AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had gister hetzelfde, ineens sta je voor en ineens zakt je gemiddelde weer en sta je achter... Kan er wel over gaan malen waar het aan ligt maar daar schieten we toch niks mee op. Ik ben benieuwd hoe ze gaan beoordelen...
Nee, jij staat constant tussen de 4,75 en 4,80 (nu op 4,78, vanochtend 4,77). Ik ging vanochtend ineens van 4,78 naar 4,63 en er waren ineens 3 stemmen uitgebracht. Zo'n groot verschil kan alleen als mensen mij ineens 2 sterren gaven. Er is iets vreemd aan de hand.
Vanaf het begin schommelde ik tussen 4,76 en 4,79, dus dit is raar.

Ik kan prima accepteren als iemand hoger eindigt en dat @Strive4muscle een betere fysiek heeft ook, maar als het continu spannend is en op de laatste dag je ineens omlaag schiet doordat mensen 1 of 2 sterren geven, voel je je wel genaaid.

Nee, jij staat constant tussen de 4,75 en 4,80 (nu op 4,78, vanochtend 4,77). Ik ging vanochtend ineens van 4,78 naar 4,63 en er waren ineens 3 stemmen uitgebracht. Zo'n groot verschil kan alleen als mensen mij ineens 2 sterren gaven. Er is iets vreemd aan de hand.
schrijf je uit bert. zeg dat je ermee stopt! dit is oneerlijk en corrupt.

dan sta ik weer een treetje hoger.

schrijf je uit bert. zeg dat je ermee stopt! dit is oneerlijk en corrupt.

dan sta ik weer een treetje hoger.
Er zitten gewoon een paar trollen die het leuk vinden om iemand op de laatste dag 1 of 2 sterren te geven. Ach ja, je verandert er weinig aan. Zou wel leuk zijn @bodybuilding.nl of @Galen of @Sanca Saxon kunnen zien wie zoiets doet of als diegene gewoon ook even feedback bij je foto's geeft waarom. Vroeger was toch zichtbaar wie wat had gestemd?

Gelukkig zit ik niet meer aan de Tren. #roidrage

Haha wat een verontwaardiging omdat 1 of 2 personen een lage beoordeling geven. Aan zelfvertrouwen geen gebrek blijkbaar ;-)

Zou erg triest zijn.... niemand verdiend een 2. En zeker jij niet hier

BB's gemiddelde beoordeling zakt nu wel heel snel. Dit kan geen toeval meer zijn. Beetje sneu stemgedrag dit... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven