AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik jullie omkopen met tips om anorexia te krijgen, zodat ik de 4e plaats behaal?

Laatst bewerkt:
Het stemmen is bijna klaar en sommige ondertussen:

26B94973-1779-4C22-A76E-6FFD5BF8651D.gif

Wat is de stand?

Valt mij trouwens op dat er vorig jaar veel meer is gestemd!

@Strive4muscle gefeliciteerd met de eerste plaats. :1e:
Het was heel lang lang spannend, maar de strijd is pas gestreden als het eindsignaal heeft geklonken en werd in de laatste uurtjes beslist. Het volk heeft gesproken. Congrats! :cheer:

@Strive4muscle gefeliciteerd met de eerste plaats. :1e:
Het was heel lang lang spannend, maar de strijd is pas gestreden als het eindsignaal heeft geklonken en werd in de laatste uurtjes beslist. Het volk heeft gesproken. Congrats! :cheer:

De stemming is tot 22:00. Er is nog van alles mogelijk!

Ik kan nergens de tussenstand vinden hoor???

jullie kunnen mij nog meer vertellen maar dit is geen progressie contest geweest,volgend jaar maar gewoon
er een online bb contest van maken

Net als nog gestemd (op diegene waarvan ik de log heb gelezen, sorry @SandJ, heb jouw log gemist). Het stemsysteem vind ik niet goed werken, maar hoe het precies kan worden aangepast zodat het eerlijker zou zijn weet ik niet. Momenteel vind ik de 1-5 verdeling met alleen de mogelijkheid om hele cijfers te selecteren té weinig ruimte geven om onderscheid te maken tussen de deelnemers zonder hun gehele gemiddelde kapot te maken. Wellicht zou een 1-10 verdeling beter werken of op zijn minst de mogelijkheid om een 4,5 te geven i.p.v. een 4 of 5. Iets om over na te denken.

De uitslag is zoals ie is. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven