MuscleMeat

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
precies Jonko,

maar ben er nog steeds niet achter waar ik me in moet schrijven :P
wie o wie?

he, dus gewoon meedoen en 500€ winnen ??? mmmhhh misschien eens fotos maken dit weekend :p

Ik ga gewoon mee doen, al is het niet 100% zeker. Hangt van mijn vakantiebaan af, als ik niet de hele dag kan vreten heeft het geen zin om te gaan cutten en dus ook geen zin om mee te doen aan de contest. Ik schrijf me dus zoiezo op het laatste moment in als ik mee doe, wanneer is de uiterste inschrijfdatum?

edit: Ik zie het al, 14 juli.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga gewoon mee doen, al is het niet 100% zeker. Hangt van mijn vakantiebaan af, als ik niet de hele dag kan vreten heeft het geen zin om te gaan cutten en dus ook geen zin om mee te doen aan de contest. Ik schrijf me dus zoiezo op het laatste moment in als ik mee doe, wanneer is de uiterste inschrijfdatum?

edit: Ik zie het al, 14 juli.
Je mag ook nu al inschrijven en op het laatste moment pas je foto insturen:)

maximum leeftijd 35 jaar...

ik wacht wel tot 13 juli en dan beoordeel ik m'n fysiek en kijk ik of ik mee zal doen ;) cut gaat niet zo lekker en ben ook niet zo gemotiveerd, maar wie weet.

Best leuk initiatief, maar die prijzen... Heb ik liever 25kg biefstuk en wat kipfilet ofzo.

Misschien lees ik er overheen, maar het is voor mannen en vrouwen?

lijkt me voor beiden..

Best leuk initiatief, maar die prijzen... Heb ik liever 25kg biefstuk en wat kipfilet ofzo.
Drink jij nooit shakes?

We kunnen moeilijk iets doen als eigen gewicht in steak als we geen beenhouwer als sponsor hebben, en wie kan uberhaupt 80-100 kg vlees kwijt in zijn diepvriezer ;)

Misschien lees ik er overheen, maar het is voor mannen en vrouwen?
Beiden. Men kijkt naar de prestaties niet naar de kilo's :)

Volgend jaar doe ik mee. Ik ga me een jaartje toeleggen op BB en ga jullie een naturel beast ala "heyzeus" laten zien!!!

Gewoon allemaal elk jaar meedoen je hebt niets te verliezen integendeel:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven