XXL Nutrition

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope beiden gaan we niet doen, moet wel beetje leuk blijven voor de minder gevorderde kandidaten;)

Nee, het gaat om de score in de gallery, we zullen wel controles op eerlijkheid doen.

Maak jullie maar niet teveel zorgen over dat max. gewoon blijven insturen, als er 40 in totaal zijn doen wij dan wel een selectie van de 30 beste :)

Maar het is zo jammer dat alle sixpackjes, die bij jongetjes van 14 en 60kg horen, al negens en tienen krijgen in de gallery. Dat is geen eens fraude, maar gewoon de dagelijkse gang van zaken. Daarom vroeg ik het eigenlijk. Want er zijn echt ****ing veel prijzen (complimenten daarvoor), maar op zo'n jureermanier is het wel jammer dat er mensen meedingen naar die prijzen terwijl ze geen reet voorstellen. Met alle respect natuurlijk. Iemand met symmetrische abs en 60kg krijgt hier immers hogere cijfers dan iemand van 90kg met asymmetrische abs. Terwijl ze allebei keihard staan.

Beetje een superdude jurering als je snapt wat ik bedoel.

Ik ben nu aan het bulken en was niet van plan te cutten dit jaar dus dan kan ik geen foto's van half jaar terug nemen omdat ik geen a4'tje heb met contest 2008 ???

Ik ben nu aan het bulken en was niet van plan te cutten dit jaar dus dan kan ik geen foto's van half jaar terug nemen omdat ik geen a4'tje heb met contest 2008 ???

jammer voor jou.

Je kan als een speer gaan cutten, ik raad je een dagelijkse hoeveelheid T3, T4, clenbuterol + 10 gram speed aan.

Oja en niks meer eten + 3maal daags sauna.

misschien dat ik een gooi waag. Maar alleen als mijn fysiek er dan beter uitzag als op mijn piek. Alleen dat spiergeheugen gaat mijn inziens niet snel genoeg. We zullen zien...

Mooie prijzenpot dit jaar zeg! En ook heel goed dat het dit keer zo vroeg word aangekondigd zo kunnen mensen er een beetje naar toe werken. :thumbs:

Maar het is zo jammer dat alle sixpackjes, die bij jongetjes van 14 en 60kg horen, al negens en tienen krijgen in de gallery. Dat is geen eens fraude, maar gewoon de dagelijkse gang van zaken. Daarom vroeg ik het eigenlijk. Want er zijn echt ****ing veel prijzen (complimenten daarvoor), maar op zo'n jureermanier is het wel jammer dat er mensen meedingen naar die prijzen terwijl ze geen reet voorstellen. Met alle respect natuurlijk. Iemand met symmetrische abs en 60kg krijgt hier immers hogere cijfers dan iemand van 90kg met asymmetrische abs. Terwijl ze allebei keihard staan.

Jurering is vaak nog altijd (helaas) gebaseerd op populariteit.

Kan ik niet een foto indienen die ik al heb? Ik ga misschien binnenkort in wedstrijd prep mag ik dan nog meedoen? Kan me voorstellen dat jullie mensen met professioneele begeleiding niet tegenover "gewone" jongens willen zetten.

Misschien dat ik dit jaar wel meedoe als ik vind dat ik er goed bij sta.

• Topic Starter Topic Starter

Ga de vorige contests er maar op na, je zal zien dat de rankings vrij goed kloppen en juist veel belang hechten aan bodybuilding - en weinig aan breezah gehalte.

Geen reden dat dit anders zal zijn dit jaar, de grootste en droogste met de beste pose en foto zal winnen :)

@Jamesss: als het niet in de regels staat, mag je er vanuit gaan dat je mee mag doen. De enige uitzonderingen staan dus in het reglement. En nee het moet een nieuwe foto zijn, zoals vermeld, met a4tje erop.

Mijn goede vriend max (nickname = phantom1990) zou graag ook mee willen doen. Ik post even voor hem omdat zijn profiel nog steeds geblokkeerd is. Moeten de foto's full body pics zijn?

@ big_T: Je zegt de grootste, droogste zal winnen. Is het niet beter als je naar het totaal pakket kijkt en naar de prestaties die geleverd zijn? Anders zullen de kanshebbende deelnemers allemaal kuurders en boven de 24 zijn..

• Topic Starter Topic Starter
In vorige contests werd er volgens mij door de stemmers zeker naar prestaties gekeken :) Anderzijds kan je natuurlijk een veel minder goede fysiek niet laten winnen , het gaat dan om twee deelnemers die aan elkaar gewaagd zijn. Het leuke van deze contest is imo juist dat het de leden zelf zijn die de winnaar bepalen, vind je ook niet? :)

In vorige contests werd er volgens mij door de stemmers zeker naar prestaties gekeken :) Anderzijds kan je natuurlijk een veel minder goede fysiek niet laten winnen , het gaat dan om twee deelnemers die aan elkaar gewaagd zijn. Het leuke van deze contest is imo juist dat het de leden zelf zijn die de winnaar bepalen, vind je ook niet? :)

Dat ben ik helemaal met je eens.

Is al weer 5 jaar geleden dat ik mee heb gedaan..

Mooie prijzen dit jaar!

Kan ik niet een foto indienen die ik al heb? Ik ga misschien binnenkort in wedstrijd prep mag ik dan nog meedoen? Kan me voorstellen dat jullie mensen met professioneele begeleiding niet tegenover "gewone" jongens willen zetten.

Heb je al meegedaan met een wedstrijd? Zover ik weet niet, dus die foto's uit je voorbereiding kan je gewoon gebruiken.

Zoals ik er nu voorsta weet ik zeker dat ik niet mee doe, maar ik heb nog even. Eerdere jaren was het ook niet veel maar toen voelde ik me wel goed. Dus alleen als ik tegen die tijd 110% fit ben doe ik mee...

Zit in de cut, maar ben nog LANG niet tevreden. Volgend jaar doe ik mee ! :P

Misschien tegen die tijd. Ff kijken hoe het gaat dan:D

Stuur die prijzen alvast maar op.. ik ga me meteen even inschrijven :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven