Fitness Seller

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
war light die wedstrijd moet ik me eerst inschrijven

Ik wil ook graag weten waar je je in moet schrijven, want een mailtje naar het Belgische E-Mail adres werkte niet.
Waar kun je aangeven dat je mee wilt doen??

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook graag weten waar je je in moet schrijven, want een mailtje naar het Belgische E-Mail adres werkte niet.
Waar kun je aangeven dat je mee wilt doen??
Hoezo niet, ik kreeg vandaag nog mailtjes binnen met inschrijvingen op dat adres.

Ik vraag me af of ik wel genoeg in huis heb om ook maar iets te winnen??

Die 15 kilo extra die ik imo nog nodig heb, weerhoud mij er nu ook van om weer wedstrijden te gaan draaien.
Van die 15 kg moet ik er nu nog 10 dan weeg ik 113kg bij 1.82mtr en 7% bodyfat.
Ik heb het hele jaar door 7% BF, of een 0,5 meer of 0,5 minder never boven de 8+
En ik gain nog steeds kwaliteits massa, het zal wel tussen de oren zitten.
Maar ik moet rond de 113kg wegen met 6 a 7 % vet/
Eerder heb ik het idee geen kans te maken.
En je moet wel zelfvertrouwen uitstralen op een podium, dan heb je al een boel gewonnen.

Grtn. RAY
Denk dat je deze foto contest niet helemaal begrijpt, het niveau ligt namelijk absoluut niet zo hoog als jij denkt;) Een podium is er niet hoor?:D

Nee. Maar waarom lezen jullie dit topic niet goed door? Alles staat namelijk netjes in post #1 :) Goed lezen aub, je moet ook aan alle voorwaarden voldoen.

Owja, te vlug gelezen. Dacht dat dat adres voor de contest werd gebruikt:o

helaas, misschien in 2010. Na lange periode van stilte toch maar eens opnieuw begonnen en ben nu nog maar 87 kg an 15% op 1.80m (dit na een jaar wel zonder kuurtje, is trouwens nog veel te vroeg om te kuren).

Zijn er al genoeg deelnemers? Anders stuur ik ook nog een foto op zodat het wel door kan gaan.

Wie heeft een tip om met 4 foto's 1 fotocollage te maken??

Ik vrees dat het met de simpele paint van windows onder bureauaccesoires niet lukt?

Groeten: RAY

Mijn foto's komen er aan het eind van de avond aan :thumbs:

Edit: is mijn gezicht trouwens bekent genoeg op DBB? :D

Wie heeft een tip om met 4 foto's 1 fotocollage te maken??

Ik vrees dat het met de simpele paint van windows onder bureauaccesoires niet lukt?

Groeten: RAY

Gewoon paint. IK heb ook paint gebruikt, me collage ziet er alleen niet uit :o. Maar als de foto's er maar op staan.

vanmiddag miss ff foto''tje maken na het trainen als ik een goede bui heb:P

Foto+verhaaltje verzonden

Nog eentje nodig, maar misschien komen er in het weekend nog bij. Geeft trouwens niet want hoe meer zielen ....

Snap ik maar ik sta er niet op mijn best bij. Als ik er goed bij stond deed ik zeker mee maar nu zou ik alleen mee doen om het door te laten gaan. Misschien dat ik volgend jaar weer eens mee doe.

Snap ik maar ik sta er niet op mijn best bij. Als ik er goed bij stond deed ik zeker mee maar nu zou ik alleen mee doen om het door te laten gaan. Misschien dat ik volgend jaar weer eens mee doe.
Als je er niet op je best bijstaat dan zou ik inderdaad niet deelnemen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven