AndroidHealthClinic

*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, in principe heb je gelijk, maar ik train maar heel onregelmatig. Kheb geen slecht fysiek, maar het kan stukken beter. Als ik meedoe wil ik ook meteen meedoen om te winnen.

Drink jij nooit shakes?

We kunnen moeilijk iets doen als eigen gewicht in steak als we geen beenhouwer als sponsor hebben, en wie kan uberhaupt 80-100 kg vlees kwijt in zijn diepvriezer ;)
Denk dat RichardV zich maar moet opgeven :D

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er nog leden die nu aan het voorbereiden zijn voor deze contest en een foto gaan inzenden maar hun inschrijving nog niet bekend gemaakt hebben? Dan graag even een mailtje sturen zodat we alvast je deelname kunnen bevestigen. Want voorlopig zijn er nog niet zoveel inschrijvingen en ik zou toch graag tegen de deadline een mooie groep bij elkaar krijgen :)

Mailadres te vinden in post #1.

Ik doe mee, maar ik cut nog wel 2 weken door denk ik en dan pics schieten, misschien zelfs wat eerder. Hoeveel inschrijvingen zijn er dan pas?

Oh en btw; mijn lelijke kop is onderhand wel bekend op dbb (door foto's en meetings), dan hoef ik toch geen A4tje in mijn handen te houden??

het gaat er denk ik meer om dat je niet foto's van een jaar geleden dat je er shredded bijstond ofzo ;) dus dat de foto "up-do-date" is..

maar ik kan het verkeerd hebben.

hehe, nou het verschil is wel duidelijk tov vorig jaar

Misschien doe ik wel mee, zal wel niet zo veel worden maar laten we hopen dat ik 18e of hoger word! :D

Ik zie denk ik toch wel af van deelname, ben geblesseerd meer dan 6 kg afgevallen onderhand, er is dus niet veel meer van over.
Ik zie me voor de contest ook niet echt meer vooruit gaan aangezien ik alleen me benen kan trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie denk ik toch wel af van deelname, ben geblesseerd meer dan 6 kg afgevallen onderhand, er is dus niet veel meer van over.
Ik zie me voor de contest ook niet echt meer vooruit gaan aangezien ik alleen me benen kan trainen.
Jammer, goed herstel dan!

@kale: nee het is vooral voor de minder bekenden.

Nou misschien doe ik mee! :D

****ed up voor je man!

Het lijkt me wel leuk om mee te doen, moet toch ergens beginnen.
Ik zal er maar over nadenken. Vind mezelf alleen wel nog een beetje vettig.
Ohja en mijn rug is nogal "matig".

Hmm mss doe ik ook wel mee. Alleen train ik pas een jaartje en me gemiddelde score op me foto's is meestal een 8.

K'denk dat die cijfers er niet echt toe doen.. daar smijt iedereen maar wat met cijfers om.. althans een deel.

Voor zover ik weet is de vorige DBB contest best eerlijk verlopen en zijn de cijfers goed gegeven.

no hard feelings jvr ;)

haha shutup!! :D

met een goeie winter doe ik volgend jaar zeker mee :D

Ik doe mee, maar ik cut nog wel 2 weken door denk ik en dan pics schieten, misschien zelfs wat eerder. Hoeveel inschrijvingen zijn er dan pas?
gefeliciteerd met de eerste prijs :D
jammer man :( beterschap!
wat misschien? je doet gewoon mee....
Hmm mss doe ik ook wel mee. Alleen train ik pas een jaartje en me gemiddelde score op me foto's is meestal een 8.
DOE MEE HUFTER! niet misschien
K'denk dat die cijfers er niet echt toe doen.. daar smijt iedereen maar wat met cijfers om.. althans een deel.

Voor zover ik weet is de vorige DBB contest best eerlijk verlopen en zijn de cijfers goed gegeven.

no hard feelings jvr ;)

m.u.v. een paar mensen die het leuk vonden 1-en te geven enzo ^^

ik doe niet mee want Kale doet mee.

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven