Je voelt 1sec iets samentrekken, redelijk hard! Ik schrok me dood
vroeger ook een paar keer gehad. raar dat je daar zo'n angst van hebt overgehouden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je voelt 1sec iets samentrekken, redelijk hard! Ik schrok me dood
Ik heb dit gevoel eigenlijk sinds een zenuw samen trok toen ik aan het injecteren was. Ik schrok mij te pletter jo

als je het echt niet durft, ogen dicht en prikken.. voor je het weet zit die dr inmensen verliezen hun been door haaien beet of worden neergestoken en jullie zijn bang om een dun naald in jullie huid te prikken

Scheelt alleen dat die mensen dr niet voor kiezen om hun been af te laten bijten of neergestoken te worden
Dus het is een voorbeeld van niveau balhaar
mensen verliezen hun been door haaien beet of worden neergestoken en jullie zijn bang om een dun naald in jullie huid te prikken
mensen gaan dood door kanker en iemand maakt zich druk om een hoest tijdens kuur

Ik begin binnenkort terug met een kuur doordat ik een operatie heb gehad! Maar waar ik nu last van heb is dat ik injectie angst heb, ik krijg mezelf niet over de drempel om die eerste injectie terug te zetten! Nog mensen die hier problemen mee hebben gehad in huur kuur verleden?
Niet over nadenken man, gewoon zetten. Gisteren mijn eerste inject ooit gezet, toch een soort van spanning van te voor maar het spannings gevoel is erger als het zetten. Naald glijd erin als een warm mes in de boter.
Ff offtopic vraag, toen ik injecte voelde ik tijdens inbrengen en optrekken ook iets op een spier ofzo en voelde het doortrekken naar men rechter bal. Toevallig of voel je altijd iets in die geest? Heb 0,8x40mm naaldje en had hem volledig erin, misschien iets minder diep erin? (inject uiteraard in de glute) Voel dat ik hem gezet heb overigens nog wel redelijk.
Waarom laat je je vriendin niet gewoon je injecties zetten .. Mijn vriendin zet ze altijd, net zo makkelijk
Plus dat als 't dan pijn doet ik zelf kan stoppen.Ik heb al 100 injects gedaan dus ik weet heus wel hoe een injectie voeltLees mijn logje even anders, kun je zien hoe erg het meevalt en hoe ik er ook tegenop zag eerst![]()
vorige cycle :