AndroidHealthClinic

Injectiemateriaal

kevinlorenzin zei:
en dan zelfs de nl se apotheken nog naaien je een oor aan als je 6 euro moet afrekenen voor 100 naalden en 20 euro voor 100 spuitjes! bij trio heb je t voor zowat de helft

Handel is vragen wat je ervoor kunt krijgen, makker ;)

Laatste keer dat ik bij trio-medical bestelde (afgelopen oktober) kreeg ik een doos driedubbel ingetaped met grote letters trio-medical erop, inclusief de envelope. Heb ook 's ergens anders via internet besteld en kreeg gewoon de doos met spuiten en naalden zelf, niet eens omverpakt. Stond dus doodleuk op alle zes de kanten v/d doos wat erin zat...

Ik moet voor mijn eindwerk (student) of voor men werk (niet student) metingen doen in het labo. Normaal werken we met pipetjes maar de vloeistof moet nauwkeurig afgemeten worden en onttrokken uit een afgesloten omgeving.....
Laat ze dan maar proberen te klagen over uw verhaal

Jongens...bij het bestellen van je injectiespullen of wat dan ook heb je de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Ik vraag om een discrete levering. Enige info die ik op de doos kan vinden is het soort pakbon dat er op is geplakt waar de verzender in het klein op staat. En de straatnaam van het bedrijf.

Dus wil je het discreet thuis ontvangen, zet dat er dan ook in je bericht bij je bestelling ;)

Ik snap eigenlijk niet waarom jullie het via triomedical doen want ben vandaag nog slin-spuitjes gaan kopen van 0.3ml 29g 100u in de apotheek. Ze stelden geen vragen, enkel de oudjes op de achtergrond vonden het wel raar om zo'n jonge kerel met 100spuitjes naar buiten te zien lopen. Ik zag hun afkeurende blik in mijn ooghoeken... En als ik mij dan omdraaide keken ze snel de andere kant uit... :D

BTW de prijs in de Belgische apotheek is trouwens goedkoper dan op triomedical...
Apotheek 24.16 euro voor 100 stuks
Triomedical 31.48 euro voor 100 stuks
=> het kost dus echt geen ruk

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jongens voor jullie posts! :D
Ik ga volgende week denk ik toch gewoon maar naar de apotheek idd..
is denk ik toch de makkelijkste manier.
er zitten er 5 in meppel dus zal vast lukken;)
Thnx!

-.steve.-

dennie zei:
bij ons in het dorp krijg je het niet mee, moet je eerst een afspraakmaken met de dokter < ****ers!.... maar als je het in etappes gaat halen is het soms wel mogelijk, wordt je gek van.

ik zou gewoon je betelling in de grotere stad doen in een apotheek.

Wat is dit voor onzin joh kom op.. Laat je je zo makkelijk wegsturen dan? Wie zegt dan dat je een afspraak moet maken bij de dokter? Het is vrij verkrijgbaar, dus ze hebben geen poot om op te staan..

Dr. Worf zei:
Wat is dit voor onzin joh kom op.. Laat je je zo makkelijk wegsturen dan? Wie zegt dan dat je een afspraak moet maken bij de dokter? Het is vrij verkrijgbaar, dus ze hebben geen poot om op te staan..

Nee, maar als ze het niet willen verkopen, dan zal je toch een andere apotheek moeten vinden die dat wel wil. Dat is gewoon k*t.

Origineel gepost door Dr. Worf

ja ik weet het, maar precies zoals axestream zegt als ze je niets geven kan je ze moeilijk achter de balie vandaan rossen, ookal sta je in je recht.

en je kan er wel stennis gaan schoppen maar daar bereik je in een keiner dorp ook niet zo heel veelmee..... de week erop moet je er nog vitamine K voor je dochtertje halen.

heb dus net via Trio besteld... Thanx guys, en was voor 25 euries klaar 100 spuitjes en 100 naaldjes incl. bezorgen..

is nog wel te doen!!

grtz.

GRrrr, vandaag wou ik ook spuiten en naalden halen bij een apotheek (en tevens een ampul opener). Ik vraag er naar. En dat vrouwtje zegt meteen:
'NEE....... hebben we niet.."

Ik denk, wtf is dat? ik zeg: Hebben jullie geen spuiten??:rolleyes:

Vrouwtje: Alleen op recept, anders krijg je het niet mee.
Ik: Huh? Het is vrij verkrijgbaar hoor!!
Vrouwtje: Nou.... NIET HIER!!
Ik: PFFF, WAAR SLAAT DAT OP!!:mad:
toen ben ik boos weggelopen en naar de volgende apotheek gegaan..

Daar kreeg ik het dus wel makkelijk mee, ze legden me zelfs uit hoe je een ampul het beste kon openen.. terwijl ik er niet naar vroeg..

Nu al roid rage, Glenn? :D

Terug
Naar boven