Lovelife
Novice
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga het niet doen guys. Nu 1,5 aan het cutten en moet gewoon te lang doorgaan voor een prestatie die ik fotocollage-waardig vind merk ik. Daar gaan m'n lifts, en dus wedstrijden, onder lijden![]()

Ga het niet doen guys. Nu 1,5 aan het cutten en moet gewoon te lang doorgaan voor een prestatie die ik fotocollage-waardig vind merk ik. Daar gaan m'n lifts, en dus wedstrijden, onder lijden![]()

Jammer!! Goed dat je de keuze maakt hoor, beter om je inderdaad 100% hierop te kunnen focussen.@HillR om maar even hier op je vraag terug te komen.
Besloten om dit jaar niet mee te doen met de contest omdat mn prioriteiten elders liggen en ik me niet 100% kan inzetten voor een contest.
Yes dames kom onnnnnn!Ach kom op dames!!
@hermiek @Denis90 @Lucille2405 @pat82 @Bubs @Lovelife @Liana1991 @Drangonky @sneeuwwitje @Cindyyx @Hokaatje
Kom op.. er is er nog maar 1 nodig!![]()

Jammer!! Goed dat je de keuze maakt hoor, beter om je inderdaad 100% hierop te kunnen focussen.
Ik identificeer me als vrouw. Mag ik aan deze categorie meedoen?
Nevermind, gekeken welke vrouwelijke leden mee doen.Ik identificeer me als vrouw. Mag ik aan deze categorie meedoen?
Nevermind, gekeken welke vrouwelijke leden mee doen.
Maak alsnog geen kans op een top 3 positie.