MuscleMeat

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe denk ik niet mee, alleen als ik nog besluit te cutten dit jaar zal ik foto's insturen.
Moeten het foto's zijn uit 2008? Denk het wel toch. Anders blijf je foto's herhalen.

zit er ook een prijsje voor mij in, gezien het feit dat ik op de banner sta? :p
wat een eer zeg dat mijn foto is gebruikt:D
jammer dat ten tijde van die contest de prijzen nog niet zo massaal waren, maar ik ben nog altijd blij met mijn XXL nutrition hemd en shakebeker (de rest van de spullen is niet meer aanwezig:P)

Ik doe denk ik niet mee, alleen als ik nog besluit te cutten dit jaar zal ik foto's insturen.
Moeten het foto's zijn uit 2008? Denk het wel toch. Anders blijf je foto's herhalen.

hmmm.. jij hebt al wedstrijden gedraaid, broeder :P voor jou zit het er niet in :P

• Topic Starter Topic Starter
Wedstrijden mag wel hoor, maar geen IFBB/pro. Kleinere amateur wedstrijden dus.

Staat in eerste post :)

zit er ook een prijsje voor mij in, gezien het feit dat ik op de banner sta? :p
wat een eer zeg dat mijn foto is gebruikt:D
jammer dat ten tijde van die contest de prijzen nog niet zo massaal waren, maar ik ben nog altijd blij met mijn XXL nutrition hemd en shakebeker (de rest van de spullen is niet meer aanwezig:P)

Same here. Dat shirtje zit echt lekker. :) Eigenlijk was jij wel 2e.

Even een bericht: andere sponsors mogen uiteraard niet mee doen, ook als je al meer dan één amateur wedstrijd hebt gedaan, sorry maar dan kan je niet meedoen. Dit is een vriendencontest voor opkomend talent dat zich nog moet gaan bewijzen en een duwtje in de rug kan gebruiken:)

Even een bericht: andere sponsors mogen uiteraard niet mee doen, ook als je al meer dan één amateur wedstrijd hebt gedaan, sorry maar dan kan je niet meedoen. Dit is een vriendencontest voor opkomend talent dat zich nog moet gaan bewijzen en een duwtje in de rug kan gebruiken:)

:treuren:

Dus mensen wie meegedaan hebben aan YBF etc.. mogen niet meedoen?

Hmmm, ik ga ook meedoen. Of zitten we al vol :P

Naja zal binnekort foto's maken(deze week)

Dus mensen wie meegedaan hebben aan YBF etc.. mogen niet meedoen?
Zie reglement:
1. Voorwaarden en reglement

* Minimum leeftijd 15 jaar, maximum leeftijd 35 jaar.
* Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum.
* Tenminste 80 posts geplaatst waarvan 40 in 2008.
* Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/pro wedstrijden, of hebben maximaal aan één amateur wedstrijd deelgenomen.
* Minimaal 20 en maximaal 30 deelnemers.
* Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie & 4 strafpunten!
Dus indien het om slechts één wedstrijd gaat is het geen probleem.

afhankelijk van mijn behaald resultaat, doe ik wel mee. Ben net 2weken ver in de begeleidde cut, dus dat wordt een mooi voor-en-na fototje :D

ik denk dat ik ook ga joinen:P

Waarom is er een maximum leeftijd?

Waarom is er een maximum leeftijd?
Hoofdzakelijk omdat we jong talent willen stimuleren en de kans geven zich te bewijzen, anderzijds omdat naarmate iemand ouder wordt, die eigenlijk in een heel andere categorie valt (veel meer tijd heeft gehad om te groeien) wat het voor de tegenstanders een beetje oneerlijk maakt.

vet, mooie prijzen ook, succes;)

Voor mij nog meer gainen geen zin om droog te trainen nog ga juist van af maandag nog meer eten ! voor 8 weken lang .

Ik wens wel iedereen heel veel succes en moge de grootste en mooiste winnen ;)

Hoofdzakelijk omdat we jong talent willen stimuleren en de kans geven zich te bewijzen, anderzijds omdat naarmate iemand ouder wordt, die eigenlijk in een heel andere categorie valt (veel meer tijd heeft gehad om te groeien) wat het voor de tegenstanders een beetje oneerlijk maakt.

Wou ik eindelijk een keer meedoen voor de fun ben ik te oud :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven