MuscleMeat

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is gewoon niet meer eerlijk. Zo moeilijk?

Edit: ja bij bb ben je bijna verplicht om te kuren om mee te kunnen maar voor mij blijft dit n beetje als cafevoetbal, waar t niveau beetje hetzelfde is in verschillende ploegen

Het zal je verbazen vanaf welk niveau en welke sporten men zich al dopeert. Denk maar aan de groepjes wielertoeristen waarvan er sommige stiekem wat snoepjes gebruiken om beter te doen dan de teammaats :o

Gezien alle veranderde regels heeft het voor mij ook wel een beetje zijn "charme" verloren. Een contest heeft wat mij betreft gewoon een vaste start en einddatum en niet een periode van 6 maanden waarin men een beetje kan uitvogelen welke shape het beste is in die periode. Het boeit me verder niet zo heel veel dat er atleten mee doen die wedstrijden gedraaid hebben IRL, maar ik snap wel dat dit voor heel veel leden een verhoogde drempel kan zijn om hier dan nog aan deel te nemen. Waar de lange duur van de contestperiode wellicht juist weer mensen over de drempel zal trekken. Ook heb ik zo mijn bedenken over forumbeheer die mee kan doen aan een contest, dat is absoluut niets persoonlijks @wovano :kiss:

Iedereen die meedoet in elk geval veel succes :thumbs:
Moge de populairste DBBer alsnog winnen :D
Populairste:D:D:brew::yes:

Dan moet er niet worden gesproken over 'de forumleiding' maar gewoon over mij als persoon.

Maar goed. Gezien het aantal stemmen doen er veel meer mensen mee dan de afgelopen jaren. En hoe graag we ook iedereen tevreden zouden willen stellen, dat lukt helaas niet. Er zijn altijd enkelen bij die niet tevreden zijn.

Ik moet helemaal niks :roflol:

En het is logisch dat je niet iedereen tevreden kunt houden, denk dat verandering ook helemaal niet slecht hoeft te zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon niet meer eerlijk. Zo moeilijk?

Edit: ja bij bb ben je bijna verplicht om te kuren om mee te kunnen maar voor mij blijft dit n beetje als cafevoetbal, waar t niveau beetje hetzelfde is in verschillende ploegen
Misschien kun je dan beter naar het cafévoetbalforum :trollface:

Als er een aparte dames categorie komt wil ik misschien ook wel meedoen. Manlief heeft bedacht dat hij een paar kilo kwijt wil voordat we op vakantie gaan ( de wonderen zijn de wereld nog niet uit :haar: )dus dat geeft ruimte om wat gezonder te gaan koken. Met mijn losse vel blijven foto's kansloos maar er moet toch iemand laatste worden en het is wel een mooie stok achter de deur.
Gezien het geringe aantal vrouwelijke deelnemers op dit moment, ziet het er niet naar uit dat er een aparte vrouwen categorie komt. Maar je kunt toch gewoon meedoen in de gemengde categorie?:)

.

Laatst bewerkt:
Hoeveel vrouwen zijn er nu ingeschreven, en wat is het minimum aantal om een afzonderlijke competitie te starten o.b.v. geslacht?

Hoeveel vrouwen zijn er nu ingeschreven, en wat is het minimum aantal om een afzonderlijke competitie te starten o.b.v. geslacht?
Alleen @Luus2405 heeft zich (nog niet officieel) ingeschreven. Ik zal even met de andere mods bespreken hoeveel vrouwen we minimaal willen zien voor een aparte vrouwen categorie. Houd er wel rekening mee dan er dan maar 1 prijs beschikbaar zal zijn.

• Like
Waarderingen: Bubs
Alleen @Luus2405 heeft zich (nog niet officieel) ingeschreven. Ik zal even met de andere mods bespreken hoeveel vrouwen we minimaal willen zien voor een aparte vrouwen categorie. Houd er wel rekening mee dan er dan maar 1 prijs beschikbaar zal zijn.
Voor zowel de mannelijke als vrouwelijke contest, toch?
En aangezien de meeste claimen mee te doen voor zichzelf, zal dat vast niet uit maken ;).

Voor zowel de mannelijke als vrouwelijke contest, toch?
En aangezien de meeste claimen mee te doen voor zichzelf, zal dat vast niet uit maken ;).
Indien er een vrouwelijke categorie komt zijn er 3 prijzen voor de mannen en 1 voor de vrouwen. Aangezien er waarschijnlijk maar weinig vrouwen zullen zijn en veel mannen is dat dan een eerlijke verdeling. Maar je hoort er op een later moment meer over.

Indien er een vrouwelijke categorie komt zijn er 3 prijzen voor de mannen en 1 voor de vrouwen. Aangezien er waarschijnlijk maar weinig vrouwen zullen zijn en veel mannen is dat dan een eerlijke verdeling. Maar je hoort er op een later moment meer over.
Ok. Ik ga me hier verder maar niet over uitlaten.

Als er een aparte dames categorie komt wil ik misschien ook wel meedoen. Manlief heeft bedacht dat hij een paar kilo kwijt wil voordat we op vakantie gaan ( de wonderen zijn de wereld nog niet uit :haar: )dus dat geeft ruimte om wat gezonder te gaan koken. Met mijn losse vel blijven foto's kansloos maar er moet toch iemand laatste worden en het is wel een mooie stok achter de deur.

Mijn vel is ook verre van strak, maar ik ben vnl benieuwd naar mijn eigen progressie

.

Laatst bewerkt:
Dat snap ik En het gaat me niet om de prijs maar om de progressie / stok achter de deur want momenteel wil de weegschaal niet omlaag.
Toch is er een klein vakbondsstemmtje in Mn hoofd dat zegt wat nou als de vrouwen samenspannen en zorgen voor net zo veel deelnemers als de mannen ? Wat dan? :fluit:
Dan worden de prijzen evenredig verdeeld uiteraard, maar dan zou dat concreet betekenen dat alle momenteel actieve vrouwen zouden gaan deelnemen en dat zie ik niet gebeuren.

Dat snap ik En het gaat me niet om de prijs maar om de progressie / stok achter de deur want momenteel wil de weegschaal niet omlaag.
Toch is er een klein vakbondsstemmtje in Mn hoofd dat zegt wat nou als de vrouwen samenspannen en zorgen voor net zo veel deelnemers als de mannen ? Wat dan? :fluit:
Ik heb vaak voor "spek en bonen" meegedaan om genoeg deelneemsters te krijgen... Maar helaas is dat nu in mijn geval niet mogelijk ... anders zou ik het zo weer doen...

Dus kom op @Luus2405 , @Claire @Bubs @mitsymo en misschien wil @TamaraTamara ook wel meedoen gezien die toch al naar een wedstrijd werkt
@Sweatdaily @Turouise @Zeenius @SP1988 denk nog even erover na oke? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven