AndroidHealthClinic

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmn.. misschien doe ik mee.. tegen die tijd hoop ik toch wel wat droger te staan dan nu. Wie waren de winnaars van de afgelopen jaren?

[edit] gevonden: [Link niet meer beschikbaar] :D

cool! volgend jaar doe ik mee.~!

haha wacht maar af jongens;)

al iig 6%BF en boven de 115 kilo zitten.

hehe...:rolleyes:
ik zal nog een paar jaar moeten trainen voordat.....:D

Ik zal ook maar gaan juicen zeker :rolleyes:

nu heb ik de 9de mei foto's genomen en die zijn wel goed gelukt vind ik, maar er is geen papiertje bij met DBB op...
opnieuw foto's nemen zeker? :p

heb er zo s over nagedacht maar het is best wel lelijk poseren met telkens een blaadje in je hand, mag je de tekst ook op je rug of op je borst schrijven bij de foto..?

heb er zo s over nagedacht maar het is best wel lelijk poseren met telkens een blaadje in je hand, mag je de tekst ook op je rug of op je borst schrijven bij de foto..?
Punten voor originaliteit :)

Het blaadje hoeft niet perse in je hand te zijn lijkt me toch, je kunt ook gewoon een A4 ophangen op de achtergrond of ergens op de voorgrond neerzetten - zolang het maar duidelijk leesbaar is (DBB 08 kun je iig wel lekker groot uitprinten op een A4)

Edit: Je kunt altijd bij FitFotos professionele foto's laten maken, is gratis voor contestdeelnemers! Je moet dan wel even naar Den Haag

waar kan je zien wie zich tot nu toe hebben ingeschreven?

• Topic Starter Topic Starter
waar kan je zien wie zich tot nu toe hebben ingeschreven?
Namen worden niet vrijgegeven voor de startdatum, zoals gewoonlijk.

Overigens is iedereen aan het wachten tot de laatste dag ofzo? Gaat namelijk vrij langzaam, iedereen die zich nu inschrijft is bijna zeker van 500 euro zonder er iets voor te moeten doen :p

Foto hoeft nog niet meteen verzonden te worden, maar inschrijven is alvast wel een goed idee :)

waar moest je je inscrhijven??

Ben sinds een maand weer aan het trainen. Doe volgend jaar wel weer mee. Hopen dat ik dan win en niet weer de 2e plek krijg.

Lijk momenteel nog teveel op een ecto haha.

Namen worden niet vrijgegeven voor de startdatum, zoals gewoonlijk.

Overigens is iedereen aan het wachten tot de laatste dag ofzo? Gaat namelijk vrij langzaam, iedereen die zich nu inschrijft is bijna zeker van 500 euro zonder er iets voor te moeten doen :p

Foto hoeft nog niet meteen verzonden te worden, maar inschrijven is alvast wel een goed idee :)

Hehe ik zou ook wel mee willen doen, maar ik wacht nog even af wie zich nog allemaal gaan inschrijven. Tot nu toe zijn het alleen nog maar beesten als ik het goed heb..

@Big T, je kan mss zelf wat mensen benaderen via PB, als zij niet naar hier komen kan je ze er altijd zelf op attent maken dat er een wedstrijd loopt

• Topic Starter Topic Starter
Hehe ik zou ook wel mee willen doen, maar ik wacht nog even af wie zich nog allemaal gaan inschrijven.
Dan ben je te laat, want we wachten net met de deelnemers bekend te maken tot de start.

Tot nu toe zijn het alleen nog maar beesten als ik het goed heb..
Kom je daar bij? Helemaal niet trouwens. Deze wedstrijd is voor iedereen, van superecto tot monstermeso zeg maar :D

@Big T, je kan mss zelf wat mensen benaderen via PB, als zij niet naar hier komen kan je ze er altijd zelf op attent maken dat er een wedstrijd loopt
Ik ga misschien wel nog een mass PB sturen ja, dat zou toch een effect moeten hebben over 50.000 accounts :)

ik ga toch maar es meedoen, dus mensen komop, doe mee! doe et voor de prijs, doe et voor fun, doe het voor je e-penis, I don't care, doe mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven