XXL Nutrition

Peiling Contest Vrouwen 2018

Doe je mee aan de foto contest?


  • Totaal stemmers
    15

Bezoekers in dit topic

Spareribs is nog niet getagd en voldoet ook geloof ik!!! Zin om mee te doen??
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Haha:roflol:

Maar even checken of ik het goed begrijp hoor; ik post voor 31 mei nog even 30 nutteloze posts (dat lukt me:D), dan kan ik me nog net op tijd inschrijven en dan?
Moet ik foto's van die 4 poses maken in mijn shape op dat moment, een log maken (en wat zet ik daar dan allemaal in?:shrug:)
En dan 31 juli nog een keer die poses maar dan beter:cool:
Klopt dat ongeveer?
 
Haha:roflol:

Maar even checken of ik het goed begrijp hoor; ik post voor 31 mei nog even 30 nutteloze posts (dat lukt me:D), dan kan ik me nog net op tijd inschrijven en dan?
Moet ik foto's van die 4 poses maken in mijn shape op dat moment, een log maken (en wat zet ik daar dan allemaal in?:shrug:)
En dan 31 juli nog een keer die poses maar dan beter:cool:
Klopt dat ongeveer?
Zo ongeveer...

Leuk, nog een deelnemer!
 
Realiseer me net dat je voor de start dat postaantal moet hebben, dus smalltalk is misschien te laat nu :roflol:

Officieel dus niet, leest het

Haha:roflol:

Maar even checken of ik het goed begrijp hoor; ik post voor 31 mei nog even 30 nutteloze posts (dat lukt me:D), dan kan ik me nog net op tijd inschrijven en dan?
Moet ik foto's van die 4 poses maken in mijn shape op dat moment, een log maken (en wat zet ik daar dan allemaal in?:shrug:)
En dan 31 juli nog een keer die poses maar dan beter:cool:
Klopt dat ongeveer?
 
Ja klopt! Dus hop aan t posten!
 
Mehh wat flauw.. :(
 
Haha:roflol:

Maar even checken of ik het goed begrijp hoor; ik post voor 31 mei nog even 30 nutteloze posts (dat lukt me:D), dan kan ik me nog net op tijd inschrijven en dan?
Moet ik foto's van die 4 poses maken in mijn shape op dat moment, een log maken (en wat zet ik daar dan allemaal in?:shrug:)
En dan 31 juli nog een keer die poses maar dan beter:cool:
Klopt dat ongeveer?
kom maar op met de onzin posts :D
 
Ik heb even met alle mannen van dit forum overlegd. We zijn bereid om voorwaarden 2 en 3 te schrappen als dit betekent dat meer vrouwen pics posten.

2. Tenminste drie (3) maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
3. Tenminste veertig (40) posts geplaatst hebben waarvan tenminste twintig (20) in 2018.

@xyzyx wil graag ook regel 1 schrappen.
 
Ik heb even met alle mannen van dit forum overlegd. We zijn bereid om voorwaarden 2 en 3 te schrappen als dit betekent dat meer vrouwen pics posten.

2. Tenminste drie (3) maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
3. Tenminste veertig (40) posts geplaatst hebben waarvan tenminste twintig (20) in 2018.

@xyzyx wil graag ook regel 1 schrappen.
@xyzyz wil maximaal 14 jaar
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven