Fitness Seller

Injectiepijn

heb ook een kuur gedaan ep test e 500mg ew
ben toen begonnen met lyy nergens geen last van daarna overgegaan op ep omdat lyy niet meer te verkrijgen was
en ook ik had iedere injectie 5 dagen een dikke reet en kon moeilijk lopen
je hoort steeds meer dat mensen met een ep kuur last hebben van bulten en harde schijven

• Topic Starter Topic Starter
heb ook een kuur gedaan ep test e 500mg ew
ben toen begonnen met lyy nergens geen last van daarna overgegaan op ep omdat lyy niet meer te verkrijgen was
en ook ik had iedere injectie 5 dagen een dikke reet en kon moeilijk lopen
je hoort steeds meer dat mensen met een ep kuur last hebben van bulten en harde schijven

damn bro, had je dan bijna je hele kuur gewoon een dikke pijnlijke kont? Heb je wel kunnen deadliften/squatten?
Zou flink balen zijn als ik dat ook zou hebben na iedere inject, de pijn en zwelling is bij mij inmiddels weg aan het trekken.

Ik zit nu op mutant gear begin morgen aan me 3e week. 500 test 400 tren 200 primo. zet 2 x pw en opzich weinig last ene x even klein beetje spierpijn maar had ik met gs ook.

Succes mannen met het verzorgen van de eieren...

damn bro, had je dan bijna je hele kuur gewoon een dikke pijnlijke kont? Heb je wel kunnen deadliften/squatten?
Zou flink balen zijn als ik dat ook zou hebben na iedere inject, de pijn en zwelling is bij mij inmiddels weg aan het trekken.

kwestie van door de pijn heen bijten
gezellig was het niet
resultaat wel goed dat dan weer wel
maar een volgende kuur ga ik wel kijken naar een andere ug of orgineel spul denk test e met deca

kwestie van door de pijn heen bijten
gezellig was het niet
resultaat wel goed dat dan weer wel
maar een volgende kuur ga ik wel kijken naar een andere ug of orgineel spul denk test e met deca

Heb gister mn 2de injecties gezet. Had inmiddels geen pijn meer dus deed gewoon weer 2 ml in iedere bil om te kijken of het beter ging.

Deca nergens last van en van de test heb ik weer een ei op mn kont:(

ja is echt bout!!!

ik had het van GG :S en ga binnekort beginnen met EP! damn

maar ik heb gewoon 12 weken doorgeprikt.... met iedere keer een EI gains waren goed.... EI was minder

Vond gg troep, heb nou axx en zit in 3e week en krijg al opmerkingen en libido pfffieuw.

Vaak tijdens het zetten even last en daarna bijna niet

ik ben ook bezig met test e en heb ook geregeld last in men bil, het ziet er ook zo uit dat het steeds moeilijker word om er doorheen te komen. iemand een idee wat de beste plaatsen zijn voor te injecteren met de minste kans om verkeerd te prikken?

Heb het in me beginperiode veel gehad soms zo echter erg dat ik amper kon slapen en lopen , Maar tegenwoordig na een paar 100 naalden merk ik er niets meer van. Kwestie van doorbijten want je doet er weinig aan.

Laatst bewerkt:
Kan je na injecteren ook nog wat doen dan? Kwa sport hardlopen ofzo om lekker veel te bewegen?

Kan je na injecteren ook nog wat doen dan? Kwa sport hardlopen ofzo om lekker veel te bewegen?

Juist stil liggen, niet inmasseren en zo langzaam mogelijk in laten trekken.
Voor slapen gaan zetten bijv.

Heeft met solvents te maken. Die worden sneller opgenomen waardoor de aas-poeder terug kristalliseerd en dan moeilijk opgenomen kan worden waardoor t blijft zitten en tot irritaties lijdt en op ontsteking achtige verschijnselen lijkt.

Zo diep mogelijk zetten, waar de doorbloeding het beste is, en niet veel bewegen.

Heeft met solvents te maken. Die worden sneller opgenomen waardoor de aas-poeder terug kristalliseerd en dan moeilijk opgenomen kan worden waardoor t blijft zitten en tot irritaties lijdt en op ontsteking achtige verschijnselen lijkt.

Zo diep mogelijk zetten, waar de doorbloeding het beste is, en niet veel bewegen.

goed advies! als dit echt werkt krijg je week karma van me
want heb hier 3 maanden last van gehad vanaf februari
en niemand had een oplossing voor me

aan de diepte kan het bij mij niet aan liggen, stopte de groene naald der helemaal in
zou het echt daar aan liggen? ik masseerde me reet altijd de t*ring in en ging juist zo veel mogelijk bewegen. omdat ik dacht... dat het dan beter opgenomen zou worden

en hoe kom je aan die info als ik vragen mag! ervaring? of andere bronnen

goed advies! als dit echt werkt krijg je week karma van me
want heb hier 3 maanden last van gehad vanaf februari
en niemand had een oplossing voor me

aan de diepte kan het bij mij niet aan liggen, stopte de groene naald der helemaal in
zou het echt daar aan liggen? ik masseerde me reet altijd de t*ring in en ging juist zo veel mogelijk bewegen. omdat ik dacht... dat het dan beter opgenomen zou worden

en hoe kom je aan die info als ik vragen mag! ervaring? of andere bronnen

Ervaring? Ben naturallll gapiieeeee ;)
Laat maar ff weten wat het voor je doet.

zal je lang moeten wachten, ga januarie pas weer kuren ben nu aan het cutten.
hoop eigenlijk dat iemand anders het ff probeert snel :P zodat ik weet of het wat voor hun doet

Is denk ik toch per persoon verschillend. Ik zet altiid begin van de avond in mijn been of bil. Daarna gelijk warme douche en masseer ik het tijdens douche. Daarns gewoon lopen of bankhangen en heb nergens last van.

Denk dat injectiepijn vooral te maken heb, met de manier van zetten. Dus bv trillen, te snel injecteren, te ondiep etc.

we hebben het hier over een zwelling he?

injecteren heb ik zelf 0,0 last. dag zelf ook niet. dag derop kan ik niet meer lopen omdat er een tennisbal op me reet zit

Heb gister mn 2de injecties gezet. Had inmiddels geen pijn meer dus deed gewoon weer 2 ml in iedere bil om te kijken of het beter ging.

Deca nergens last van en van de test heb ik weer een ei op mn kont:(

wtf 2 ml in elke bil van die test?
Ik werd al gek van 1 ml.
Ben overgestapt.

zal je lang moeten wachten, ga januarie pas weer kuren ben nu aan het cutten.
hoop eigenlijk dat iemand anders het ff probeert snel :P zodat ik weet of het wat voor hun doet

Ik inject zelf voor het slapengaan, heb ook niet het idee gehad dat het beter werd van lopen/bewegen.

we hebben het hier over een zwelling he?

injecteren heb ik zelf 0,0 last. dag zelf ook niet. dag derop kan ik niet meer lopen omdat er een tennisbal op me reet zit

Zwelling ja, ik heb nu ook nog wel een balletje op mn kont zitten maar ik kan wel gewoon lopen en zitten zonder pijn. Hopelijk moest ik gewoon even wennen.

wtf 2 ml in elke bil van die test?
Ik werd al gek van 1 ml.
Ben overgestapt.

1 bil test en de andere deca

Het vervelende is dat ik alleen dit UG kan krijgen op het moment, dus overstappen gaat niet.

maar masseer je het wel na injecteren normaal?

Terug
Naar boven