaan zet, maar er is natuurlijk een groot verschil tussen subcutaan & IM injecteren.

Ik begin binnenkort terug met een kuur doordat ik een operatie heb gehad! Maar waar ik nu last van heb is dat ik injectie angst heb, ik krijg mezelf niet over de drempel om die eerste injectie terug te zetten! Nog mensen die hier problemen mee hebben gehad in huur kuur verleden?

zorg dat iemand het voor je doet.. heb gister ook weer geprobeerd om het zelf te doen.. en ben nu nog maar net zo ver dat ik het spuitje vast durf te houden als het erin zit en ook niet meer als 10 seconden..

heeft tijd nodig denk ik;p

Niet over nadenken man, gewoon zetten. Gisteren mijn eerste inject ooit gezet, toch een soort van spanning van te voor maar het spannings gevoel is erger als het zetten. Naald glijd erin als een warm mes in de boter.

Ff offtopic vraag, toen ik injecte voelde ik tijdens inbrengen en optrekken ook iets op een spier ofzo en voelde het doortrekken naar men rechter bal. Toevallig of voel je altijd iets in die geest? Heb 0,8x40mm naaldje en had hem volledig erin, misschien iets minder diep erin? (inject uiteraard in de glute) Voel dat ik hem gezet heb overigens nog wel redelijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik begin in Januarie terug met mijn cycle, het was gewoon een naar gevoel.. Ook al heb ik heus wel al 100 naalden geprikt, ik ben nu een lange tijd OFF en denk dat dit wel de reden is voor de "schrik".. Komt wel goed, bedankt voor de reacties! mensen die mn logje willen volgen zoek naar mijn gestarte posts.. Ga 1 year on, voorlopig nog geen Hgh maar wel peps

Niet over nadenken man, gewoon zetten. Gisteren mijn eerste inject ooit gezet, toch een soort van spanning van te voor maar het spannings gevoel is erger als het zetten. Naald glijd erin als een warm mes in de boter.

Ff offtopic vraag, toen ik injecte voelde ik tijdens inbrengen en optrekken ook iets op een spier ofzo en voelde het doortrekken naar men rechter bal. Toevallig of voel je altijd iets in die geest? Heb 0,8x40mm naaldje en had hem volledig erin, misschien iets minder diep erin? (inject uiteraard in de glute) Voel dat ik hem gezet heb overigens nog wel redelijk.

dit heb ik nog nooit meegemaakt.. wel ff een klein pijnscheutje bij het erin gaan/vloeistof erin maar niet wat jij zegt..

Waarom laat je je vriendin niet gewoon je injecties zetten .. Mijn vriendin zet ze altijd, net zo makkelijk

Waarom laat je je vriendin niet gewoon je injecties zetten .. Mijn vriendin zet ze altijd, net zo makkelijk

De plekken waar ik bij kan doe ik 't veel liever zelf. Als er dan iets mis gaat is 't iig m'n eigen schuld en scheld ik haar niet verrot :P Plus dat als 't dan pijn doet ik zelf kan stoppen.

Lees mijn logje even anders, kun je zien hoe erg het meevalt en hoe ik er ook tegenop zag eerst ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lees mijn logje even anders, kun je zien hoe erg het meevalt en hoe ik er ook tegenop zag eerst ;)
Ik heb al 100 injects gedaan dus ik weet heus wel hoe een injectie voelt :p vorige cycle :
Kuurschema :
W 1-12 : 500MG TEST-E
W 1-10: 400MG TREN-E
W 1-4: 50MG WINNY
W 1-12 : CJC 1295 W/O DAC 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-12 : GHRP-6 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-~ : Hygetropin 4UI op trainingsdagen
Clenbuterol 2weeks on of during cycle
W 12-16: TEST PROP & TREN ACE 1ML EOD

Waarom niet injecten met slin pins?

Terug
Naar boven