Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SwolenormousUiteraard ' balls deep in' bij de erotiserende amateur logs![]()

Alle ideeën gaan mank omdat in het verleden je nooit iedereen hoefde te ranken, maar dat kon wel. Zolang dat zo blijft, blijft de uitslag discutabel.Misschien is het dan een idee om, in plaats van te stemmen, De progressie van iedere deelnemer een cijfer te geven? Het gemiddelde bepaalt dan wie in de prijzen vallen?
Maar zo werkt het ook niet bij een bodybuilding wedstrijd, er zal altijd politiek in het spel zijn...De regels omtrent de contest zijn wel duidelijk, maar het stemmen op diegene die de meeste progressie maakt, lijkt niet zo goed uit de verf te komen.
En dat lijkt mij het doel, be the best you, you can be.
Je zou de deelnemers niet met elkaar moeten vergelijken, maar start foto's met eind foto's.
Succes aan alle deelnemers![]()
50/50 laten doenEr heeft al eens iemand geopteerd voor een onafhankelijke jury, bv de sponsors
Maar anderzijds is het stemmen op zich ook leuk![]()
. 50% laten stemmen door de sponsors en 50% laten mee tellen door de tellers.Vooral de stress die het oplevert is lekker, mijn cortisol is in die week altijd sky high. De score boeit je heel lang niks, totdat je op het podium begint te komenEr heeft al eens iemand geopteerd voor een onafhankelijke jury, bv de sponsors
Maar anderzijds is het stemmen op zich ook leuk![]()

Maat wanneer up je die protein nu en ga je een battle aan met Kaassaus?Het is gewoon niet meer eerlijk. Zo moeilijk?
Edit: ja bij bb ben je bijna verplicht om te kuren om mee te kunnen maar voor mij blijft dit n beetje als cafevoetbal, waar t niveau beetje hetzelfde is in verschillende ploegen
Met jou erbij 5 .Worden de fitgirls nu apart beoordeeld?
Ze zijn al met 4.
I identificeer mij als man.
Maakt niet uit hoor, ik lift ook vrouwengewichten.
Goeie vraag, geldt ook voor mij. Aan de andere kant vind ik het onherkenbaar maken van m’n gezicht de foto verpesten. Niet dat m’n gezicht mooi is oid maar je snapt m’n punt wel denk ikMag je gezicht ook onherkenbaar gemaakt worden in de foto's? (zowel startfoto's als de collage die aan het eind moet worden aangeleverd). Ik heb namelijk geen zin om herkenbare halfnaakte foto's van mezelf op het wereldwijde web te plaatsen, want deze foto's zijn dan ook voor niet DBB-leden op te zoeken volgens mij(?)

Waar heb je het over ? @Kaassaus is mijn trollaccount en alter ego.Moet je weer je gebreken en ontevredenheid projecteren op anderen Bert?