XXL Nutrition

Review Insane - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Insane geeft je monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en kracht. De meest hotte ingredienten in één extreem heftige totaal formule.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie en harde trainingen
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super! Ik had Cola smaak, ondanks dat er een licht bittertje in zat erg goed van smaak. Vooral voor een pre-workout bijzonder aangenaam.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop: INSANE
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker of andere kado's (2 in totaal)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
    Doet precies wat het beloofd.

Mijn review:

Gezien ik nogal pre-workout verslaafd ben en een vriend vertelde dat hij erg te spreken was over deze nieuwe pre-workout van Body en Fit, moest ik hem ook proberen.

Prijs (€19,90) viel erg mee, vooral in vergelijking met No-Xplode (€34,50) die ik normaal gebruik.

Gezien ik de laatste tijd toch zeker de helft van me trainingen pre-workouts gebruik nam ik de eerste keer maar meteen een heel schepje (van No-Xplode neem ik anderhalf schep)

Smaak Cola was erg goed! Zeker aan te raden.

Na een kwartier begon ik me al redelijk actief te worden en zin te krijgen in de Gym.
Eenmaal op de sportschool keihard benen getrained.
Rush en energie was echt keihard! Super focus, zat er helemaal in (je kent het wel)
Had totaal geen zin in rust tussen me setjes, knalde in een keer door en trainde ik veel zwaarder dan normaal totdat me benen echt helemaal gesloopt waren.
Na me training geen rare crash zoals bij vaak gezien vergelijkbare sterke pre's.

Later in de week ben ik de supp nog blijven nemen en tot nu toe nog totaal geen gewenning/verminderde werking. Keer op keer keiharde trainingen met dikke pomps (waarsch door de agmatine)

Ik hield niet zo van die oude supps met geranamine/dmaa waar je alleen maar van stond te stuiteren, hartkloppingen en crashes kreeg. Maar supps zonder geranamine/dmaa zijn vaak erg soft.

Toch lijkt Body En Fitshop hier de spijker op de kop geslagen te hebben.
Keiharde Pre-workout zonder helemaal strak te staan en te zwaar te crashen.

Ze garanderen; Sterker kan niet, en dat lijkt toch redelijk gelukt te zijn lijkt mij.
Het is echt een beukerd van een supp en denk echt dat ie niemand gaat teleurstellen.

insanepot2-Gebruiken2.jpg

Laatst bewerkt:
Heb nu een tijdje Ripped gebruikt maar dat bevalt mij persoonlijk niet, volgende week start ik met Insane waarna ik hier een korte review zal plaatsen.

Insane heeft mij verrast! Ik ben een zware preworkoutfan en heb dan ook zga bijna alles geprobeerd.
2 scoops Insane en ik knal hem zoals ik vroeger deed op de oude DMAA versies. Dat is lang geleden!
Agmatine staat garant voor een goede pomp en dit merk je ook.
De cola smaak is ook echt geniaal, doet me denken aan de haribo colaflesjes alleen tikkeltje zuurder.

Al met al moet ik eerlijk zeggen, ik DENK dat dit de beste pwo van het moment is zelfs.
Met 19,90 als prijs is dit echt een topper! Ik raad hem aan!

Hier bevalt ie ook goed. Goede focus en pomp.

Goed spul! Lekkere energie/focus en pomp zonder opgejaagd gevoel!

Same here. As we speak ben ik nu 3 scoops aan het wegwerken en op die manier ben je zo door het potje heen, hoop dat ik wel iets voel dadelijk. Normaal bestel ik altijd STRONG want daar voel ik met 2 scoops wel wat van en die scoops zijn kleiner maar STRONG is uit het assortiment zie ik nu?

Ik moet mijn mening "gelukkig" aanpassen want ik realiseerde mij van de week dat ik de eerste keren Insane gebruikte direct bij mijn eerste trainingen in het nieuwe jaar waarbij mijn fysieke toestand op z'n zachts gezegd brak, raar, energieloos was waarbij een pwo waarschijnlijk niet hielp....

Dus ik heb van de week onder normale omstandigheden 2 scoops genomen en tot mijn verbazing kickte deze er goed in. Na een lange dag werken (10uur) op kantoor, haalde Insane mij uit mijn after work dip en kreeg 'gewoon' een uitgeslapen gevoel en goede focus.

Ook 1,5 scoops gedaan en dat werkte prima. Ik hoef geen enorme energiepiek of pomp want dat pieken en dalen elke keer word ik ook gek van.

Dus bij deze de rectificatie: approved.

ps, net als Anthony bovenstaand schrijft, herinnerd de cola smaak mij aan de cola Calippo ijsjes die ik vroeger altijd kreeg :) dus ook nog een mental boost naar mooie herinneringen uit het verleden ;) lol

Ik moet mijn mening "gelukkig" aanpassen want ik realiseerde mij van de week dat ik de eerste keren Insane gebruikte direct bij mijn eerste trainingen in het nieuwe jaar waarbij mijn fysieke toestand op z'n zachts gezegd brak, raar, energieloos was waarbij een pwo waarschijnlijk niet hielp....

Dus ik heb van de week onder normale omstandigheden 2 scoops genomen en tot mijn verbazing kickte deze er goed in. Na een lange dag werken (10uur) op kantoor, haalde Insane mij uit mijn after work dip en kreeg 'gewoon' een uitgeslapen gevoel en goede focus.

Ook 1,5 scoops gedaan en dat werkte prima. Ik hoef geen enorme energiepiek of pomp want dat pieken en dalen elke keer word ik ook gek van.

ps, net als Anthony bovenstaand schrijft, herinnerd de cola smaak mij aan de cola Calippo ijsjes die ik vroeger altijd kreeg :) dus ook nog een mental boost naar mooie herinneringen uit het verleden ;) lol
Bedankt voor je review. :thumbs: Insane! kan nu al mee doen met de grote toppers en is daarnaast ook scherp van prijs. Zelf gebruik ik hem ook altijd na lange kantoordagen:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter

Dat vind ik dus ook. Hoef niet die keiharde klap dat je staat te stuiteren die gevolgt wordt door een zware crash.
Met deze heb je geen crash, maar alsnog is de drive en kick wel zeer aanwezig (licht uitgedrukt :D)

Ideaal om meerdere malen per week te gebruiken! Alleen durf ik niet 2 schepjes per keer aan :D

Thx voor de review! Ik ben overtuigd :D

ik ga de volgende keer toch maar de cola smaak proberen. ik blijf die zuur zoete fruit sensation smaak maar niet tof vinden haha. maar dat zegt echt weinig over de werking verder die is echt waar top. wel een dikke focus en goede pomp maar geen crash achteraf. en niet van die extreem hoge doseringen b-6 en b-12 vitamines erin top gewoon :)

Ik heb nu bij twee trainingen Insane gebruikt en voor ik het wist waren er dik twee uur voorbij met flink trainen, als er geen gewenning optreed dan is het een prima afwisseling.

Ik wou deze bestellen, maar Fruit Sensation is uitverkocht. Wanneer verwachten jullie die weer?

Je bent erg overtuigend Sniez :D Als me huidige op is, zal ik deze proberen in de smaak COLA ;)

Vroeger strong gebruikt, deze was zeer goed maar die smaak vond ik echt niet te drinken. Dan overgegaan naar MP-Assault, maar het geeft me niet het gewenste effect, dus deze staat op mijn bestellijstje en hopelijk is die goed te drinken en blijft hij goed gaan, ook na 2-3 weken.

Geranamine extract is de verwoording van 1.3-dimethylamylamine ofwel: DMAA

Dit is tegenwoordig op de zwarte markt te verkrijgen. Heb er laatst een tab van geprobeerd maar werdt er niet bepaald vrolijk van haha indd net als Maximize V2 etc, niet mijn ding, wel makkelijk in te nemen in pil vorm.

Je kan DMAA ook snuiven (serious), dan werkt het sneller in en is het met anderhalf uur uit je lichaam (serious) Voor de korte trainingen :roflol:

uh nee, dit moet iets anders zijn..
ik geloof echt werkelijkwaar niet dat hier de ouderwetse 1.3dmaa in zit..
er staat ook op het label:
Natural Geranamine (dmaa free)

wat geranamine / dmaa / 1.3dim met je doet, en wat het is, dat snap ik wel (na 2 potjes noxipro nog 4 in voorraad :D)

de 24hr fatburn van b&f bevat dezelfde stof..

• Topic Starter Topic Starter
uh nee, dit moet iets anders zijn..
ik geloof echt werkelijkwaar niet dat hier de ouderwetse 1.3dmaa in zit..
er staat ook op het label:
Natural Geranamine (dmaa free)

wat geranamine / dmaa / 1.3dim met je doet, en wat het is, dat snap ik wel (na 2 potjes noxipro nog 4 in voorraad :D)

de 24hr fatburn van b&f bevat dezelfde stof..

Nee in Insane zit geen DMAA. Gelukkig maar ook, legde ik uit. (was verder offtopic)

Ik heb vandaag met Insane getraint, voelde er helemaal niks van in vergelijking tot wat ik voel als ik Hemo Rage Black Ultra Concentrated pak. Heel slechte pomp en voelde zelfs vermoeid wat ik nooit heb met Hemo Rage. En die cola smaak is ronduit smerig te noemen, voelde net alsof ik een beker met azijn aan het drinken was.

Terug
Naar boven