XXL Nutrition

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een beetje afhankelijk van de definitieve datum? Wanneer is het nou? :rolleyes:

Ohhh nee dan moet ik in mijn vakantie er ook mee bezig zijn. Gaat niet werken in het land van pizza en pasta :lick:

Ohhh nee dan moet ik in mijn vakantie er ook mee bezig zijn. Gaat niet werken in het land van pizza en pasta :lick:
Nee hoor. De log moet tenminste 2 maanden duren. (zie de reglementen in de eerste posting in dit topic). Je kunt dus zelf je periode bepalen tussen nu en eind augustus. Ik begin bijvoorbeeld eind maart en stop als ik droog genoeg sta.

Nee hoor. De log moet tenminste 2 maanden duren. (zie de reglementen in de eerste posting in dit topic). Je kunt dus zelf je periode bepalen tussen nu en eind augustus. Ik begin bijvoorbeeld eind maart en stop als ik droog genoeg sta.
Ohh ik mag niet eens meedoen haha :emo:

Ik doe mee (als die mogelijkheid er is).

"De log moet tenminste 2 maanden duren."

Dus als ik het goed begrijp kan ik in mei beginnen met loggen en dan eindigen op 31 augustus? If so, count me in!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil alvast even zeggen: heel gaaf dat er nu al zo veel aanmeldingen zijn :D

De regels omtrent de contest zijn wel duidelijk, maar het stemmen op diegene die de meeste progressie maakt, lijkt niet zo goed uit de verf te komen.
En dat lijkt mij het doel, be the best you, you can be.
Je zou de deelnemers niet met elkaar moeten vergelijken, maar start foto's met eind foto's.
Succes aan alle deelnemers :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven