AndroidHealthClinic

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst stond bovenaan aantal deelnemers: ** Maar dat is er niet meer... :P

Klasses

Zijn er nu leeftijdsklasse bv tieners 14 t/m 18 jaar
enz..want ander wordt het voor mij niet haalbaar om mee te doen.
je kan toch niet als je 16 bent, tegen iemand van 24 die langer traint en miss wel AS gebruikt?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, nogmaals (elk jaar komen deze vragen weer terug) leeftijdsklassen lukt niet met dit geringe aantal deelnemers. Het gaat hier om 'wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd.

hoeveel mensen doen eingelijk al mee...als het niet teveel is doe ik ook mee hehe XD
Nog niet genoeg. Kom maar erbij dus ;)

Ow in dat geval doe ik mee! :D met mn 20kg in ongeveer 8 maand maak ik nog wel wat meer kans dan ik dacht! :D

Nee, nogmaals (elk jaar komen deze vragen weer terug) leeftijdsklassen lukt niet met dit geringe aantal deelnemers. Het gaat hier om 'wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd.

Nog niet genoeg. Kom maar erbij dus ;)

Hmm dat maakt het mss toch wel interessant. Al denk ik dat de gasten die al wat langer bezig zijn toch wel populairder zullen zijn. Kunnen jullie anders niet een kleine jury samenstellen met mensen die al lang op DBB zitten zoals jij Big-T en dat dan wel iedereen kan stemmen en dat de stem 50/50 is. Dus de stemmen van het publiek tezamen telt voor de helft en de stemmen van de jury telt voor de helft?

Hmm dat maakt het mss toch wel interessant. Al denk ik dat de gasten die al wat langer bezig zijn toch wel populairder zullen zijn. Kunnen jullie anders niet een kleine jury samenstellen met mensen die al lang op DBB zitten zoals jij Big-T en dat dan wel iedereen kan stemmen en dat de stem 50/50 is. Dus de stemmen van het publiek tezamen telt voor de helft en de stemmen van de jury telt voor de helft?

Erg goed idee, aangezien vriendjes politiek altijd een rol zal spelen in zo'n wedstrijd.

Dat gebeurd nu eigenlijk al. Maar we komen als jury dan ook haast altijd overeen met de leden.

Deelnemers Fotocontest Attentie

Wegens een technisch probleem graag alle e-mails voor bevestiging van deelname opnieuw versturen naar volgend adres: contest2008@telenet.be

Foto's ook graag opnieuw verzenden.

Excuses voor dit ongemak.

you got mail Big-t!

Laatst bewerkt:
Big-t, is het goed als ik een andere collage opstuur? Ik heb nieuwe foto's gemaakt en die zijn echt zo vet!

Edit: U heeft als het goed is een nieuwe mail ontvangen.

Laatst bewerkt:
Jammer van die max leeftijd van 40 jaar.
Ben nl op mijn 43ste begonnen...

Aangezien het gaat om "wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd". (heb in 3 jaar tijd 25 kg vvm aangezet...)

Maar goed, zo krijgt de rest ook een eerlijke kans :D

Big-t, is het goed als ik een andere collage opstuur? Ik heb nieuwe foto's gemaakt en die zijn echt zo vet!

Edit: U heeft als het goed is een nieuwe mail ontvangen.
No prob. Je hoeft geen U te zeggen hoor;)

Jammer van die max leeftijd van 40 jaar.
Ben nl op mijn 43ste begonnen...

Aangezien het gaat om "wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd". (heb in 3 jaar tijd 25 kg vvm aangezet...)

Maar goed, zo krijgt de rest ook een eerlijke kans :D
Ik heb er aan zitten twijfelen.... Alleen vond ik het beetje lastig, gezien er tieners meedoen he. Die hebben natuurlijk al die jaren niet en dat is dan beetje lastig vergelijken.

No prob. Je hoeft geen U te zeggen hoor;)

Ik heb er aan zitten twijfelen.... Alleen vond ik het beetje lastig, gezien er tieners meedoen he. Die hebben natuurlijk al die jaren niet en dat is dan beetje lastig vergelijken.

Je kan ook een gedeelte tot 18 maken en een gedeelte 18 tm 50 :D

Is het dan niet logischer (als je uberhaupt veranderen gaat volgend jaar) om dan ipv leeftijd het aantal trainingsjaren op te delen?

Maar zo kun je allemaal vage dingen bedenken eigenlijk.. Ik zou het gewoon bij "moge de beste winnen" houden:)
Dus definitie, massa, verhoudingen, ofzo.

Trainingsjaren kan je natuurlijk totaal niet controleren, leeftijd gaat dan al een stuk beter, merk je aan de rimpels wel :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven