bengelbengel
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
b. Foto's:
Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen.
De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2013" (tenzij je gezicht bekend is op DBB en op de foto te zien is)
Stuur één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier poses op de collage staan.

Body en Fitshop wenst alle deelneemsters heel veel succes aankomende 2-3 maanden. Hopen dat we heel veel mooie resultaten gaan zien! Succes en zet 'm op!
Ralf

Even voor de duidelijkheid. Is het nu dat je 1 foto moet sturen en dat dat die collage is?
Of is het 3 foto's van de verplichte poses en dan nog een collage foto?
en gezien op de collage de 3 verplichte poses moeten staan is het dus 1 vrij te kiezen pose erbij zoals ik het lees.
Misschien ben ik wel blond maar vind het toch niet helemaal duidelijk.![]()
Of bedoel je of het verplicht is om ze in je wedstrijdlog te posten? Lijkt me in ieder geval logisch en goed dat ze er staan. WEl zo eerlijk vergelijken ook.
is inmiddels bekend: een waardebon t.w.v. €60,- te besteden bij Sportfood.nl.oke. Ik snap het.Je stuurt inderdaad 1 bestand, en dat is een collage van minimaal 3 en maximaal 4 foto's: de 3 verplichte poses en eventueel een vrije pose of beginfoto.

op zich denk ik wel dat ik dat kan regelen in een verplichte pose....Voor de beginfoto hadden we gezegd in een van de verplichte poses, maar ik kan me voorstellen dat dat lastig wordt als je hem zelf voor de spiegel moet schieten. Zullen we deze regel toch een beetje versoepelen?
Ik weet het niet.. heb het nog nooit echt gemeten...Die zijn toch bekend? Hoe houd je anders je vorderingen bij?Of bedoel je of het verplicht is om ze in je wedstrijdlog te posten? Lijkt me in ieder geval logisch en goed dat ze er staan. WEl zo eerlijk vergelijken ook.
Gaaf!De derde prijsis inmiddels bekend: een waardebon t.w.v. €60,- te besteden bij Sportfood.nl.
Bedankt Sportfood!
maar goed...Die zijn toch bekend? Hoe houd je anders je vorderingen bij?Of bedoel je of het verplicht is om ze in je wedstrijdlog te posten?

Teleurstellende opkomst.
Hopen dat er niemand afvalt.
Denkt iedereen ook aan de before foto's als je op het verschil beoordeeld wilt worden?
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 15:32 ----------
Had er ook wel iets meer verwacht gezien begin van dit topic. Maar goed, we gaan knallen!!!