Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet genoeg. Kom maar erbij dushoeveel mensen doen eingelijk al mee...als het niet teveel is doe ik ook mee hehe XD

Ow in dat geval doe ik mee!met mn 20kg in ongeveer 8 maand maak ik nog wel wat meer kans dan ik dacht!
![]()

Nee, nogmaals (elk jaar komen deze vragen weer terug) leeftijdsklassen lukt niet met dit geringe aantal deelnemers. Het gaat hier om 'wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd.
Nog niet genoeg. Kom maar erbij dus![]()
Hmm dat maakt het mss toch wel interessant. Al denk ik dat de gasten die al wat langer bezig zijn toch wel populairder zullen zijn. Kunnen jullie anders niet een kleine jury samenstellen met mensen die al lang op DBB zitten zoals jij Big-T en dat dan wel iedereen kan stemmen en dat de stem 50/50 is. Dus de stemmen van het publiek tezamen telt voor de helft en de stemmen van de jury telt voor de helft?
Erg goed idee, aangezien vriendjes politiek altijd een rol zal spelen in zo'n wedstrijd.

als jij je ff aanmeld dan laat ik martin ook ff hier aanmelden op dbb dan heb je al 2 stemmen![]()
Dat gebeurd nu eigenlijk al. Maar we komen als jury dan ook haast altijd overeen met de leden.Hmm dat maakt het mss toch wel interessant. Al denk ik dat de gasten die al wat langer bezig zijn toch wel populairder zullen zijn. Kunnen jullie anders niet een kleine jury samenstellen met mensen die al lang op DBB zitten zoals jij Big-T en dat dan wel iedereen kan stemmen en dat de stem 50/50 is. Dus de stemmen van het publiek tezamen telt voor de helft en de stemmen van de jury telt voor de helft?
No prob. Je hoeft geen U te zeggen hoorBig-t, is het goed als ik een andere collage opstuur? Ik heb nieuwe foto's gemaakt en die zijn echt zo vet!
Edit: U heeft als het goed is een nieuwe mail ontvangen.
Ik heb er aan zitten twijfelen.... Alleen vond ik het beetje lastig, gezien er tieners meedoen he. Die hebben natuurlijk al die jaren niet en dat is dan beetje lastig vergelijken.Jammer van die max leeftijd van 40 jaar.
Ben nl op mijn 43ste begonnen...
Aangezien het gaat om "wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd". (heb in 3 jaar tijd 25 kg vvm aangezet...)
Maar goed, zo krijgt de rest ook een eerlijke kans![]()
No prob. Je hoeft geen U te zeggen hoor![]()
Ik heb er aan zitten twijfelen.... Alleen vond ik het beetje lastig, gezien er tieners meedoen he. Die hebben natuurlijk al die jaren niet en dat is dan beetje lastig vergelijken.

Ik heb er aan zitten twijfelen.... Alleen vond ik het beetje lastig, gezien er tieners meedoen he. Die hebben natuurlijk al die jaren niet en dat is dan beetje lastig vergelijken.