MuscleMeat

Injecties in getatoeerde lichaamsdelen.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Indien je op getatoeerde plekken injecteert, zou het de tattoo kunnen vernken?

Ik wilde s in mn schouders gaan injecteren, maar heb op beide kanten een tatoeage. Zou jammer zijn als je allemaal lelijke puntjes zou gaan zien uiteindelijk.

Leviathan zei:

Ik wilde s in mn schouders gaan injecteren, maar heb op beide kanten een tatoeage. Zou jammer zijn als je allemaal lelijke puntjes zou gaan zien uiteindelijk.
Ik heb dat 6wkn gedaan EOD (winny) en nergens geen last van gehad!!

Maat van me doet het ook en zijn tatoe is toch nog steeds onverandert.
Enkel bij vaak spuiten krijgt hij soms schijven en dan is de tatoe tijdelijk een beetje hoekig :D

Leviathan zei:

Het zou kunnen. Maar dan gaat het om littekenweefsel. Dit krijg je door vaak op dezelfde plaats te injecteren met grote naald vaak.
Als je regelmatig andere injectieplaatsen gebruikt dan zou het geen probleem mogen zijn.

Big_T zei:
Het zou kunnen. Maar dan gaat het om littekenweefsel. Dit krijg je door vaak op dezelfde plaats te injecteren met grote naald vaak.
Als je regelmatig andere injectieplaatsen gebruikt dan zou het geen probleem mogen zijn.
idd dat kan wel gebeuren,dit kan je voor komen door de buitenzijdes te pakken en onderkant en boven kant.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar als je door het injecteren nou een ontsteking op die plek krijgt?
Het lijkt mij dat je plaatje voorgoed naar de klote is.

Sowieso echt zonde zo'n plaatje hoor imo.
Juist de schouder, waar je (als je droog bent) mooie dwarsstrepen ziet een blauwe vlek laat zetten.
Gaat ten koste van de definitie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou het toch maar bij mn bovenbeen :D

Littekenweefsel onder een tattoo lijkt me niet de bedoeling. Heb het op mn rechterbovenbeen ook al....voelt als een een ei op de injectieplek.

Leviathan zei:
Ik hou het toch maar bij mn bovenbeen :D

Littekenweefsel onder een tattoo lijkt me niet de bedoeling. Heb het op mn rechterbovenbeen ook al....voelt als een een ei op de injectieplek.

Prutser :D

Tsja maar als je bang bent om je tatoe te vernken waarom zet je dan niet gewoon in de bips net zop goed toch ;)

Terug
Naar boven