Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik blijf wel netjes in de veilige zone zitten. ik houd van deze sport maar als mijn sucuk niet meer werkt dan is dat niet goed :roflol:
Hij werkt wel met wat hulp maar het is niet het gene waar ik op dat moment aan denk, 24/7 kitchen wordt ik op dat moment geiler van.

Je kunt het ook als een nadeel zien dat de tussenstand voor iedereen zichtbaar is. Daardoor zou iemand op het laatste moment strategisch kunnen stemmen. Bijvoorbeeld als diegene BB graag ziet winnen, kan die BB 5 sterren geven en Striveformuscle 1 ster. (ik ga er nu even vanuit dat degene met de hoogste gemiddelde waardering wint).

Laatst bewerkt:
Je kunt het ook als een nadeel zien dat de tussenstand voor iedereen zichtbaar is. Daardoor zou iemand op het laatste moment strategisch kunnen stemmen. Bijvoorbeeld als diegene BB graag ziet winnen, kan die BB 5 sterren geven en Striveformuscle 1 ster. (ik ga er nu even vanuit dat degene met de hoogste gemiddelde waardering wint).
Als de tussenstand niet zichtbaar is kan je iemand die je niet moet ook 1 ster geven. Ipv sterren iedereen een top 3 laten maken. Zou dat niks zijn?

Maakt toch niet uit allemaal haha. Wacht gewoon af hoe het resultaat is. Die met beste stemmen wint

Als iemand @Strive4muscle 1 ster geeft, neem ik aan dat de moderator deze stem ongeldig verklaart, want dat zou BS zijn.

Kan ik nog inschrijven voor de contest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven