Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom wel even langs
1599342289141.png

Tussenstand op dit moment:

dbbc.jpg

Het blijft een nek aan nek race tussen BB en Strive.
Ik denk dat ik zelf even in een hoekje ga zitten janken en ga nadenken over waar ik deze uitslag aan heb verdiend.

Je hebt uiteindelijk allemal 3 en 4 gekregen wat niet slecht is. Er is altijd iemand eerste en iemand laatste. Maar je kan het niet vergelijken met iemand als BB bijvoorbeeld.

dbbc.jpg

Ik denk dat ik zelf even in een hoekje ga zitten janken en ga nadenken over waar ik deze uitslag aan heb verdiend.

Welke deelnemer verdient het volgens jou om lager dan je te staan?

dbbc.jpg

Als het een bodydrying wedstrijd was geweest had je vast gewonnen

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Het zou een beetje respectloos zijn naar de andere deelnemers om daar als deelnemer iets over te zeggen, dus dat ga ik ook niet doen.

waren je verwachtingen anders dan? We wisten toch dat dit een contest met zowel natural als niet-natural mensen zou worden?
Ik was echt niet in de illusie dat ik no. 1 zou worden bijvoorbeeld. Wel super veel aan de contest gehad overigens.

waren je verwachtingen anders dan? We wisten toch dat dit een contest met zowel natural als niet-natural mensen zou worden?
Ik was echt niet in de illusie dat ik no. 1 zou worden bijvoorbeeld. Wel super veel aan de contest gehad overigens.
Als naturel kun je ook winnen, daar ben ik van overtuigd! Wellicht moet je dan wel langer met de sport bezig zijn en net iets meer uit de kast halen. Genetica gaat dan ook wel een rol spelen natuurlijk.

Ik dacht toch zeker in de middenmoot te kunnen eindigen, aangezien ik goed droog uit de cut kwam en volgens de aankondiging ging deze contest ging over cutten en motivatie.
Dus in principe vind je dat je boven in elk geval nummer 7 had moeten eindigen?

Als naturel kun je ook winnen, daar ben ik van overtuigd! Wellicht moet je dan wel langer met de sport bezig zijn en net iets meer uit de kast halen. Genetica gaat dan ook wel een rol spelen natuurlijk.
Coolbuilder was ook ‘naturel’

Ik dacht toch zeker in de middenmoot te kunnen eindigen, aangezien ik goed droog uit de cut kwam en volgens de aankondiging ging deze contest ging over cutten en motivatie.
Dat heb ik eigenlijk niet echt meegekregen. Toch blijft het een contest gebaseerd op uiterlijk. Ik denk dat sommigen hier net wat meer uit de kast hebben gehaald (denk aan betere foto's, poseren, tanning etc.). Daarnaast zijn er jongens die al jaren voor de sport leven, dat is ook absoluut te zien aan de eindfoto's!

De wedstrijd gaat, in mijn ogen, niet specifiek over cutten maar over progressie maken.
Iemand die tijdens de duur van de contest gaat bulken en duidelijk een hoop massa aan zet kan voor mij ook zeker goed scoren.
Feit is en blijft dat dit een bodybuilding forum is en we allemaal gek zijn op spiermassa, en die is bij jou nu eenmaal minder aanwezig dan bij andere deelnemers.

Dan zouden de ‘gebruikers’ die aan de contest meedoen echte flapdrollen moeten zijn die niet weten hoe ze met AAS om moeten gaan (in de zin van het ‘maximale’ eruit halen). Je kunt trainen wat je wilt als natural maar iemand die al een paar jaar gebruikt komt beter uit de verf naar mij mening.
Maar je kunt als natural natuurlijk heel ver komen, absoluut.

• Like
Waarderingen: Bubs
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven