AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tussenstand op dit moment:

dbbc.jpg

Het blijft een nek aan nek race tussen BB en Strive.
Ik denk dat ik zelf even in een hoekje ga zitten janken en ga nadenken over waar ik deze uitslag aan heb verdiend.
Huh, ik sta nu op 4,63 met 48 ratings. Heb dus een paar slechte beoordelingen gehad tussen jouw post en nu. @Strive4muscle heeft nog steeds 39 ratings, dus blijkbaar 3x enkel op mij gestemd, raar.
Even berekend; ik heb zojuist 3 stemmen van gemiddeld 2,33 gehad (dus bijv. 2 2-sterren en 1 3-ster), iemand loopt mij te fucken. :p

Edit: nu 2 minuten later 49 ratings en nog steeds 4,63, dat is wel raar (welke beoordeling is er dan bijgekomen, aangezien er niets is veranderd?).

Laatst bewerkt:
Dit is wel de juiste conclusie ja. Vrijheid, blijheid. :)

Die vrijheid vind ik juist goed bij het stemmen, want die hebben wij als deelnemers andersom toch ook? Ik ben zelf wel positief verrast dat ik in de middenmoot zit (nog wel, want het is nog geen 20 uur :roflol: ).

Huh, ik sta nu op 4,63 met 48 ratings. Heb dus een paar slechte beoordelingen gehad tussen jouw post en nu. @Strive4muscle heeft nog steeds 39 ratings, dus blijkbaar 3x enkel op mij gestemd, raar.
Even berekend; ik heb zojuist 3 stemmen van gemiddeld 2,33 gehad (dus bijv. 2 2-sterren en 1 3-ster), iemand loopt mij te fucken. :p

Edit: nu 2 minuten later 49 ratings en nog steeds 4,63, dat is wel raar (welke beoordeling is er dan bijgekomen, aangezien er niets is veranderd?).
Wat raar zeg!

• Like
Waarderingen: BB_

Vriendjespolitiek, wie doet nou zo iets. Dat zou je toch niet verwachten op zo'n forum.

Nog even en hij wordt gek.

@BB_ heb je al gekeken of er ongeldige stemmen zijn uitgebracht. Mensen die zich in hebben geschreven mogen niet stemmen, maar hoe zit dat met mensen die de poll hebben ingevuld, maar zich niet hebben ingeschreven?

Ik had gister hetzelfde, ineens sta je voor en ineens zakt je gemiddelde weer en sta je achter... Kan er wel over gaan malen waar het aan ligt maar daar schieten we toch niks mee op. Ik ben benieuwd hoe ze gaan beoordelen...

• Topic Starter Topic Starter
@BB_ heb je al gekeken of er ongeldige stemmen zijn uitgebracht. Mensen die zich in hebben geschreven mogen niet stemmen, maar hoe zit dat met mensen die de poll hebben ingevuld, maar zich niet hebben ingeschreven?
Alleen mensen die een log geopend hebben zijn uitgesloten van stemmen.

Ik ben vorig jaar op de laatste minuut van de 1ste plaats naar gedeeld 2de gedonderd door een slechte rating van 1 persoon.

En zo is het mooi dat uiteindelijk elke stemmer kan bepalen op basis waarvan hij/zij een beoordeling geeft. De een doet het op basis van resultaat t.o.v. de omstandigheden (leeftijd, naturel of niet, interessante log), de ander doet het op basis van absoluut resultaat (beste fysiek) en weer een ander doet het op basis van beste transformatie. Op een echte wedstrijd gaat het in feite ook zo. De ene keer wil de jury een winnaar die super geconditioneerd is en kijken ze minder naar de massa en de andere keer kijken ze weer meer naar massa en verhoudingen en minder naar de conditionering. Wat mij betreft hoeft er dus helemaal niks te veranderen aan de opzet van de contest want uiteindelijk is het toch nooit voor elke deelnemer goed.
Geen speld tussen te krijgen. De stemmers zijn de baas. Maar vooraf had ik gewoon een ander beeld van welke aspecten men mee zou wegen en hoe zwaar die mee zouden wegen. Vandaar mijn teleurstelling. Voor mij was het logisch om te gaan cutten, want dat was in mijn situatie (natty, bijna 5 jaar training, 50+) de enige manier om een goed zichtbare transformatie te maken. Blijkbaar wordt een droge fysiek niet echt gewaardeerd als er te weinig massa op zit. Het zij zo.

Geen speld tussen te krijgen. De stemmers zijn de baas. Maar vooraf had ik gewoon een ander beeld van welke aspecten men mee zou wegen en hoe zwaar die mee zouden wegen. Vandaar mijn teleurstelling. Voor mij was het logisch om te gaan cutten, want dat was in mijn situatie (natty, bijna 5 jaar training, 50+) de enige manier om een goed zichtbare transformatie te maken. Blijkbaar wordt een droge fysiek niet echt gewaardeerd als er te weinig massa op zit. Het zij zo.
als ze je op straat tegen komen geven ze je dan ook al voedsel?
ik ben je zoon @Onit ook al aan het feeden.

Ik deed alleen mee aan de contest om gratis Elite Member de worden. Nu moet ik er zeker voor betalen, terwijl het hele forum corrupt is?

Oh en om mijn naar de wijzigen in Onyx @Leeuwarden1998. Helaas man, geen naamsverandering.

Dit is dus precies waar ik voor waarschuwde (ik zeg niet dat het is gebeurd, maar het zou kunnen...)
Je kunt het ook als een nadeel zien dat de tussenstand voor iedereen zichtbaar is. Daardoor zou iemand op het laatste moment strategisch kunnen stemmen. Bijvoorbeeld als diegene BB graag ziet winnen, kan die BB 5 sterren geven en Striveformuscle 1 ster. (ik ga er nu even vanuit dat degene met de hoogste gemiddelde waardering wint).

Wel respect dat je met 50+ jaar nog zo diep bent gegaan met cutten. Zijn er niet veel met die leeftijd die überhaupt zo droog komen te staan.

Je was al erg droog, dus heel veel zichtbare progessie is nu ook weer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven