MuscleMeat

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jah inderdaad, en aan de lange grijze baarden :P :roflol:

Ik werk bij deze alvast even aan mijn aantal posts, wie weet...

Wat je in de toekomst wél zou kunnen doen T is een soort van transformatie-contest. Men stuurt zijn foto's op datum a. en na een x-periode b. in. Dan wordt uitsluitend de vordering over die periode gemeten en beoordeeld. Zo ligt de drempel voor ''beginners'' ook lager. Wat de aantal deelnemers alleen maar zal toenemen.

DBB Body Transformer 2009.

• Topic Starter Topic Starter
Wat je in de toekomst wél zou kunnen doen T is een soort van transformatie-contest. Men stuurt zijn foto's op datum a. en na een x-periode b. in. Dan wordt uitsluitend de vordering over die periode gemeten en beoordeeld. Zo ligt de drempel voor ''beginners'' ook lager. Wat de aantal deelnemers alleen maar zal toenemen.

DBB Body Transformer 2009.
Is al voorgesteld: http://forum.dutchbodybuilding.com/f45/zomer-transformatie-contest-10-weken-171062/#post2965166

Probleem is dat het de zaken ook ingewikkelder maakt. Maar graag hierover verder discussiëren in dat andere topic.

Hey,

Mag je ook een progressie foto maken, 1 van een jaar geleden en 1 van nu?

Keranos.

• Topic Starter Topic Starter
Dat mag, zolang het een collage is en het geheel op 1 foto gezet wordt. Ook duidelijk de datum op alle pics vermelden.

Oke, bedankt. Ik heb net Photoshop CS3 op om alles in 1 foto te zetten :D Op vakantie maak ik mn foto van 2008, 11 juli terug! :D

Laatst bewerkt:
Hoeveel inschrijvingen zijn er al op dit moment?

Ik doe misschien ook mee, niet dat ik kans heb op prijzen... :)

Thanks Ryu & Kale :)

Ik doe idd mee, wou eens horen wie nog.

Goede manier om te zien wat de mensen van zijn fysiek denken he. Ik heb gezien dat op de vorige contest iedereen veel commentaar had gekregen, en als je gewoon zo maar een foto plaatst, heb je dat niet meteen. Voor die reden doe ik ook misschien mee. Zoiets werkt nu eenmaal motiverend.

Ik kan toch ook gewoon meedoen voor mn plezier en omdat het gezellig is ;)

Ik vindt dat enkel naturels mogen meedoen. :o :D

Ik ga vandaag op vakantie, daar maak ik de foto's.

hej, k'zie dit topic nu pas.
Vraagje is het de moeite om mee te doen ook al ben je geen monster?

Lijkt me wel fijn; en de foto's moet je alle spieren laten zien of is bovenlichaam voldoende?

grtz_

hej, k'zie dit topic nu pas.
Vraagje is het de moeite om mee te doen ook al ben je geen monster?

Lijkt me wel fijn; en de foto's moet je alle spieren laten zien of is bovenlichaam voldoende?

grtz_

Als je geen benen laat zien zal je zeker niet winnen. ;)

kans maken??

Ik vraag me af of ik wel genoeg in huis heb om ook maar iets te winnen??

Die 15 kilo extra die ik imo nog nodig heb, weerhoud mij er nu ook van om weer wedstrijden te gaan draaien.
Van die 15 kg moet ik er nu nog 10 dan weeg ik 113kg bij 1.82mtr en 7% bodyfat.
Ik heb het hele jaar door 7% BF, of een 0,5 meer of 0,5 minder never boven de 8+
En ik gain nog steeds kwaliteits massa, het zal wel tussen de oren zitten.
Maar ik moet rond de 113kg wegen met 6 a 7 % vet/
Eerder heb ik het idee geen kans te maken.
En je moet wel zelfvertrouwen uitstralen op een podium, dan heb je al een boel gewonnen.

Grtn. RAY

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven