MuscleMeat

Injectiepijn

dinnemok

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
87kg
Hey mannen

Heb vorige week dinsdag mn eerste injects gezet, 2ml test in de rechterbil en 2ml deca in de linker.
Nu kreeg ik meteen na de deca injectie al pijn aan die kant maar dit is na 2 dagen overgegaan,
Pas de volgende dag kreeg ik last van de rechterkant waar ik de test in had geinject en is dit nu nog steeds niet vermindert, kan geen stap zetten zonder stevig de tanden op elkaar te doen.
Ook heb ik een flink ei op mn rechterbil, het is alleen niet bijzonder warm/rood. Ook voel ik mij niet ziek...

Moet ik het gewoon nog even afwachten? En in het geval dat het ei/zwelling nog niet weg als ik mijn volgende inject moet zetten moet ik dan wachten tot het weg is voor ik weer injecteer?
Weet niet of ik deca en test samen links zou kunnen injecteren, het is mijn eerste kuur.

Samen injecteren man, en kies gewoon ff een andere injectie spot zoals je been ofzo. Als de zwelling weg is dan kan je daar weer proberen. Ik had laatst ook een mega opgezet been toen ik ug test had gezet, nu weer geprobeerd en geen last meer van. Je moet soms gewoon ff wennen aan bepaalde stoffen.

• Topic Starter Topic Starter
Samen injecteren man, en kies gewoon ff een andere injectie spot zoals je been ofzo. Als de zwelling weg is dan kan je daar weer proberen. Ik had laatst ook een mega opgezet been toen ik ug test had gezet, nu weer geprobeerd en geen last meer van. Je moet soms gewoon ff wennen aan bepaalde stoffen.

Dus deca en test kan gewoon samen?

Trek ik dan gewoon eerst 2ml test op en dan met een nieuwe naald 2ml deca?

Nee, gewoon de 4 ml. in één spuit doen.

Sorry, verkeerd gelezen. Je kunt gewoon met één optreknaald de 2x 2 ml. trekken, geen probleem.

Oke dan gaan we dat gewoon doen dinsdag, bedankt mannen.:)

de spuit in je handpalm verwarmen

Dus je hebt al 1.5 week last van 1 injectie test in je bil?
Mag ik vragen welk merk test je hebt?

Ik had ook met ep enorm veel last, zwellingen en veel pijn. Maar na meer keer ging het veel beter. Vorige week was er ook een topic van iemand die enorm veel inject pijn had van ep test. Wil wel is weten waar het nou door komt.

Ik had ook met ep enorm veel last, zwellingen en veel pijn. Maar na meer keer ging het veel beter. Vorige week was er ook een topic van iemand die enorm veel inject pijn had van ep test. Wil wel is weten waar het nou door komt.

ja man lees het vet vaak laaste tijd.

Ik heb hier ook GS test liggen, ik zal wel even laten weten hoe die gaat als ik die ga gebruiken.

Voor injecteren ff douche en na injecteren zo heet mogelijk douche. Scheelt bij mij erg veel + injecteren in bil is lastiger dan been en kan je sneller gaan bewegen in spier etc. Ik zet nu tegenwoordif in quads en heb alleen de eerste 2x pijn gehad maar das virgin muscle..

zet 2 x 750 mg Test E van EP en heb nergens last van. 2 verschillende batches.

Man man man ben bezig met een kuurtje en ik moet het staken plus dat ik morgen naar de doktor moet o,dat ik op linker en rechterbil 2 grote harde schijven/bulten heb,kan bijna niet meer op mn reet zitten...
Hoop dat dit niet operatief moet worden verwijderd...
Whats wrong with EP???

Bij mij ging het weg en heb het na de latere inhects niet meer, maja blijft k*t.

Als ik dit hier zo lees...

Is het wel zwaar k*t! Ik had namelijk ook in gedachten om het gaan te gebruiken!

Iemand meer info hierover misschien?

Vaag joh, zet zo 3ml TestE van EP in me schouder of been of reet.
Nooit ergens last van gehad.
Weet wel dat TestE van EP 1 van de weinige test is waar ik wel echt goed op ga.

ben ook bezig met ep test maar totaal geen last.

Terug
Naar boven