- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4 sterren heb je gekregen, telt dit als 4 koekjes?hoe heb je gestemd @chrash. kunnen van alles bespreekbaar maken![]()

4 kruimels. als je bert 1 ster geeft, krijg je nog een kruimel.
Nee, heb ik al gehad, bekend met alle ins en outs. OverbodigKan ik jullie omkopen met tips om anorexia te krijgen, zodat ik de 4e plaats behaal?
toen is er ook een mail uit gegaan dacht ik.Valt mij trouwens op dat er vorig jaar veel meer is gestemd!

@Strive4muscle gefeliciteerd met de eerste plaats.
Het was heel lang lang spannend, maar de strijd is pas gestreden als het eindsignaal heeft geklonken en werd in de laatste uurtjes beslist. Het volk heeft gesproken. Congrats!![]()
Reken eens goed hoeveel 5 sterren beoordelingen er nodig zijn om de nummer 1 in te halen. Wat mij betreft is de winnaar bekend.De stemming is tot 22:00. Er is nog van alles mogelijk!
Zou best kunnen, iig stond het toen in de banner!
20:00. Maar inderdaad, Parijs is nog ver...De stemming is tot 22:00. Er is nog van alles mogelijk!
Stem nog snel tot maandag as. 20.00u.
Stemmen kan hier: https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/contest-2020.31/
Reken eens goed hoeveel 5 sterren beoordelingen er nodig zijn om de nummer 1 in te halen. Wat mij betreft is de winnaar bekend.