tamorix
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo niet, ik kreeg vandaag nog mailtjes binnen met inschrijvingen op dat adres.Ik wil ook graag weten waar je je in moet schrijven, want een mailtje naar het Belgische E-Mail adres werkte niet.
Waar kun je aangeven dat je mee wilt doen??
Denk dat je deze foto contest niet helemaal begrijpt, het niveau ligt namelijk absoluut niet zo hoog als jij denktIk vraag me af of ik wel genoeg in huis heb om ook maar iets te winnen??
Die 15 kilo extra die ik imo nog nodig heb, weerhoud mij er nu ook van om weer wedstrijden te gaan draaien.
Van die 15 kg moet ik er nu nog 10 dan weeg ik 113kg bij 1.82mtr en 7% bodyfat.
Ik heb het hele jaar door 7% BF, of een 0,5 meer of 0,5 minder never boven de 8+
En ik gain nog steeds kwaliteits massa, het zal wel tussen de oren zitten.
Maar ik moet rond de 113kg wegen met 6 a 7 % vet/
Eerder heb ik het idee geen kans te maken.
En je moet wel zelfvertrouwen uitstralen op een podium, dan heb je al een boel gewonnen.
Grtn. RAY
Een podium is er niet hoor?
Ik wil ook graag weten waar je je in moet schrijven, want een mailtje naar het Belgische E-Mail adres werkte niet.
Waar kun je aangeven dat je mee wilt doen??
Nee. Maar waarom lezen jullie dit topic niet goed door? Alles staat namelijk netjes in post #1
Goed lezen aub, je moet ook aan alle voorwaarden voldoen.Nee. Maar waarom lezen jullie dit topic niet goed door? Alles staat namelijk netjes in post #1Goed lezen aub, je moet ook aan alle voorwaarden voldoen.

Nog eentje nodig, maar misschien komen er in het weekend nog bij. Geeft trouwens niet want hoe meer zielen ....Zijn er al genoeg deelnemers? Anders stuur ik ook nog een foto op zodat het wel door kan gaan.
Wie heeft een tip om met 4 foto's 1 fotocollage te maken??
Ik vrees dat het met de simpele paint van windows onder bureauaccesoires niet lukt?
Groeten: RAY

Wie heeft een tip om met 4 foto's 1 fotocollage te maken??
Ik vrees dat het met de simpele paint van windows onder bureauaccesoires niet lukt?
. Maar als de foto's er maar op staan.Wie heeft een tip om met 4 foto's 1 fotocollage te maken??

Mijn foto's komen er aan het eind van de avond aan
Edit: is mijn gezicht trouwens bekent genoeg op DBB?![]()
.. maar goed moet maar volstaan.Nog eentje nodig, maar misschien komen er in het weekend nog bij. Geeft trouwens niet want hoe meer zielen ....
Als je er niet op je best bijstaat dan zou ik inderdaad niet deelnemenSnap ik maar ik sta er niet op mijn best bij. Als ik er goed bij stond deed ik zeker mee maar nu zou ik alleen mee doen om het door te laten gaan. Misschien dat ik volgend jaar weer eens mee doe.