- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeten we mensen beoordelen op hun progressie die ze gemaakt hebben in de tijd dat ze gelogt hebben of gewoon op het eindresultaat?![]()
Waar staat dat?wat is het punt van de contest dan? want als er alleen naar het eindresultaat word gekeken winnen de big guys altijd en zijn de gasten die niet aan de massa kunnen tippen bij voorbaat al kansloos.
just my 2 cents
anyway,
ik heb mijn foto ingezonden. aangekomen en alles in orde?
mvg
not this shit again...
elk jaar dezelfde discussie - iedereen stemt voor zichzelf, punt. je kan members niet opleggen om op een bepaalde wijze hun stem uit te brengen, omdat je dat niet kan controleren. dus beslist ieder voor zicht. de ene hecht meer waarde aan progressie, de andere aan log bijhouden, de ander weer aan het eindresultaat - dan heb je nog massa, BF...kies gewoon zelf.
staat nergens. maar heb nog nooit jongens van bijv. mijn formaat zien winnen.
...
wat is het punt van de contest dan? want als er alleen naar het eindresultaat word gekeken winnen de big guys altijd en zijn de gasten die niet aan de massa kunnen tippen bij voorbaat al kansloos.
just my 2 cents
Waarop moet er dan volgens jou naar gekeken worden?
Denk dat jij een hoger cijfer zou krijgen voor je eindfysiek dan voor je progressie en motivatie/toewijding.

Je moet gewoon zelf een big guy worden tymen, bbing wereld is een b*ch![]()