Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Dus in principe vind je dat je boven in elk geval nummer 7 had moeten eindigen?
Dat zou voor mij dan weer jammer zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus in principe vind je dat je boven in elk geval nummer 7 had moeten eindigen?

@imnewhere heeft ook heel mooie tanlines
Jij kijkt ook naar die criteria, wat ik waardeer. Er zijn ook mensen die niet naar condities, startfoto, transformatie, diep gaan e.d. kijken, maar gewoon enkel naar wie het buffste is op de eindfoto's. Dat is wel jammer, want dan kun je op voorhand al zeggen wie er goed gaan eindigen. Zo zijn er diverse mensen op dit forum die dan gewoon mee zouden kunnen doen, ongeacht cut of bulk, en op een willekeurig moment foto's kunnen schieten, omdat ze toch buffer zijn dan de rest. Het zou leuker zijn als iedereen elke persoon afzonderlijk beoordeelt en naar de diverse aspecten kijkt.Als naturel kun je ook winnen, daar ben ik van overtuigd! Wellicht moet je dan wel langer met de sport bezig zijn en net iets meer uit de kast halen. Genetica gaat dan ook wel een rol spelen natuurlijk.
Jouw Lats / rug zijn echt sick en hele dikke pluspunten en voor mij ben jij wat dat betreft een voorbeeld; ik heb mijn rugschema gelijk aangepast op basis van aantal van je tips.Ik ben overigens erg tevreden met mijn plaatsing , direct onder bb en strive als natty met matige fotos en posing mag ik meer dan tevreden mee zijn![]()
We kunnen ook een Auschwitz-contest houden, dan maken een aantal mensen hier wel goeie kans.Ik denk dat je blij mag zijn dat je niet laatste bent @imnewhere

Jij kijkt ook naar die criteria, wat ik waardeer. Er zijn ook mensen die niet naar condities, startfoto, transformatie, diep gaan e.d. kijken, maar gewoon enkel naar wie het buffste is op de eindfoto's. Dat is wel jammer, want dan kun je op voorhand al zeggen wie er goed gaan eindigen. Zo zijn er diverse mensen op dit forum die dan gewoon mee zouden kunnen doen, ongeacht cut of bulk, en op een willekeurig moment foto's kunnen schieten, omdat ze toch buffer zijn dan de rest. Het zou leuker zijn als iedereen elke persoon afzonderlijk beoordeelt en naar de diverse aspecten kijkt.
Ik vind het bijvoorbeeld knapper als iemand met fors overgewicht z'n levensstijl omgooit en er dedicated 20 kg af heeft gekregen dan dat iemand die al megabuff is (en 10 jaar aan de AAS inclusief HGH en insuline zit) gewoon een paar foto's schiet op een willekeurig en af en toe iets logt.
Ik deze morgen ook nog

Daar heb je bodybuildingwedstrijden voor op het podium.je hebt een punt, maar dit is bodybuilding. En daar draait het om massa, verhoudingen, esthetica, etc. etc.
Dus ik snap dat mensen die ‘juicen’ en daarom groter zijn eerder winnen met dit soort wedstrijden.
Daar heb je bodybuildingwedstrijden voor op het podium.
Dit forum is juist om het laagdrempelig en leuk voor iedereen te houden om deel te nemen. Als het enkel om groot zijn gaat, is de uitdaging voor veel mensen weg om deel te nemen (of je moet het puur voor jezelf doen en niet ontevreden zijn met een ranking beneden gemiddeld) en het zou leuk zijn als wat meer mensen bij het stemmen naar meer zaken keken. Bij een echte wedstrijd speelt definitie, droogheid, vasculariteit e.d. trouwens ook een rol en zou je niet winnen als je midden in de bulk foto's maakt. Natuurlijk is iedereen vrij zijn/haar criteria te bepalen, maar ik zou iemand die 19 en natty is en erg dedicated en voor z'n leeftijd er echt top bij staat 5 sterren geven, ook al zijn andere gasten misschien groter. Als ik weet dat de een kuurt en de ander niet, neem ik dit echt wel mee in mijn beoordeling. Uiteraard is iedereen vrij om te bepalen hoe hij/zij stemt. Ik heb 3 jaar geleden ook het onderspit gedolven, maar was toch echt blij omdat ik 15 kg had gecut en het maximale uit mijzelf had gehaald.
Volgende keer een startfoto bij de eindfoto's plaatsen, zou bijvoorbeeld wel leuk zijn, dat ziet iedereen gelijk het verschil.
wedstrijden draaien mag de jongere generatie lekker doen.Ik houd het wel bij DBB contestjeswedstrijden draaien mag de jongere generatie lekker doen.

ik wil best met je ruilen nog anders. zit echt minimaal verschil tussen ons 2.Ik ben overigens erg tevreden met mijn plaatsing , direct onder bb en strive als natty met matige fotos en posing mag ik meer dan tevreden mee zijn![]()
Tussenstand op dit moment:
![]()
Het blijft een nek aan nek race tussen BB en Strive.
Ik denk dat ik zelf even in een hoekje ga zitten janken en ga nadenken over waar ik deze uitslag aan heb verdiend.
Ik ben overigens erg tevreden met mijn plaatsing , direct onder bb en strive als natty met matige fotos en posing mag ik meer dan tevreden mee zijn![]()
Als iedereen nog mij even 5 sterren geeft kom ik wel nog op de eerste plek uit. Hebben we een true natty win☺️Als naturel kun je ook winnen, daar ben ik van overtuigd! Wellicht moet je dan wel langer met de sport bezig zijn en net iets meer uit de kast halen. Genetica gaat dan ook wel een rol spelen natuurlijk.
Als iedereen nog mij even 5 sterren geeft kom ik wel nog op de eerste plek uit. Hebben we een true natty win☺
FixedAls iedereen nog mij even 5 sterren geeft kom ik wel nog op de eerste plek uit. Hebben we een fake natty win☺
Dit is wel de juiste conclusie ja. Vrijheid, blijheid.En zo is het mooi dat uiteindelijk elke stemmer kan bepalen op basis waarvan hij/zij een beoordeling geeft. De een doet het op basis van resultaat t.o.v. de omstandigheden (leeftijd, naturel of niet, interessante log), de ander doet het op basis van absoluut resultaat (beste fysiek) en weer een ander doet het op basis van beste transformatie. Op een echte wedstrijd gaat het in feite ook zo. De ene keer wil de jury een winnaar die super geconditioneerd is en kijken ze minder naar de massa en de andere keer kijken ze weer meer naar massa en verhoudingen en minder naar de conditionering. Wat mij betreft hoeft er dus helemaal niks te veranderen aan de opzet van de contest want uiteindelijk is het toch nooit voor elke deelnemer goed.