XXL Nutrition

Sticky Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Op DBB is iedereen natty!:woot:

Edit: we moeten niet vergeten dat dit een bodybuilding forum is en dat er in veel gevallen dus AAS gebruikt wordt.

Precies..ik kan zolang ik natty blijf geen jaw dropping transformatie neerzetten..

Of ik moet beyond shredded gaan (procentje of 4-5) en dan hele zieke foto's laten maken. Maar dan nog word ik vierde omdat aan het eind de puntentelling wordt gewijzigd:trollface:

Precies..ik kan zolang ik natty blijf geen jaw dropping transformatie neerzetten..

Of ik moet beyond shredded gaan (procentje of 4-5) en dan hele zieke foto's laten maken. Maar dan nog word ik vierde omdat aan het eind de puntentelling wordt gewijzigd:trollface:
images?q=tbn:ANd9GcR1ABlG62bi676YkkQbZ1giu3v1Qps8H2Zqh8pEvM04YDLUQWoRHg.jpg

Misschien dat ik wel mee doe uit gewoonte. Moet na mijn vakantie toch weer cutten, anders pas ik mijn trouwpak niet

Nee oke, maar jij wil het hele jaar shredded blijven. Als je serieus bulkt, kun je in een cut een aardige transformatie neerzetten.

Ik twijfel om ook een keer mee te doen, sta er echt slecht bij maar anders heb ik ook de motivatie niet om een keer echt droog te staan.. hmm ik kijk het nog even aan
Misschien nu juist wel het moment mee te doen. Kan je iig je progressie laten zien! dus hoppa... inschrijven jij! :D

Nee oke, maar jij wil het hele jaar shredded blijven. Als je serieus bulkt, kun je in een cut een aardige transformatie neerzetten.
Ja klopt...van vet..naar terug naar af:roflol:
:o
Dus, @Skatermarvin, komende winter een smerige dirty bulk inzetten, zodat je in 2019 kunt shinen in de de contest. :cool:
En dan een transformatiefoto als eindfoto doen..

Kan ik nu ook wel doen trouwens. Een foto van na mijn vakantie in juni vergelijken met eind juli..

Uhu..:o

:heart:

als je de spuit er in zet krijg je van mij de eerste plek;)
Haha...dan kan ik ook wel een serieuze transformatie ondergaan denk..

Gewoon lekker recompen op test-P en tren-A
... hangt er wel vanaf welke spuit hij in wie zet... :roflol: :p :o oeps... wat zeg ik nou....
:roflol:

Ik twijfel om ook een keer mee te doen, sta er echt slecht bij maar anders heb ik ook de motivatie niet om een keer echt droog te staan.. hmm ik kijk het nog even aan
Lijkt mij een hele goeie reden om mee te doen dus :) ik las dat er nu meer vrouwen mee willen doen dan mannen, dus kom maar door met die inschrijvingen!

Terug
Naar boven