- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Ik doe denk ik niet mee, alleen als ik nog besluit te cutten dit jaar zal ik foto's insturen.
Moeten het foto's zijn uit 2008? Denk het wel toch. Anders blijf je foto's herhalen.
voor jou zit het er niet in 
Staat in eerste postIk doe denk ik niet mee, alleen als ik nog besluit te cutten dit jaar zal ik foto's insturen.
Moeten het foto's zijn uit 2008? Denk het wel toch. Anders blijf je foto's herhalen.

zit er ook een prijsje voor mij in, gezien het feit dat ik op de banner sta?
wat een eer zeg dat mijn foto is gebruikt
jammer dat ten tijde van die contest de prijzen nog niet zo massaal waren, maar ik ben nog altijd blij met mijn XXL nutrition hemd en shakebeker (de rest van de spullen is niet meer aanwezig)
Eigenlijk was jij wel 2e.Stuur die prijzen alvast maar op.. ik ga me meteen even inschrijven![]()

Even een bericht: andere sponsors mogen uiteraard niet mee doen, ook als je al meer dan één amateur wedstrijd hebt gedaan, sorry maar dan kan je niet meedoen. Dit is een vriendencontest voor opkomend talent dat zich nog moet gaan bewijzen en een duwtje in de rug kan gebruiken![]()

Even een bericht: andere sponsors mogen uiteraard niet mee doen, ook als je al meer dan één amateur wedstrijd hebt gedaan, sorry maar dan kan je niet meedoen. Dit is een vriendencontest voor opkomend talent dat zich nog moet gaan bewijzen en een duwtje in de rug kan gebruiken![]()
Zie reglement:Dus mensen wie meegedaan hebben aan YBF etc.. mogen niet meedoen?
Dus indien het om slechts één wedstrijd gaat is het geen probleem.1. Voorwaarden en reglement
* Minimum leeftijd 15 jaar, maximum leeftijd 35 jaar.
* Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum.
* Tenminste 80 posts geplaatst waarvan 40 in 2008.
* Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/pro wedstrijden, of hebben maximaal aan één amateur wedstrijd deelgenomen.
* Minimaal 20 en maximaal 30 deelnemers.
* Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie & 4 strafpunten!
Same here. Dat shirtje zit echt lekker.Eigenlijk was jij wel 2e.

Hoofdzakelijk omdat we jong talent willen stimuleren en de kans geven zich te bewijzen, anderzijds omdat naarmate iemand ouder wordt, die eigenlijk in een heel andere categorie valt (veel meer tijd heeft gehad om te groeien) wat het voor de tegenstanders een beetje oneerlijk maakt.
Hoofdzakelijk omdat we jong talent willen stimuleren en de kans geven zich te bewijzen, anderzijds omdat naarmate iemand ouder wordt, die eigenlijk in een heel andere categorie valt (veel meer tijd heeft gehad om te groeien) wat het voor de tegenstanders een beetje oneerlijk maakt.