AndroidHealthClinic

Input 3e kuur

Chemical zei:
Het hele 500IU hcg verhaal is en blijft bullshit maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Succes

het zegt een hoop over hoe open minded en kortzichtig je denkt. een typisch wat de boer niet kent dat vreet die niet. het is inmiddels tientallen keren goed onderbouwd, wordt door HRT artsen in Amerika toegepast, op pubmed is er het nodige over te vinden en jij doet het af als bullshit. ik denk dat iedereen zelf ze conclusie nu wel kan trekken.... :)

• Topic Starter Topic Starter
ScHrOeFjE zei:
prop heeft minder tijd om zich om te zetten dacht ik zo uit mijn koppie maare beantwoord mijn vraag eens ff mrJ:zet je die 500 mg test en die 400mg EQ in 1x of in 2x?

Ik zet 2x per week (zondag en woensdag) een mix van 250mg Test. en 200mg Boldenone.

ariekanarie zei:
alles staat of valt met je voeding dus dat wandelende waterballonidee ligt helemaal aan jezelf.

je bent een vd weinigen die zo positief over boldenone denkt....je zou eens op wat meer boards moeten rondsurfen....
Voeding doet weinig aan het feit dat een hoge aromatase of oestrogene activiteit vooral bij as als deca/dianabol , anadrol.. optreed. Vocht winnen heeft meer met hormonen te maken dan met een slechte of verkeerde voeding. Vet winnen kan je idd beter beïnvloeden. Maar als je deze 2 wegneemt dan blijft er van de winst van deca ook een pak minder over.

Ik surf op meer boards dan je denkt, Amerikaanse en Engelstalige vooral. Hoor zelf meer slechte reacties over deca en goede over EQ. Ik heb mensen in mijn gym schema's gegeven met zowel deca en eq, resultaten liggen hier, en het is duidelijk dat eq, hoewel op het eerste zich minder kilo's, meer kwaliteit geeft en minder vocht, vet.

Over dat positief denken: de meeste "up to date" gurus zijn het met me eens dat boldenone een stap voor heeft op deca, praat anders maar eens met mensen als Big Cat en nandi.

Mensen laten zich teveel leiden door korte resultaten, als de kilo's er maar snel aanvliegen, maar wat snel komt, gaat ook weer snel weg, en is meestal geen blijvende spier.

Chemical zei:
Het hele 500IU hcg verhaal is en blijft bullshit maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Succes
Onderbouwing bro...
(Ik zeg niet of het werk of niet, daar ik het nog niet heb geprobeerd, maar er zijn al mensen die goede resultaten hebben geboekt, dus hoor ik graag van de andere kant wat er bijvoorbeeld mis mee is).

Persoonlijk vind ik HCG pas nodig na minimum5-6 weken kuur en enkel in cycles met tenminste 2-3 as ofwel bij een hoge dosis in bv een test only of deca only kuur.

MrJ zei:
Kleine toevoeging:

De test. ent. en de bolenone wil ik in 1x zetten. In m'n bil zal het wel goed gaan die 2 a 2,5ml met een 0,8x38mm, maar nu vraag ik me af of iemand ervaring heeft met het injecteren van die combo in je been met een 0,6x25mm naald?

Het lijkt me nl. dan echt uren duren voordat die olie eruit is, of zal dat meevallen?
Een vriend van mij heeft in zijn laatste kuur met 0,6X25mm 5ml per keer in zijn been gezet zonder noemenswaardige problemen. Tevens met Test en EQ samen.

DBC01 zei:
Leuke meningen allemaal.

Mijn input: Hou het simpel en strak.

Week 1-10 EQ 400mg/week, Test enanth. 500mg/week
Week 8-12 Winstrol 50mg EOD
Week 5 & 6 HCG 1000IU
Week 10 HCG 1000IU

Nakuur:
Week 1-2 Nolvadex 40mg/dag, Clomid 50mg/dag
Week 3-4 Nolvadex 20mg/dag, Clomid 50mg/dag
Week 5-8 Tribulus Extract 1500mg/dag (tip)

Redenen: Kies voor 1 test soort, anders gaat er onverhoopt iets oppotten en kun je last krijgen van gyno. Laat ze lullen over het feit dat EQ niks is. Ik heb m'n hardste gains erop gehaald, gevroten als met geen andere AAS en ik weet waarom EQ niet zo populair is: Omdat je geduld moet hebben, iets wat weinig mensen hebben die kuren, vandaar ook dat middelen die snel werken (Dbol) of enorm 'aan te zien zijn' (Deca) populair zijn.

Succes,

Je ouwe.
Nagel op de kop.

ariekanarie zei:
je bent een van de weinigen maar we gaan het zien....
Je blijft dat maar herhalen, persoonlijk zie ik steeds meer en meer mensen naar EQ gaan die vroeger zworen bij d-bol en deca. En zoals gezegd kom ik heel wat verder dan dit board :)

Iedereen weet dat BB een sport is van lange adem, dat het jaren duurt alvorens je een beetje goede fysiek hebt. Maar als het over kuren gaat dan moet het plots razendsnel gaan. 10-20 kilo in enkele weken. Zelfs tijdens een kuur duurt het gewoon lang om kwaliteit op te bouwen, en wanneer dan het vocht en vet wegvalt omdat de as zelf niet echt omzet, dan vindt men het maar een waardeloos product...

arimidex heeft een slechte invloed op je cholestrol, kuren werkt ook al niet bepaald positief en ari maakt het stukken erger. oftewel je slechte cholestrol stijgt naar ongekende hoogte en je goede cholestrol ligt rond het vriespunt.

daarnaast heeft proviron nog een gunstige invloed op hoeveelheid vrij testosteron, terwijl arimidex feitelijk je gains beperkt vanwege de invloed op oestrogeen. proviron is goedkoop, arimidex duur en moeilijker te krijgen. arimidex kan ook zorgen voor te lage hoeveelheid oestrogeen wat ook weer gevaarlijk is. mijn voorkeur gaat uit naar proviron en op 50 mg. per dag zal je echt niet veel puisten krijgen, tenzij je al erg gevoelig bent maar dan krijg je ze ook al van de roids zelf en zeker van eq.

Soulreaver zei:
arimidex heeft een slechte invloed op je cholestrol, kuren werkt ook al niet bepaald positief en ari maakt het stukken erger. oftewel je slechte cholestrol stijgt naar ongekende hoogte en je goede cholestrol ligt rond het vriespunt.

daarnaast heeft proviron nog een gunstige invloed op hoeveelheid vrij testosteron, terwijl arimidex feitelijk je gains beperkt vanwege de invloed op oestrogeen. proviron is goedkoop, arimidex duur en moeilijker te krijgen. arimidex kan ook zorgen voor te lage hoeveelheid oestrogeen wat ook weer gevaarlijk is. mijn voorkeur gaat uit naar proviron en op 50 mg. per dag zal je echt niet veel puisten krijgen, tenzij je al erg gevoelig bent maar dan krijg je ze ook al van de roids zelf en zeker van eq.

Precies.

Ik gebruik Nolvadex uitsluitend in de nakuur en Provi eventueel tijdens de kuur bij problematische gyno, d.w.z. gyno waar je last van hebt als je gaat slapen op je buit of in het dagelijks leven. Je moet de neveneffecten van een kuur zoals gevoelige tepels op de koop toe nemen (tot een bepaald punt) en pas als het hinderlijk wordt actie gaan ondernemen. Meteen van begin af aan platgooien met Nolvadex (een in mijn ogen nog steeds gevaarlijker goedje dan men denkt hier) is niet nodig.

leerzame thread steek hier een hoop van op :thumbs:

thanx voor de goede info !
geld dat ook voor femara ?

ariekanarie zei:
aangzien iedereen leip schijnt te zijn van EQ hier wens ik je veel succes met je kuur.
de gains die je gaat halen zullen voornamelijk van de test komen maar als je gelooft dat het van EQ komt is het mij ook goed...

wat een gelul dit met EQ bouw je zeer goed spieren op,doe maar eens wat onderzoek

ja je hebt gelijk,man.

ik zou idd meer onderzoek moeten doen want ik lul maar wat.

ondertussen zit ik op nog 3 fora waar ze er heel anders over denken maar dat maakt niet uit aangezien jullie elkaar graag napraten...

ik heb zelf ook nog nooit gekuurd met die middelen want ik ben nog maar een beginneling...........wat een figuren hier zeg..... :(

Nou Arie, ik zou zeggen kanarie dan maar lekker op andere fora.

komop nie gelijk zon gesloten clubje he DBC:)
ArieKanarie is mischien een beetje eigenijs maargoed mischien kan die het wel goed onderbouwen.Hint Hint en als iemand maar naar een ander board moet gaan omdat die eigenwijsia kunnen er hier denk ik wel meer mensen vertrekken.
noem geen namen;)

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Ik zet 2x per week (zondag en woensdag) een mix van 250mg Test. en 200mg Boldenone.

Praktisch vraagje:

Wat is een goede manier om per vial van 10ml 1ml eruit te halen zonder dat er AAS van de ene vial, via de spuit in de andere terecht komt?

Tussenstation oid gebruiken? Of gewoon 1ml uit de ene trekken, gewoon in de volgende vial steken en er nog eens 1ml uithalen? Als je dan iets teveel doortrekt kan je moeilijk hetgeen teveel is weer terugspuiten aangezien het al gemengd is met de AAS uit vial 1.

Ik begin in januari ook met men derde 'echte' kuur ( men vorige heb ik moeten onderbreken na twee weken door omstandigheden).
Men kuur zal er als volgt uitzien:

week 1 - 10 : 500mg test(prolongatum 250) /week
week 1 - 10 : 400mg eq(boldebal-h) /week
week 1 - 4 : 35mg dbol /dag

en natuurlijk nakuren met clomid

Men stats zijn : 1.83m
86kg
22 jaar
vetpercentage ong. 12
In totaal 5 jaar trainingservaring( ben nu 2 jaar serieus bezig, daarvoor 1.5 jaar gestopt wegens werk)
Doel: 90kg droog

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Nou Arie, ik zou zeggen kanarie dan maar lekker op andere fora.

wat is er,bro?

je bent zeker niet gewend dat niet iedereen je napraat?

je hoeft mijn posts niet te lezen hoor als je een teer zieltje hebt.

en of ik hier post of ergens anders gaat jou geen moer aan dus wen er maar vast aan!

of ga je je nu huilen bij de mods en probeer je me te laten bannen omdat ik niet met je meelul?

als je nou ook nog de moeite nam om ergens anders je licht op te steken zou je niet zo sloom reageren.....

Terug
Naar boven