XXL Nutrition

Sticky Inschrijvingen Dames Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Sport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de afstand.. ik zou wel graag uiterlijk tegen 18:00 thuis willen proberen te zijn... het is toch wel 1 uur en 45 min rijden... vandaar mijn voorstel in de loop van de ochtend...
Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt... enzo... :o

Vroeger dan 13:00 gaat mij wss slopen marina,.. dit is al max 4 uur slaap na het werk, om dan vervolgens weer enkele uren te gaan schieten :o vind ik niet erg, maar moet kleeeein beetje aan mn gezondheid denken ook hihihi.

wat je zou kunnen doen is als een vd eerste voor de lens, op die manier kun je ook weer eerder weg zodat je op tijd thuis bent ;)

de totale duur durf ik echt geen tijd aan te hangen,... Kan wat langer duren door bvb het helpen poseren, of indien iedereen goed geoefend heeft juist heel vlot verlopen :D maar als het dan weer gezellig is kan het ook weer langer duren,... Hahaha nee Sry, durf er geen specifieke tijd aan te hangen

Ik snap je hoor. ;) en gezien jij het aanbied gaat jouw voorkeur voor! :)
weet ook hoe het is om niet te slapen..:rolleyes: helaas...
We kijken wel hoe het uitkomt. Zou niet graag als eerste willen. heb geen idee hoe ik moet staan.. en heb nog niet eens wat om aan te trekken ook. :o

Ik snap je hoor. ;) en gezien jij het aanbied gaat jouw voorkeur voor! :)
weet ook hoe het is om niet te slapen..:rolleyes: helaas...
We kijken wel hoe het uitkomt. Zou niet graag als eerste willen. heb geen idee hoe ik moet staan.. en heb nog niet eens wat om aan te trekken ook. :o

even de "verplichte" poses googlen, en zo goed mogelijk oefenen voor de spiegel :D
wat je aan moet doen, is aan jou hoor,... Gewoon waar jijn je lekker bij voelt . (Al gok ik dat de meeste zullen kiezen voor topje/broekje of bikini)

3uur onderweg met het OV, komt goed :cool:

:roflol: Holy poep :D

en dan te bedenken dat de catering 4 uur voor aanvang aanwezig dient te zijn :eek:
tumblr_kxa5vtEhlo1qzo4t5o1_400.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik ben erg blij met die tijd hoor! :D Ik werk zelf ook door tot diep in de nacht. Maar volgens mij hoeft het allemaal niet superlang te duren, want we zijn niet eens met heel veel. :( Als ik het goed heb, zorgt AbFab voor haar eigen foto's (of interpreteer ik deze post niet goed, AbFab? Dan zouden we met z'n 4'en zijn, à 4 poses pp... het moet echt ontzettend dolle pret worden, wil dat langer dan 2 uurtjes in beslag nemen! :p :rolleyes:

En verder... XXLtje trakteert ons ook op koffie en thee :woot: Hij drinkt zelf het liefst wat fris tijdens de shoot (nog voorkeur, XXLtje? de gesuikerde of de light versie? ;)) Het lijkt me gezellig als we ook wat lekkers meenemen voor hem om te knabbelen tijdens de shoot, en ook voor onszelf daarna. :D Dus... wie neemt wat mee?

Hey Dames,

Ik kan helaas ook niet. Ik maak a.s. in de ochtend foto's en heb daarna enkele verplichtingen staan die dag, dus dat gaat 'm ni worden! Ben wel super benieuwd naar jullie profi-foto's, ik ga waarschijnlijk met een iphone aan de slag haha!

Nou ik ben erg blij met die tijd hoor! :D Ik werk zelf ook door tot diep in de nacht. Maar volgens mij hoeft het allemaal niet superlang te duren, want we zijn niet eens met heel veel. :( Als ik het goed heb, zorgt AbFab voor haar eigen foto's (of interpreteer ik deze post niet goed, AbFab? Dan zouden we met z'n 4'en zijn, à 4 poses pp... het moet echt ontzettend dolle pret worden, wil dat langer dan 2 uurtjes in beslag nemen! :p :rolleyes:

En verder... XXLtje trakteert ons ook op koffie en thee :woot: Hij drinkt zelf het liefst wat fris tijdens de shoot (nog voorkeur, XXLtje? de gesuikerde of de light versie? ;)) Het lijkt me gezellig als we ook wat lekkers meenemen voor hem om te knabbelen tijdens de shoot, en ook voor onszelf daarna. :D Dus... wie neemt wat mee?

specifieke verzoekjes voor lekkers? Nog enigzins clean of gewoon lekker cheaten?

Hey Dames,

Ik kan helaas ook niet. Ik maak a.s. in de ochtend foto's en heb daarna enkele verplichtingen staan die dag, dus dat gaat 'm ni worden! Ben wel super benieuwd naar jullie profi-foto's, ik ga waarschijnlijk met een iphone aan de slag haha!

ahhhh echt jammer :(:( Zijn we dan nog maar met zn 3en? :eek:

Wie komen er nog wel dan?

Twijfel nog een beetje. Heb smiddags verplichtingen, maar een keer echt goede foto's is me ook wat waard. Heb je een voorbeeld XXL?

in ieder geval Marina, Poison en ik. Hoop dat je er ook bij kunt zijn AbFab lijkt me gezellig om je eens IRL te ontmoeten :)

Hey Dames,

Meh :sad:
Had jou ook graag irl ontmoet!

specifieke verzoekjes voor lekkers? Nog enigzins clean of gewoon lekker cheaten?

van mij hoeft het allemaal a.s. zaterdag niet zo clean... :D ;)

Wie komen er nog wel dan?

Twijfel nog een beetje. Heb smiddags verplichtingen, maar een keer echt goede foto's is me ook wat waard. Heb je een voorbeeld XXL?

De foto's in zijn galerij ;)

in ieder geval Marina, Poison en ik. Hoop dat je er ook bij kunt zijn AbFab lijkt me gezellig om je eens IRL te ontmoeten :)

Ja, AbFab, toe nou! :p En kwam MissNuke niet ook, voor de gezelligheid (en ook misschien om zelf foto's te schieten)?

Meh :sad:
Had jou ook graag irl ontmoet!

van mij hoeft het allemaal a.s. zaterdag niet zo clean... :D ;)

De foto's in zijn galerij ;)

Ja, AbFab, toe nou! :p En kwam MissNuke niet ook, voor de gezelligheid (en ook misschien om zelf foto's te schieten)?
90% kans dat skyblazer aan de overkant van 't straat staat met een verrekijker :roflol::o

Blijft weinig over lijkt wel. :) jammer.

That's true. Moet wel om 17:00 zo'n beetje aan de andere kant van het land zijn, maar met zo weinig mensen moet dat goed komen.

Ok dan :) Ik neem wel zo'n 4-pack 1.5L flessen Cola Zero mee. Of hebben jullie liever wat anders?

Lekker!

Nog geen idee wat ik die dag wil, had gerekend op foto's na een minimaal ontbijtje. Neem wel wat mee.
Heb niet zo streng gedieet, dus sws niet nodig om opeens te gaan snaaien :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven