Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag je gezicht ook onherkenbaar gemaakt worden in de foto's? (zowel startfoto's als de collage die aan het eind moet worden aangeleverd). Ik heb namelijk geen zin om herkenbare halfnaakte foto's van mezelf op het wereldwijde web te plaatsen, want deze foto's zijn dan ook voor niet DBB-leden op te zoeken volgens mij(?)
Ja dat mag.

Log is gemaakt, maar start pas begin mei waarschijnlijk:marvin:

• Topic Starter Topic Starter
Mag je gezicht ook onherkenbaar gemaakt worden in de foto's? (zowel startfoto's als de collage die aan het eind moet worden aangeleverd). Ik heb namelijk geen zin om herkenbare halfnaakte foto's van mezelf op het wereldwijde web te plaatsen, want deze foto's zijn dan ook voor niet DBB-leden op te zoeken volgens mij(?)
Goeie vraag, geldt ook voor mij. Aan de andere kant vind ik het onherkenbaar maken van m’n gezicht de foto verpesten. Niet dat m’n gezicht mooi is oid maar je snapt m’n punt wel denk ik :o
Ja.
Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2020" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).

32 stemmers, ik ben benieuwd of die ook effectief allemaal meedoen...

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg: Lifetime ban en een gratis corona infectie voor iedereen die wel heeft gestemd maar niet mee doet. @wovano
Ben ik ook benieuwd naar... maar ik geloof dat we nu al meer deelnemers hebben dan vorig jaar. Hopelijk doen er zo veel mogelijk mee.
De stemmers zouden verplicht moeten worden mee te doen, imo. Er staat duidelijk aangegeven dat alleen deelnemers mogen stemmen.

Ik zeg: Lifetime ban en een gratis corona infectie voor iedereen die wel heeft gestemd maar niet mee doet. @wovano
De stemmers zouden verplicht moeten worden mee te doen, imo. Er staat duidelijk aangegeven dat alleen deelnemers mogen stemmen.
Als jullie het perse willen maak ik wel een log aan hoor.

Als dan ook de log met aanpassingen aan de titel wordt gedeeld. ;)

Stel, je hebt niet gestemd, mag je dan op 29 maart nog een log openen?

Heb wel wat beters te doen, zoals de wereld redden om zeep helpen. Zonder vliegtuigen kan het COVID-19-virus zich nooit zo snel verspreiden.
Ach, jullie kunnen nu wel eindelijk de echte reden van het insoppen van de F35 openbaar maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven