Sisevano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
he, dus gewoon meedoen en 500€ winnenmmmhhh misschien eens fotos maken dit weekend
![]()

was dat niet een van de tekenen dat de wereld vergaat?Hallo wakker worden het staat allemaal in post #1 van dit topicprecies Jonko,
maar ben er nog steeds niet achter waar ik me in moet schrijven
wie o wie?

Hallo wakker worden het staat allemaal in post #1 van dit topic![]()

Je mag ook nu al inschrijven en op het laatste moment pas je foto insturenIk ga gewoon mee doen, al is het niet 100% zeker. Hangt van mijn vakantiebaan af, als ik niet de hele dag kan vreten heeft het geen zin om te gaan cutten en dus ook geen zin om mee te doen aan de contest. Ik schrijf me dus zoiezo op het laatste moment in als ik mee doe, wanneer is de uiterste inschrijfdatum?
edit: Ik zie het al, 14 juli.

. Voor naturals moet er geen maximum leeftijd zijn vind ik.Drink jij nooit shakes?Best leuk initiatief, maar die prijzen... Heb ik liever 25kg biefstuk en wat kipfilet ofzo.

Beiden. Men kijkt naar de prestaties niet naar de kilo'sMisschien lees ik er overheen, maar het is voor mannen en vrouwen?

Gewoon allemaal elk jaar meedoen je hebt niets te verliezen integendeel![]()