AndroidHealthClinic

Input 3e kuur

• Topic Starter Topic Starter
Kleine toevoeging:

De test. ent. en de bolenone wil ik in 1x zetten. In m'n bil zal het wel goed gaan die 2 a 2,5ml met een 0,8x38mm, maar nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met het injecteren van die combo in je been met een 0,6x25mm naald?

Het lijkt me nl. dan echt uren duren voordat die olie eruit is, of zal dat meevallen?

Ter info:
Ik wil igg de injectieplaatsen goed wisselen, dus de test. ent./boldenone combi op zondag in m'n bil, en woensdag in m/n been, de week daarop de andere kant, zo krijgt alles 2 weken rust.

De test. prop. wil ik ook met een 06,25mm afwisselend in schouder en triceps zetten. Hier ook weer beide kanten zodat er toch al gauw een week tussen zit.

Jim zei:
Heb je geen onverwarmde garage of werk huis (tuinhuis) thuis waar je HCG kan verstoppen het zal in die tijd van het jaar toch niet zo warm zijn.

Nope, maar denk al iemand gevonden te hebben. :)

je eerste schema ziet er perfect uit bro,ik zou zeker geen 800mg boldenone frontloaden
dit vind ik persoonlijk zwaar overdreven
hoe goed is de stack primo/deca eigenlijk?
veel succes met je kuur

zou zelf boldenone hele kuur op 600mg houden wil je nog enigzins wat merken.

vind het een zwaar overrated middel en hoor om me heen ook niks anders dan slechte ervaringen.

die hoeveelheid ml inspuiten met een 0.6 moet geen probleem zijn als je je spuit met inhoud maar effe 10 minuten in heet water laat liggen.
vloeit de olie makkelijker nl.

greetzz

Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Heren en dames,

Heeft er iemand nog op- of aanmerkingen omtrent onderstaande kuur?

Het is m'n 2e 'echte' kuur (1ste deca/primo prutswerk, 2e test./dboll) en wil nu gaan voor massa zonder al teveel vocht. Ik heb zelf nog nagedacht over het gebruik van proviron, maar op dit moment lijkt mij dat niet nodig.

Week 1-3 : 75mg Testosteron Propionaat /eod
Week 1-10 : 500mg Testosteron Enanthaat /wk
Week 1-10 : 400mg Boldenone /wk
Week 5-12 : 500IU HCG /wk
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D + 50mg Chlomid /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Week 3-12 : 320mg Saw Palmetto /D
Week 16-19 : 700mg Mariadistel /D
Ik vind het wel goed zo voor het niveau dat je hebt. Zeker niet hoger of meer gebruiken. Zoals gezegd kan de boldenone evt. een FL gebruiken in week 1 van 600-800 mg, 20 mg nolvadex/d week 11, dit helpt ter voorbereiding van je nakuur imo. Succes
T.

ariekanarie zei:
zou zelf boldenone hele kuur op 600mg houden wil je nog enigzins wat merken.

vind het een zwaar overrated middel en hoor om me heen ook niks anders dan slechte ervaringen.

greetzz
Het probleem is dat veel mensen denken dat boldenone hetzelfde is als deca. Ze denken dat, net zoals bij deca, de kilo's eraan vliegen (omdat je een wandelende waterbalon wordt met een groot deel vet erbij).
Quality muscle komt langzaam maar zeker, boldenone is zo'n middel.

Ik gebruik momenteel zelf 0,6 x 30 mm om in mijn been te injecteren het is zoals je zegt het duurt wat langer en je moet meer kracht zetten maar het gaat prima. Ik zelf wissel af tussen bil, schouder en been en heb geen pijnlijke plekken.

MrJ zei:
Kleine toevoeging:

De test. ent. en de bolenone wil ik in 1x zetten. In m'n bil zal het wel goed gaan die 2 a 2,5ml met een 0,8x38mm, maar nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met het injecteren van die combo in je been met een 0,6x25mm naald?

Het lijkt me nl. dan echt uren duren voordat die olie eruit is, of zal dat meevallen?

Ter info:
Ik wil igg de injectieplaatsen goed wisselen, dus de test. ent./boldenone combi op zondag in m'n bil, en woensdag in m/n been, de week daarop de andere kant, zo krijgt alles 2 weken rust.
dus je zet op de zondag 250mg testo en 300mg EQ? en dit herhaal je op de woensdag weer?

Ik ga trouwens bil-schouder-been-bil-schouder-been doen:D (links en dan rechts ;) )

alles staat of valt met je voeding dus dat wandelende waterballonidee ligt helemaal aan jezelf.

je bent een vd weinigen die zo positief over boldenone denkt....je zou eens op wat meer boards moeten rondsurfen....

dream warrior zei:
je eerste schema ziet er perfect uit bro,ik zou zeker geen 800mg boldenone frontloaden
dit vind ik persoonlijk zwaar overdreven
hoe goed is de stack primo/deca eigenlijk?
veel succes met je kuur

Die primo/deca stack was meer bedoeld als grote gok omdat deca een ontstekingsremmende werking kan hebben. Ik had een zware polsblessure van het kickboxen, en dit was eigenlijk m'n laatste hoop (had al 9 maanden niet meer normaal getraind, 5kg weer teruggevallen).

Ik had geluk en reageerde er zeer goed op, blessure ging over en mede doordat ik weer voluit kon trainen pakte ik eea weer snel op. :)

TylW zei:
Ik vind het wel goed zo voor het niveau dat je hebt. Zeker niet hoger of meer gebruiken. Zoals gezegd kan de boldenone evt. een FL gebruiken in week 1 van 600-800 mg, 20 mg nolvadex/d week 11, dit helpt ter voorbereiding van je nakuur imo. Succes
T.

Ik twijfel nog steeds ja.

Zeker aangezien ik anderen altijd voorhoud of een frontload te doen, of een kickoff, niet beide.

Ik zal de nolvadex in week 11 op 20mg /d zetten dan denk ik. Dan komt m'n totale pct uit op 5 weken.

ariekanarie zei:
alles staat of valt met je voeding dus dat wandelende waterballonidee ligt helemaal aan jezelf.

je bent een vd weinigen die zo positief over boldenone denkt....je zou eens op wat meer boards moeten rondsurfen....

Vochtretentie heeft meer met oestrogenen te maken dan met voeding hoor. :)

En er zijn zat positieve verhalen over eq. True, het zorgt niet voor snelle massa, maar wel voor kwalitatieve massa. En buiten dat, door een verhoging van je rode bloedcellen wordt je hongergevoel veel hoger waardoor je meer naar binnen kan werken wat natuurlijk weer een positief effect heeft. :)

But though rarely mentioned, I personally find boldenone the better choice for bulking. Due to its effect on vascularity it is mostly used for cutting, but if you had a drug that increased your appetite like boldenone does, would you really use it to lose weight? It makes more sense to use it in a stack with a testosterone ester like enanthate or cypionate for good gains, instead of nandrolone. Sort of as a base. It aromatizes less than nandrolone and doesn't have that pesky progestagenic effect either, and because it increases appetite it would provide you with the means to an end in terms of gaining weight. 300-400 mg a week of boldenone with 500 mg of sustanon or 500 mg of testosterone enanthate would form an incredible stack. Even for those who prefer deca, adding a small amount of boldenone will go a long way in improving appetite. But boldenone is stronger than Deca, mg for mg, as well as safer and less suppressive.

http://www.bodybuilding.com/fun/catequi.htm

ariekanarie zei:

Nou ikkengenoeg gasten die er wel erg goed op zijn gegaan en je moet het idd niet vergelijken met deca,de werking zal maby hetzelfde zijn maar de massa die je pakt is minder maar wel hoger van kwaliteit.

MrJ zei:
Heren en dames,

Heeft er iemand nog op- of aanmerkingen omtrent onderstaande kuur?

Het is m'n 2e 'echte' kuur (1ste deca/primo prutswerk, 2e test./dboll) en wil nu gaan voor massa zonder al teveel vocht. Ik heb zelf nog nagedacht over het gebruik van proviron, maar op dit moment lijkt mij dat niet nodig.

Week 1-3 : 75mg Testosteron Propionaat /eod
Week 1-10 : 500mg Testosteron Enanthaat /wk
Week 1-10 : 400mg Boldenone /wk
Week 5-12 : 500IU HCG /wk
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D + 50mg Chlomid /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D

Week 3-12 : 320mg Saw Palmetto /D
Week 16-19 : 700mg Mariadistel /D

Ziet er op zich goed en doordacht uit meer dan 400mg boldenone is gewoonweg niet nodig en ook niet nuttig hou deze dan ook gewoon op 400mg. Veel vocht zul je van een kur als deze niet gaan vasthouden en het vocht dat je vasthoud kun je goed in de hand houden met wat proviron. Het hele 500IU hcg verhaal is en blijft bullshit maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Succes

aangzien iedereen leip schijnt te zijn van EQ hier wens ik je veel succes met je kuur.
de gains die je gaat halen zullen voornamelijk van de test komen maar als je gelooft dat het van EQ komt is het mij ook goed...

feit dat iedereen elkaar proviron probeert aan te praten doet me ook wel verbazen maar ach....als je straks met megakraters op je rug loopt(puisten dus)moet je niet twijfelen waar dat nou toch door komt.

een beetje meer uitgeven aan arimidex lijkt mij verstandiger maar we zullen zien.

zal je log aandachtig volgen. ;)

daar ben ik het wel enigsinds mee eens,
ik ben ook van plan ongeveer dezelfde kuur te pakken als mrj. maar ga ook voor de arimidex omdat ik vrij gevoelig ben voor vocht
in het verleden heb ik daarom alleen gekuurt met test prop
na wat research in arimidex heb ik besloten mijn volgende kuurtje met test enth te gaan doen

arimidex is wel duur, maar als het werkt zoals iedereen erover praat, vind ik het dat geld wel waard

groetjes

Leuke meningen allemaal.

Mijn input: Hou het simpel en strak.

Week 1-10 EQ 400mg/week, Test enanth. 500mg/week
Week 8-12 Winstrol 50mg EOD
Week 5 & 6 HCG 1000IU
Week 10 HCG 1000IU

Nakuur:
Week 1-2 Nolvadex 40mg/dag, Clomid 50mg/dag
Week 3-4 Nolvadex 20mg/dag, Clomid 50mg/dag
Week 5-8 Tribulus Extract 1500mg/dag (tip)

Redenen: Kies voor 1 test soort, anders gaat er onverhoopt iets oppotten en kun je last krijgen van gyno. Laat ze lullen over het feit dat EQ niks is. Ik heb m'n hardste gains erop gehaald, gevroten als met geen andere AAS en ik weet waarom EQ niet zo populair is: Omdat je geduld moet hebben, iets wat weinig mensen hebben die kuren, vandaar ook dat middelen die snel werken (Dbol) of enorm 'aan te zien zijn' (Deca) populair zijn.

Succes,

Je ouwe.

je bent een van de weinigen maar we gaan het zien....

DBC01 zei:
Leuke meningen allemaal.

Mijn input: Hou het simpel en strak.

Week 1-10 EQ 400mg/week, Test enanth. 500mg/week
Week 8-12 Winstrol 50mg EOD
Week 5 & 6 HCG 1000IU
Week 10 HCG 1000IU

Nakuur:
Week 1-2 Nolvadex 40mg/dag, Clomid 50mg/dag
Week 3-4 Nolvadex 20mg/dag, Clomid 50mg/dag
Week 5-8 Tribulus Extract 1500mg/dag (tip)

Redenen: Kies voor 1 test soort, anders gaat er onverhoopt iets oppotten en kun je last krijgen van gyno. Laat ze lullen over het feit dat EQ niks is. Ik heb m'n hardste gains erop gehaald, gevroten als met geen andere AAS en ik weet waarom EQ niet zo populair is: Omdat je geduld moet hebben, iets wat weinig mensen hebben die kuren, vandaar ook dat middelen die snel werken (Dbol) of enorm 'aan te zien zijn' (Deca) populair zijn.

Succes,

Je ouwe.

Tnx, zal kijken wat ik mee kan nemen van je tips!

Persoonlijk lijkt het me dat de kans op gyno relatief laag is. 500mg Test. Enth. is niet zo gignatisch veel, en de kans op aromatisering bij Test. Prop. is laag.

Iemand trouwens enig idee waarom dat zo is? Test = test zou je denken, ongeacht de ester waar het aan gekoppeld is?!

ariekanarie zei:
je bent een van de weinigen maar we gaan het zien....
Ik deel deze mening ook en ik begeleid nu 4 mensen die het ook gebruiken dus,het gaat wat trager maar de massa die je pakt is veel beter van kwaliteit dan met deca imo.

MrJ zei:
Tnx, zal kijken wat ik mee kan nemen van je tips!

Persoonlijk lijkt het me dat de kans op gyno relatief laag is. 500mg Test. Enth. is niet zo gignatisch veel, en de kans op aromatisering bij Test. Prop. is laag.

Iemand trouwens enig idee waarom dat zo is? Test = test zou je denken, ongeacht de ester waar het aan gekoppeld is?!

prop heeft minder tijd om zich om te zetten dacht ik zo uit mijn koppie maare beantwoord mijn vraag eens ff mrJ:zet je die 500 mg test en die 400mg EQ in 1x of in 2x?

Terug
Naar boven