- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg ook wel eens 1 ster omdat mijn foto's kut waren5 sterren is niet uitzonderlijk, 1 ster verdient niemand die z'n best heeft gedaan.

Wat is dan het minimum aantal sterren dat wel blijft staan?Als iemand @Strive4muscle 1 ster geeft, neem ik aan dat de moderator deze stem ongeldig verklaart, want dat zou BS zijn.

wat waren je verwachtingen @imnewhere ?Tussenstand op dit moment:
![]()
Het blijft een nek aan nek race tussen BB en Strive.
Ik denk dat ik zelf even in een hoekje ga zitten janken en ga nadenken over waar ik deze uitslag aan heb verdiend.
Tussenstand op dit moment:
![]()
Ik denk dat ik zelf even in een hoekje ga zitten janken en ga nadenken over waar ik deze uitslag aan heb verdiend.
Als het een bodydrying wedstrijd was geweest had je vast gewonnenTussenstand op dit moment:
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar. Snap wel dat je teleurgesteld kan zijn over het resultaat.Welke deelnemer verdient het volgens jou om lager dan je te staan?
zullen vast jaloerse vrouwen zijn geweestIk kreeg ook wel eens 1 ster omdat mijn foto's kut waren![]()

Het zou een beetje respectloos zijn naar de andere deelnemers om daar als deelnemer iets over te zeggen, dus dat ga ik ook niet doen.Welke deelnemer verdient het volgens jou om lager dan je te staan?
Ik dacht toch zeker in de middenmoot te kunnen eindigen, aangezien ik goed droog uit de cut kwam en volgens de aankondiging ging deze contest ging over cutten en motivatie.
Het zou een beetje respectloos zijn naar de andere deelnemers om daar als deelnemer iets over te zeggen, dus dat ga ik ook niet doen.
Zie mijn vorige post.
Als naturel kun je ook winnen, daar ben ik van overtuigd! Wellicht moet je dan wel langer met de sport bezig zijn en net iets meer uit de kast halen. Genetica gaat dan ook wel een rol spelen natuurlijk.waren je verwachtingen anders dan? We wisten toch dat dit een contest met zowel natural als niet-natural mensen zou worden?
Ik was echt niet in de illusie dat ik no. 1 zou worden bijvoorbeeld. Wel super veel aan de contest gehad overigens.
Dus in principe vind je dat je boven in elk geval nummer 7 had moeten eindigen?Ik dacht toch zeker in de middenmoot te kunnen eindigen, aangezien ik goed droog uit de cut kwam en volgens de aankondiging ging deze contest ging over cutten en motivatie.
Coolbuilder was ook ‘naturel’Als naturel kun je ook winnen, daar ben ik van overtuigd! Wellicht moet je dan wel langer met de sport bezig zijn en net iets meer uit de kast halen. Genetica gaat dan ook wel een rol spelen natuurlijk.
Dat heb ik eigenlijk niet echt meegekregen. Toch blijft het een contest gebaseerd op uiterlijk. Ik denk dat sommigen hier net wat meer uit de kast hebben gehaald (denk aan betere foto's, poseren, tanning etc.). Daarnaast zijn er jongens die al jaren voor de sport leven, dat is ook absoluut te zien aan de eindfoto's!Ik dacht toch zeker in de middenmoot te kunnen eindigen, aangezien ik goed droog uit de cut kwam en volgens de aankondiging ging deze contest ging over cutten en motivatie.
Ik dacht toch zeker in de middenmoot te kunnen eindigen, aangezien ik goed droog uit de cut kwam en volgens de aankondiging ging deze contest ging over cutten en motivatie.
Als naturel kun je ook winnen, daar ben ik van overtuigd! Wellicht moet je dan wel langer met de sport bezig zijn en net iets meer uit de kast halen. Genetica gaat dan ook wel een rol spelen natuurlijk.