FLX
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope beiden gaan we niet doen, moet wel beetje leuk blijven voor de minder gevorderde kandidaten
Nee, het gaat om de score in de gallery, we zullen wel controles op eerlijkheid doen.
Maak jullie maar niet teveel zorgen over dat max. gewoon blijven insturen, als er 40 in totaal zijn doen wij dan wel een selectie van de 30 beste![]()
Ik ben nu aan het bulken en was niet van plan te cutten dit jaar dus dan kan ik geen foto's van half jaar terug nemen omdat ik geen a4'tje heb met contest 2008![]()
Maar het is zo jammer dat alle sixpackjes, die bij jongetjes van 14 en 60kg horen, al negens en tienen krijgen in de gallery. Dat is geen eens fraude, maar gewoon de dagelijkse gang van zaken. Daarom vroeg ik het eigenlijk. Want er zijn echt ****ing veel prijzen (complimenten daarvoor), maar op zo'n jureermanier is het wel jammer dat er mensen meedingen naar die prijzen terwijl ze geen reet voorstellen. Met alle respect natuurlijk. Iemand met symmetrische abs en 60kg krijgt hier immers hogere cijfers dan iemand van 90kg met asymmetrische abs. Terwijl ze allebei keihard staan.
Beetje een superdude jurering als je snapt wat ik bedoel.
Ga de vorige contests er maar op na, je zal zien dat de rankings vrij goed kloppen en juist veel belang hechten aan bodybuilding - en weinig aan breezah gehalte.Maar het is zo jammer dat alle sixpackjes, die bij jongetjes van 14 en 60kg horen, al negens en tienen krijgen in de gallery. Dat is geen eens fraude, maar gewoon de dagelijkse gang van zaken. Daarom vroeg ik het eigenlijk. Want er zijn echt ****ing veel prijzen (complimenten daarvoor), maar op zo'n jureermanier is het wel jammer dat er mensen meedingen naar die prijzen terwijl ze geen reet voorstellen. Met alle respect natuurlijk. Iemand met symmetrische abs en 60kg krijgt hier immers hogere cijfers dan iemand van 90kg met asymmetrische abs. Terwijl ze allebei keihard staan.
Beetje een superdude jurering als je snapt wat ik bedoel.

Anderzijds kan je natuurlijk een veel minder goede fysiek niet laten winnen , het gaat dan om twee deelnemers die aan elkaar gewaagd zijn. Het leuke van deze contest is imo juist dat het de leden zelf zijn die de winnaar bepalen, vind je ook niet? 
In vorige contests werd er volgens mij door de stemmers zeker naar prestaties gekekenAnderzijds kan je natuurlijk een veel minder goede fysiek niet laten winnen , het gaat dan om twee deelnemers die aan elkaar gewaagd zijn. Het leuke van deze contest is imo juist dat het de leden zelf zijn die de winnaar bepalen, vind je ook niet?
![]()
Kan ik niet een foto indienen die ik al heb? Ik ga misschien binnenkort in wedstrijd prep mag ik dan nog meedoen? Kan me voorstellen dat jullie mensen met professioneele begeleiding niet tegenover "gewone" jongens willen zetten.
Stuur die prijzen alvast maar op.. ik ga me meteen even inschrijven![]()