MuscleMeat

Aankondiging Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gestuurd
 
Laatst bewerkt:
zat allemaal nog wat tegen maar wil niet onsportief zijn..fotos 2 minuten terug doorgestuurd
 
Haha damn, maar 12 deelnemers voorlopig, zit ik in ieder geval in de top 12 :').
 
ik vind het maar vreemd. ik heb gisteren al mijn collage opgestuurd en ik sta niet op de lijst.
kwart voor 6 T nog gemaild en nog steeds geen reply....
 
beetje jammer dat er zo weinig inzendingen zijn:S
 
achja van de afhakers (om wat voor reden dan ook) heb je zoiezo gewonnen. in ieder geval al 13 van ???30??? als ik nog door mag whaha
 
ik mag het hopen hahah. het blijft imo wel vreemd aangezien ik gisteren al mijn collage hebt opgestuurd.
 
Wanneer staan de pics er op? Ben benieuwd.
 
Ik denk morgen pas hoor...maar miss hebben we mazzel:)
 
heb mijn collage ook tijdig verstuurd en sta ook nog niet op de lijst
 
Aha, de foto's van joranr zijn nog niet binnen dus er is nog kans voor ons :)
 
Update please?
 
ik vind het maar vreemd. ik heb gisteren al mijn collage opgestuurd en ik sta niet op de lijst.
kwart voor 6 T nog gemaild en nog steeds geen reply....

Heb ze ook 2x gestuurd vandaag. 1ste x had ik teveel foto's, mogen er maar 4 zijn dacht ik. Misschien scheelt er daar nog iets aan? Of geen FDB/benenpic?
 
Van 16 deelnemers nu een foto ontvangen. Beetje jammer dat meer dan 50% het elk jaar weer vergeet of laat afweten...

Ik geef minstens 4 deelnemers nog even de tijd om hun foto te sturen, zodat we de wedstrijd kunnen beginnen straks.
 
Mocht vanavond toch nog? Ik ga ze straks maken.
 
Daarom is de OP goed doorlezen wel zo handig:

Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 21 juli en uiterlijk op 31 juli ontvangen hebben, 18:00 ('s avonds).
 
Elk jaar same story :roflol:

Ik stem op combinatie van alles, niet alleen massa.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 18:35 ----------

Geen seeker?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven