XXL Nutrition

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 998
  • Weergaven 60K
  • Volgers 69

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was maar een grapje he. Maar nu wordt het wel erg lastig de mannen te verslaan die en een homegym hebben en de spuit er in rammen...
 
Het was maar een grapje he.
Ja, precies, alle mensen zonder homegym hebben binnen 3 maanden echt wel zelfmoord gepleegd. Ik sta momenteel op het randje van mijn balkon te balanceren. Morgen ga ik parachutespringen zonder parachute.
 
s-l1600.jpg


Deze staat op mijn afdeling. Als jullie nou zorgen dat jullie opgenomen worden, is nie zoveel voor nodig, dan kun je hier trainen!
 
Hé daar mag je niet mee spotten ja!
 
Wat heb ik misdaan?:dunno:

Je vraagt om gelijke behandeling, ten opzichte van bb met anabolen en een home gym.
Maar jij bent nu in het voordeel. Jij kunt je cortisonen zelf afbreken, en je weegt zo weinig dat je gemakkelijk met je lichaamsgewicht kunt trainen.
Survival of the fittest, dat kun jij ook winnen :thumb:
Je zult je pokkel maar vol hebben met chemische shit, en geen kant op kunnen :D
 
Ik ben van plan om een mini-cut te houden, wegens de omstandigheden, van zo'n 6 á 8 weken. Daarna de bulk weer in.

Aangezien dat de contest t/m augustus plaats vindt en ik tegen het einde van de contest de bulk weer in ga. Vroeg ik mij af of ik evengoed deel kan nemen aan de contest.
 
Ik ben van plan om een mini-cut te houden, wegens de omstandigheden, van zo'n 6 á 8 weken. Daarna de bulk weer in.

Aangezien dat de contest t/m augustus plaats vindt en ik tegen het einde van de contest de bulk weer in ga. Vroeg ik mij af of ik evengoed deel kan nemen aan de contest.
je moet alleen minimaal 2 maanden loggen. dus als dit half juni al afgelopen is kan je dan al foto's maken
 
Kan ik nog mee doen als ik straks een logje open? Ja toch he? Vandaag laatste dag dat log open moest? Heb wat extra motivatie nodig, dit lijkt me goef en eens helemaal wat anders. Eerste cut ooit ook dan.
 
Kan ik nog mee doen als ik straks een logje open? Ja toch he? Vandaag laatste dag dat log open moest? Heb wat extra motivatie nodig, dit lijkt me goef en eens helemaal wat anders. Eerste cut ooit ook dan.
Door corona gejank verlengt inschrijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven