MuscleMeat

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb vaak voor "spek en bonen" meegedaan om genoeg deelneemsters te krijgen... Maar helaas is dat nu in mijn geval niet mogelijk ... anders zou ik het zo weer doen...

Dus kom op @Luus2405 , @Claire @Bubs @mitsymo en misschien wil @TamaraTamara ook wel meedoen gezien die toch al naar een wedstrijd werkt
@Sweatdaily @Turouise @Zeenius @SP1988 denk nog even erover na oke? :D
Ik denk dat ik dit keer pas. Anders doe ik waarschijnlijk toch alleen voor spek en bonen mee:p Ik wil wel jury lid zijn:D

...

1 prijs voor de vrouwencategorie is toch heel redelijk als er maar 2 of 3 meedoen? Of is dat discriminaaaaaaaasie! :eek:
Dan komt er gewoon geen afzonderlijke. Ik vind dat je of een gezamenlijke doet of een afzonderlijke met gelijke prijzen.
Anders is het inderdaad pure discriminatie.

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet eens duidelijk wanneer het gescheiden wordt?
Als er maar 3/4/5 vrouwen zijn, dan gooi je het toch gewoon samen?
Ik ben voorstander om vanaf 3 te splitsen met 1 prijs maar hier sta ik alleen achter denk ik ;)

Ik doe sws mee, of er nou 1 of 80 prijzen zijn, en of ik nou in de mannen of vrouwen sectie terecht kom. Boeit me niet zoveel, doe toch voor mezelf mee, die cut is er sws want staat een fotoshoot gepland in juni :o.

@MrDroeftoeter is in???

Kan iedereen die gestemd heeft (of nog gaat doen) aub bevestigen of ze mee doen of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven