MuscleMeat

Injectiepijn

ik doe het altijd als volgt :

ik maak de spuit gereed en leg hem een half uurke op de verwarming .
vervolgens neem ik een washandje en hou het onder de hete kraan . ik wring het even uit en druk het een 1O seconden tegen de injectieplaats .Daarna prik ik hem meteen in en hou de spuit zo stil mogelijk . (spuiten doe ik heel rustig)
vervolgens trek ik de spuit er heel kalm weer uit , ik ontsmet het gaatje en daarna kruip ik meteen in men bed.

de dag erna zorg ik ervoor dat ik de injectiespot niet te veel belast bij het trainen . dus bv bij spuiten in de delt ,dag erna geen delts traine ,maar eerder benen .
bij injecteren in het been ,dag erna geen benen trainen ,maar eerder rug of armen ...

dit werkt voor mij prima . sinds ik het zo doe heb ik nergens meer last van

Na het douchen voor het slapen in de bil, nooit last of pijn gehad (gs en ep test) soms een beetje stijf de dag erna maar was echt niks te vergelijken met wat ik hier lees.

ik doe het altijd als volgt :

ik maak de spuit gereed en leg hem een half uurke op de verwarming .
vervolgens neem ik een washandje en hou het onder de hete kraan . ik wring het even uit en druk het een 1O seconden tegen de injectieplaats .Daarna prik ik hem meteen in en hou de spuit zo stil mogelijk . (spuiten doe ik heel rustig)
vervolgens trek ik de spuit er heel kalm weer uit , ik ontsmet het gaatje en daarna kruip ik meteen in men bed.

de dag erna zorg ik ervoor dat ik de injectiespot niet te veel belast bij het trainen . dus bv bij spuiten in de delt ,dag erna geen delts traine ,maar eerder benen .
bij injecteren in het been ,dag erna geen benen trainen ,maar eerder rug of armen ...

dit werkt voor mij prima . sinds ik het zo doe heb ik nergens meer last van

Ontsmetten doen we meestal vooraf bro:o

Ontsmetten doen we meestal vooraf bro:o

Voor injecteren en na injecteren ontsmet ik. Ik masseer mijn injectiespot direft erna onder een hete douche.
Daarna normaal bankhangen en heb nergens last van. Als ik inijn been zwt, loop ik daarna nof stukje oid. Zorgen dat het niet stijf word. En heb nergens last van..

Meeste injectiepijnen komen door de manier van zetten, snel injecteren, te ondiep of schuin prikken of bewegen tijdens zetten.

denk dat het heel persoonlijk is wat helpt bij injectiepijn. voor mij maakt het weinig verschil of ik ga slapen of dat ik gewoon naar maten ga en de hele avond moet staan enz.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 13:31 ----------

Axe is voor onder de oksels joh,en jij spuit het in je reet?nee serieus nog nooit gehoord van dit merk.

maat van me waar ik het van heb gebruikt het zelf ook en veel meer hier in de buurt.

hebben al 2 mensen tegen me gezegd dat ik groei ( zit nu in week 4, dag 23) en ben veeel geiler wat me ook goed uitkomt haha

Als ik dit hier zo lees...

Is het wel zwaar k*t! Ik had namelijk ook in gedachten om het gaan te gebruiken!

Iemand meer info hierover misschien?

Je gewoon goed inlezen. Goede spullen gebruiken en rustig injecteren. Je hebt altijd iets last maar ja...wie mooi wilt zijn :)

Ps. ik ga deze week testomix en een tren kuur starten

De eerste spuit gezet (2 dagen geleden). De dag erna last in mij been maar dat komt ook omdat ik niet echt kon ontspannen denk ik.

2 ml test en 1 ml tren in 1 spuit gedaan. Rustig injecteren en rustig terug trekken.

Opzich geen probleem. Ik denk dat iedereen wel last heeft van het spuiten.

Geen bulten gehad gelukkig.

Greetz

Terug
Naar boven