XXL Nutrition

Sticky Inschrijvingen Dames Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Sport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is inderdaad jammer dat er zo weinig meedoen...
Mijn before pics zijn helaas gesneuveld met een gecrashte pc.. :(
zal opnieuw moeten.. dus zal na mijn vakantie pas worden ben ik bang.. dus veel progressie zal al verloren zijn dan om te zien zeg maar.. maar ja.. Ik ga gewoon door en zie hoe ver ik kom. Voor mezelf. :)

• Topic Starter Topic Starter
Hier ook veel progressie verloren gegaan... :o Echt, een week vakantie kan het werk van een hele maand tenietdoen! :o :o :o Wat dat betreft ben ik blij dat ik morgen alweer terug naar huis vlieg!

Ging er nou nog een fotosessie gepland worden?
Scheelt mij echtelijke ruzies, als iemand foto's maakt die daar goed in is ;)

Kan ik zo snel niet vinden. Iemand meer info?

We hadden inderdaad met XXLtje en MissNuke afgesproken dat we op zaterdag 27 juli een fotoshoot zouden houden in de studio van XXLtje. Zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat het gewoon doorgaat :)

Moeten we onderhand niet al wat meer afspreken voor de 27e? Qua tijd enzo? :)

Even een vraagje aan de mededeelnemers. Ik heb van mijn trainer posts moeten aanpassen waarin specifieke trainingsprincipes/voedingsprincipes etc genoemd worden. Echter heb ik wel tot een week voor de foto shoot mijn log netjes bijgehouden. De vraag is of dit voldoende is om mee te mogen doen aan de fotocontest?

ik zou het zelf erg jammer vinden, aangezien ik tot net voor het einde volledig heb meegedaan.
Maar het is aan jullie.

Van mij mag het wel Naomi. :)
Ik ga toch voor de troost prijs! :D ook al is die er niet... :rolleyes:
en voor mezelf uiteraard! Ik merk wel al dat ik een stuk verder ben gekomen ook al is er nog weinig aan massa bij.

Marieke,
voor zover ik weet zou het wel doorgaan.
Dichterbij had handiger geweest maar ja.. XXL-tje woont nu eenmaal wat ver. :o
In ieder geval heb ik wel voorkeur om voor het avondeten weer thuis te kunnen zijn en het is wel een stuk rijden.
Dus in de loop van de ochtend?

Van mij mag het wel Naomi. :)
Ik ga toch voor de troost prijs! :D ook al is die er niet... :rolleyes:
en voor mezelf uiteraard! Ik merk wel al dat ik een stuk verder ben gekomen ook al is er nog weinig aan massa bij.

:)Lief!! Hoop dat de andere dames er ook zo over denken!

Fijn dat je voor jezelf het gevoel hebt al een stuk verder te zijn! Daar gaat het toch ook om...het blijft een ongoing project, ik ben over 5 jaar nog niet klaar denk ik!

Regel was dat je een log bij moest houden, dat heb je toch gedaan.

Je log staat er en iedereen heeft het kunnen volgen. Dat je van je trainer bepaalde details weg hebt moeten halen, dat is jammer voor de mensen die graag na hadden willen lezen hoe je het hebt aangepakt, maar ik zie niet waarom het gevolgen zou moeten hebben voor jouw deelname. :)

ik zie er ook geen problemen in!

loop vd ochtend lijkt mij ook goed. voor mij is t niet zo ver :P
ligt er ook aan wat XXLtje goed uitkomt natuurlijk...

Waar in het land is het zo'n beetje dan?

Den Bosch toch?

Ik zal XXLtje een PM sturen of hij zich hier in de discussie wil komen inmengen ;)

ah mooi goeie routebeschrijving.
13u is wat mij betreft oke hoor!

Gezien de afstand.. ik zou wel graag uiterlijk tegen 18:00 thuis willen proberen te zijn... het is toch wel 1 uur en 45 min rijden... vandaar mijn voorstel in de loop van de ochtend...
Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt... enzo... :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven