- Waardering
- 11.227
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, precies, alle mensen zonder homegym hebben binnen 3 maanden echt wel zelfmoord gepleegd. Ik sta momenteel op het randje van mijn balkon te balanceren. Morgen ga ik parachutespringen zonder parachute.
Haha dat was ik helemaal vergeten.

Wat heb ik misdaan?

Ja, precies, alle mensen zonder homegym hebben binnen 3 maanden echt wel zelfmoord gepleegd. Ik sta momenteel op het randje van mijn balkon te balanceren. Morgen ga ik parachutespringen zonder parachute.
www.113.nl

Sympathiek.Inschrijfperiode is met een maand verlengd wegens het coronavirus.
je moet alleen minimaal 2 maanden loggen. dus als dit half juni al afgelopen is kan je dan al foto's makenIk ben van plan om een mini-cut te houden, wegens de omstandigheden, van zo'n 6 á 8 weken. Daarna de bulk weer in.
Aangezien dat de contest t/m augustus plaats vindt en ik tegen het einde van de contest de bulk weer in ga. Vroeg ik mij af of ik evengoed deel kan nemen aan de contest.
Door corona gejank verlengt inschrijvenKan ik nog mee doen als ik straks een logje open? Ja toch he? Vandaag laatste dag dat log open moest? Heb wat extra motivatie nodig, dit lijkt me goef en eens helemaal wat anders. Eerste cut ooit ook dan.
Mogen ze de finale datum ook wel uitstellen met 1 maand tho.
Had ik duidelijk over gelezen. Heb nog tijd dan om de regels en tot wanneer dit duurd te checken