Fitness Seller

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nou bij deze wil ik dan meedoen, of moet ik dan ook een mailtje sturen?
En tja als de 30 dan al bereikt zijn, pech gehad :cool:
Je mag alvast een mailtje sturen met je huidige stats en kort verhaal over jezelf. Zodra je dan foto's hebt, kan je nog eens een mail sturen met nieuwe stats en de foto.

Foto's worden ook "gescreened" of wat? With all the respect lijkt het me toch tegenvallen als de helft van de deelnemers ecto's van 60kg bij 1.90cm zijn.

Succes iedereen! En echt dikke prijzen.:D

Foto's worden ook "gescreened" of wat? With all the respect lijkt het me toch tegenvallen als de helft van de deelnemers ecto's van 60kg bij 1.90cm zijn.

Was ik ook net aan het denken. Er zou eigenlijk toch wel enige vorm van pre-screening moeten zijn waardoor de 30 "beste" overblijven. Dan wordt het pas interessant niet?

Succes iedereen! En echt dikke prijzen.:D
Dat is inderdaad een goed idee! Als er een max. deelnemers aantal is dan mag er best gescreened worden om er zeker van te zijn dat de grote kansmakers in ieder geval ook een plaatsje zullen krijgen!

Mag je niet meegedaan hebben aan pro wedstrijden of IFBB wedstrijden in het algemeen??

Telt het oordeel van het DBB panel ook nog mee? Zoals een aantal jaar geleden. Of is het puur en alleen (tautologie) de cijfers?

Wel jammer dat als er morgen al 30 leden hebben in gestuurd dat het dan niet meer mogelijk is om in te sturen..

Is het niet mogelijk om MEER foto's van leden in te sturen.. dat JULLIE er daarna 30 beste fysieken uit kiezen waar vervolgens uit gekozen mag worden?

Nice :D misschien dat ik meedoe, maar ga denk ik niet meer onder de 12% tot volgend jaar :p

Zal even een mailtje sturen:)

misschien doe ik ook wel mee, maar dan maak ik in juni/julie wel foto's! kan ik nog ff wat gainen :D! zijn wedstrijd pics ook toegestaan?

• Topic Starter Topic Starter
Mag je niet meegedaan hebben aan pro wedstrijden of IFBB wedstrijden in het algemeen??
Nope beiden gaan we niet doen, moet wel beetje leuk blijven voor de minder gevorderde kandidaten;)

Telt het oordeel van het DBB panel ook nog mee? Zoals een aantal jaar geleden. Of is het puur en alleen (tautologie) de cijfers?
Nee, het gaat om de score in de gallery, we zullen wel controles op eerlijkheid doen.

Wel jammer dat als er morgen al 30 leden hebben in gestuurd dat het dan niet meer mogelijk is om in te sturen..

Is het niet mogelijk om MEER foto's van leden in te sturen.. dat JULLIE er daarna 30 beste fysieken uit kiezen waar vervolgens uit gekozen mag worden?
Maak jullie maar niet teveel zorgen over dat max. gewoon blijven insturen, als er 40 in totaal zijn doen wij dan wel een selectie van de 30 beste :)

Mag Ryu nog wel meedoen?

Ja ! Hoe zit dat! :D

Mag Ronnie Coleman ook meedoen? :p

Ik doe ook wel mee...als het goed is sta ik in juli toch op ca 6%, en een kans op 500 euro (supplementen) voor alleen een foto in te sturen laat ik natuurlijk niet voorbij gaan ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven