Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Haha
Waarderingen: GruX
Dan zal ik je gelijk maar vertellen dat wij beiden transgender zijn en de kinderen eingelijk uit mij komen. Mijn vrouw heeft aan de voorkant trouwens geen gaatje laten maken. :p
Onzin. Kinderen worden door de ooievaar gebracht.

Dit wordt een gave editie, iedereen natty
in the home gym. Nog ff en dan zijn de pillen en de spuiten en de drugs op. Ik kan niet wachten.
Survival of the fittest :haha:

Ik doe mee in gedachte.

Dit wordt een gave editie, iedereen natty
in the home gym. Nog ff en dan zijn de pillen en de spuiten en de drugs op. Ik kan niet wachten.
Survival of the fittest :haha:
Daar maak ik me voorlopig geen zorgen over dus misschien toch maar meedoen :roflol:

Kunnen we geen onderscheid maken tussen mensen die wel en mensen die geen fatsoenlijke homegym tot hun beschikking hebben en het met bands en bodyweight moeten doen? Dit is een oneerlijke strijd zo! :(

Kunnen we geen onderscheid maken tussen mensen die wel en mensen die geen fatsoenlijke homegym tot hun beschikking hebben en het met bands en bodyweight moeten doen? Dit is een oneerlijke strijd zo! :(
Niet akkoord, geen voorkeursbehandeling.

Neen ik vind het wel goed zo, als de huidige top 5 weg valt val ik mischien nog in de prijzen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven