Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb er zo s over nagedacht maar het is best wel lelijk poseren met telkens een blaadje in je hand, mag je de tekst ook op je rug of op je borst schrijven bij de foto..?

Punten voor originaliteitheb er zo s over nagedacht maar het is best wel lelijk poseren met telkens een blaadje in je hand, mag je de tekst ook op je rug of op je borst schrijven bij de foto..?

Oh het moet weer ff anders dan anders weer hoor bij meneer![]()

Namen worden niet vrijgegeven voor de startdatum, zoals gewoonlijk.waar kan je zien wie zich tot nu toe hebben ingeschreven?

Lees even de eerste post van dit topic door voor alle voorwaarden en andere info!
Namen worden niet vrijgegeven voor de startdatum, zoals gewoonlijk.
Overigens is iedereen aan het wachten tot de laatste dag ofzo? Gaat namelijk vrij langzaam, iedereen die zich nu inschrijft is bijna zeker van 500 euro zonder er iets voor te moeten doen
Foto hoeft nog niet meteen verzonden te worden, maar inschrijven is alvast wel een goed idee![]()
Dan ben je te laat, want we wachten net met de deelnemers bekend te maken tot de start.Hehe ik zou ook wel mee willen doen, maar ik wacht nog even af wie zich nog allemaal gaan inschrijven.
Kom je daar bij? Helemaal niet trouwens. Deze wedstrijd is voor iedereen, van superecto tot monstermeso zeg maarTot nu toe zijn het alleen nog maar beesten als ik het goed heb..

Ik ga misschien wel nog een mass PB sturen ja, dat zou toch een effect moeten hebben over 50.000 accounts@Big T, je kan mss zelf wat mensen benaderen via PB, als zij niet naar hier komen kan je ze er altijd zelf op attent maken dat er een wedstrijd loopt