Fitness Seller

Review Insane - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Insane geeft je monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en kracht. De meest hotte ingredienten in één extreem heftige totaal formule.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie en harde trainingen
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super! Ik had Cola smaak, ondanks dat er een licht bittertje in zat erg goed van smaak. Vooral voor een pre-workout bijzonder aangenaam.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop: INSANE
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker of andere kado's (2 in totaal)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
    Doet precies wat het beloofd.

Mijn review:

Gezien ik nogal pre-workout verslaafd ben en een vriend vertelde dat hij erg te spreken was over deze nieuwe pre-workout van Body en Fit, moest ik hem ook proberen.

Prijs (€19,90) viel erg mee, vooral in vergelijking met No-Xplode (€34,50) die ik normaal gebruik.

Gezien ik de laatste tijd toch zeker de helft van me trainingen pre-workouts gebruik nam ik de eerste keer maar meteen een heel schepje (van No-Xplode neem ik anderhalf schep)

Smaak Cola was erg goed! Zeker aan te raden.

Na een kwartier begon ik me al redelijk actief te worden en zin te krijgen in de Gym.
Eenmaal op de sportschool keihard benen getrained.
Rush en energie was echt keihard! Super focus, zat er helemaal in (je kent het wel)
Had totaal geen zin in rust tussen me setjes, knalde in een keer door en trainde ik veel zwaarder dan normaal totdat me benen echt helemaal gesloopt waren.
Na me training geen rare crash zoals bij vaak gezien vergelijkbare sterke pre's.

Later in de week ben ik de supp nog blijven nemen en tot nu toe nog totaal geen gewenning/verminderde werking. Keer op keer keiharde trainingen met dikke pomps (waarsch door de agmatine)

Ik hield niet zo van die oude supps met geranamine/dmaa waar je alleen maar van stond te stuiteren, hartkloppingen en crashes kreeg. Maar supps zonder geranamine/dmaa zijn vaak erg soft.

Toch lijkt Body En Fitshop hier de spijker op de kop geslagen te hebben.
Keiharde Pre-workout zonder helemaal strak te staan en te zwaar te crashen.

Ze garanderen; Sterker kan niet, en dat lijkt toch redelijk gelukt te zijn lijkt mij.
Het is echt een beukerd van een supp en denk echt dat ie niemand gaat teleurstellen.

insanepot2-Gebruiken2.jpg

Laatst bewerkt:
Heerlijk man die cola smaak! Ruikt naar van die Haribo snoepjes, smaakt natuurlijk niet naar snoep omdat er maar 0,34 gram suiker per dosering in zit ;) Ik heb zelf nog extra maltodextrine toegevoegd. Over 40 min trainen, dus ben benieuwd :)

Heerlijk man die cola smaak! Ruikt naar van die Haribo snoepjes, smaakt natuurlijk niet naar snoep omdat er maar 0,34 gram suiker per dosering in zit ;) Ik heb zelf nog extra maltodextrine toegevoegd. Over 40 min trainen, dus ben benieuwd :)

Ben benieuwd man ik heb vandaag me potje binnen, morgen mee trainen :)!

Ben benieuwd man ik heb vandaag me potje binnen, morgen mee trainen :)!

Redelijk pomp, voor de rest kan ik er nog weinig over reviewen. Enige is dat 275mg caffeine voor mij toch iets te weinig is helaas (op dit moment). Ik denk dat ik de volgende training of 1,5-2 scoops probeer, of 1 scoop en dan nog een caffeine cap van 200mg toevoeg. Na deze pot maar weer ff een tijdje zonder pre-workout trainen, m'n CNS een beetje rust geven :roflol:

Vandaag op Insane getraind, qua energie krijgt hij een dikke 10, al blijft het daar wel bij.
Wat ik persoonlijk belangrijk vind is positieve agressie en focus, helaas ontbrak dit bij Insane voor mij.

Ik moet toegeven dat ik géén crash voel aankomen, als dit daadwerkelijk het geval is krijgt Insane alsnog een 7, aangezien je zonder crash meestal veel beter inslaapt (en dus beter hersteld), waardoor 's avonds trainen ook een optie wordt.

Tot slot lijkt dit mij een uitstekend product voor hypertrofie trainingen, je wordt namelijk niet moe op hogere rep-range en je rust wordt zowat gehalveerd. Voor explosieve krachttraining raad ik het voor mezelf af.

7/10 --> (mocht ik daadwerkelijk geen crash krijgen)

Bedankt voor je review :) We hebben Insane net weer groot voorradig gekregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Redelijk pomp, voor de rest kan ik er nog weinig over reviewen. Enige is dat 275mg caffeine voor mij toch iets te weinig is helaas (op dit moment). Ik denk dat ik de volgende training of 1,5-2 scoops probeer, of 1 scoop en dan nog een caffeine cap van 200mg toevoeg. Na deze pot maar weer ff een tijdje zonder pre-workout trainen, m'n CNS een beetje rust geven :roflol:
1,5 geeft behalve iets meer energie, maar niet het gewenste resultaat bij mij. Vandaag 2 scoop geprobeerd: Wauw..:woot: Zal ook wel grotendeels aan de totaal 550mg caffeine liggen, maar ik ging als een raket haha.. Geen crash, goede pomp, maar niet extreem. Als ik over een tijdje een beetje afgekickt ben van de pre-workouts houd ik het gewoon weer op de aanbevolen 1 scoop, en dan vul ik het aan met extra citrulline malaat en agmatine, uiteraard van het huismerk. Ik denk dat dat een nog beter resultaat gaat geven :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Pomp kan ook heel erg aan de glucose in je spieren liggen he.
Als je redelijk laag in je carbs zit heb je sowieso minder pomp.

Dat zit wel goed bij mij, krijg dagelijks gewoon genoeg carbs binnen en ik neem 45 gram maltodextrine samen met de pre-workout.. 500mg agmatine en 2500mg Citrulline die in INSANE zitten voor de pomp is qua dosering net ff te weinig als je nagaat dat bij het losse product agmatine de aanbevolen dosering 1 gram is (en je uiteindelijk 2 gram neemt :D). Qua dosering en samenstelling is INSANE wel een goede opvolger van Hard! denk ik, maar sommige ingrediënten zelf extra toevoegen is vaak toch wel aan te raden om het optimale effect eruit te halen ;)

Dat zit wel goed bij mij, krijg dagelijks gewoon genoeg carbs binnen en ik neem 45 gram maltodextrine samen met de pre-workout.. 500mg agmatine en 2500mg Citrulline die in INSANE zitten voor de pomp is qua dosering net ff te weinig als je nagaat dat bij het losse product agmatine de aanbevolen dosering 1 gram is (en je uiteindelijk 2 gram neemt :D). Qua dosering en samenstelling is INSANE wel een goede opvolger van Hard! denk ik, maar sommige ingrediënten zelf extra toevoegen is vaak toch wel aan te raden om het optimale effect eruit te halen ;)

ja klopt, dat doe ik ook wel vaker. Ideaal :)

Dj ryan87 mee eens, we maken er gewoon een superinsane van haha (^_-) .

Mijn 2e pot insane is vandaag binnengekomen en deze keer heb ik de cola smaak besteld. Mutant bcaa erbij besteld en agmatine had ik al in huis. Dat wordt fijn knallen straks hehe.

Dj ryan87 mee eens, we maken er gewoon een superinsane van haha (^_-) .

Mijn 2e pot insane is vandaag binnengekomen en deze keer heb ik de cola smaak besteld. Mutant bcaa erbij besteld en agmatine had ik al in huis. Dat wordt fijn knallen straks hehe.

Ik zit er nu ook aan icm met Agmatine en Beta :D

Iemand insane kopen? heb een pot stil staan, er zijn 5 schepjes uit..Als je interesse heb PM me, anders gaat ie de prullenbak in.

Anderhalve schep genomen. Ruikt goed, smaak is te zuur om lekker te zijn.
Effect was te verwaarlozen, maar ik geef het nog wel een kans (2 scoops) aangezien ik fysiek & mentaal een mindere dag heb alsook te weinig heb gegeten vandaag.

Als je wil aan iemand geven, zou ook zetten waar je vandaan komt en om welke reden je het wegdoet.

Heb ik al beetje aangegeven in vorige posts, bij mij totaal zero effect. Ik kom uit Noord-Holland, ik wil hem wel weg doen voor een kleine prijs. Via de post is mogelijk.

PM me if interested.

2scoops gaat bij mij voelbaar als een raket anders. Voeg zelf nog agmatine, glutamine en 25gr glycofuse toe.

2scoops gaat bij mij voelbaar als een raket anders. Voeg zelf nog agmatine, glutamine en 25gr glycofuse toe.

Jij bent gek met je 2 scoops hahaha!

Vind t toch wel 1 van de hardere pre-workouts, moet er niet aan denken meer dan 1 scoop te nemen.
Maar daarnaast hebben sommige inderdaad al flinke tolerantie opgebouwd door de jaren heen! (junkies :D )

Over het algemeen werkt Insane sinds mijn laatste post prima!

Maar laatst had ik een 200mg caffeine pil op met 1,5scoop Insane en viel daarna in slaap op de bank lol

Heb 1,5 scoop genomen en ging er goed op. Ik zit in de cut en ik verschoot van de kracht die ik kreeg. Grotendeels door de mentale boost die ik kreeg van het product.

8/10

Terug
Naar boven