guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat RichardV zich maar moet opgevenDrink jij nooit shakes?
We kunnen moeilijk iets doen als eigen gewicht in steak als we geen beenhouwer als sponsor hebben, en wie kan uberhaupt 80-100 kg vlees kwijt in zijn diepvriezer![]()

Jammer, goed herstel dan!Ik zie denk ik toch wel af van deelname, ben geblesseerd meer dan 6 kg afgevallen onderhand, er is dus niet veel meer van over.
Ik zie me voor de contest ook niet echt meer vooruit gaan aangezien ik alleen me benen kan trainen.
Ik zie denk ik toch wel af van deelname, ben geblesseerd meer dan 6 kg afgevallen onderhand, er is dus niet veel meer van over.
Ik zie me voor de contest ook niet echt meer vooruit gaan aangezien ik alleen me benen kan trainen.
Zet gewoon een rol toiletpapier naast je, komt goedOh en btw; mijn lelijke kop is onderhand wel bekend op dbb (door foto's en meetings), dan hoef ik toch geen A4tje in mijn handen te houden??

gefeliciteerd met de eerste prijsIk doe mee, maar ik cut nog wel 2 weken door denk ik en dan pics schieten, misschien zelfs wat eerder. Hoeveel inschrijvingen zijn er dan pas?

jammer manIk zie denk ik toch wel af van deelname, ben geblesseerd meer dan 6 kg afgevallen onderhand, er is dus niet veel meer van over.
beterschap!wat misschien? je doet gewoon mee....
DOE MEE HUFTER! niet misschienHmm mss doe ik ook wel mee. Alleen train ik pas een jaartje en me gemiddelde score op me foto's is meestal een 8.
K'denk dat die cijfers er niet echt toe doen.. daar smijt iedereen maar wat met cijfers om.. althans een deel.
Voor zover ik weet is de vorige DBB contest best eerlijk verlopen en zijn de cijfers goed gegeven.
no hard feelings jvr![]()