AndroidHealthClinic

Inname creatine

KoenvH

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
66kg
Vetpercentage
8%
Jongens, sorry dat ik het vraag.. maar hoe kan ik het beste creatine innemen. Ik heb zitten zoeken maar ie-de-reen heeft een andere mening. De een zegt: mix het met 300ml water en dextrose en de ander weer met vruchtensap

Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie mij aan?

Schepje van 5 gr zo derin, slokje water erbij, beetje heen en weer schudden met je koppie en slikken.

Graag gedaan.

giphy.gif

Jongens, sorry dat ik het vraag.. maar hoe kan ik het beste creatine innemen. Ik heb zitten zoeken maar ie-de-reen heeft een andere mening. De een zegt: mix het met 300ml water en dextrose en de ander weer met vruchtensap

Hoi, het beste kun je het oplossen in chocomel. Chocomel bevat flavonoiden die zorgen voor een betere opname van de creatine. Het is helemaal optimaal als je een puntje pindakaas meemixed, maar dit hoeft niet per se.

Wat een geklets, gewoon met water innemen man.

Maakt niet zoveel uit. Met vruchtensap zal het wt lekkerder smaken ;)

Hoi, het beste kun je het oplossen in chocomel. Chocomel bevat flavonoiden die zorgen voor een betere opname van de creatine. Het is helemaal optimaal als je een puntje pindakaas meemixed, maar dit hoeft niet per se.

Heb je daar ook testen van?

Natuurlijk wel met mister10 certified true natural Chocomel en pindakaas toch?

Ik doe het persoonlijk gewoon bij in mijn afterworkout shake, zolang je het maar binnen krijgt, cola is geen optie :p

5gram op je tong leggen en doorslikken met water!

Anaal werkt het beste

Persoonlijk nam ik 5 gram met appelsap elke avond, ik merkte enorm verschil qua pomp in vergelijking met toen ik het met gewoon water innam, maar dat is mijn persoonlijke ervaring ermee.

Rectaal, absoluut rectaal! En anders in je quads spuiten.

Persoonlijk nam ik 5 gram met appelsap elke avond, ik merkte enorm verschil qua pomp in vergelijking met toen ik het met gewoon water innam, maar dat is mijn persoonlijke ervaring ermee.
Beter met sinaasappelsap.

Natuurlijk wel met mister10 certified true natural Chocomel en pindakaas toch?

Heel triest dat ik op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. Chocomel en pindakaas zijn natuurlijke producten.

met water innemen en daarna een halve glas druivensap erachteraan of met druivensap gewoon drinken.. ik had ooit iets gelezen dat met druivensuiker beter en sneller werd opgenomen inhet lichaam

Kijk maar eens op de volgende site daar vind je alles voor het gebruik van creatine.
www.eigenkracht.nl

Srs pleur het altijd gewoon in mn shake met melk erbij.

In je oogbal spuiten, direct resultaat

oplossen in warm water

Terug
Naar boven