Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Niet vergeten!

Even een herinnering: deelnemers hebben nog tot vanavond 18:00 de tijd om hun collage + info door te sturen!

@ big t, heb m'n foto's doorgestuurd maar op de 2de foto is het papier met tekst dbb cotest 2011 dat m'n broerke vast houd niet goed te zien, door collage is de foto verkleind. je ziet de tekst maar de helft en niet zo duidelijk.
als je wil stuur ik die foto nog eens apart op als je dat nodig vind.

grts

Voor mij is het voldoende. En @ de anderen: als we geen reacties sturen, en 'Foto ontvangen' verschijnt naast je forumnaam in de openingspost, dan is het goedgekeurd. Als we veranderingen willen zien aan de collage, dan zullen we dit via e-mail ook laten weten. :)

Moeten we mensen beoordelen op hun progressie die ze gemaakt hebben in de tijd dat ze gelogt hebben of gewoon op het eindresultaat? :o

Je moet niks, je bepaald zelf je score.

Moeten we mensen beoordelen op hun progressie die ze gemaakt hebben in de tijd dat ze gelogt hebben of gewoon op het eindresultaat? :o

Je moet niks, je bepaald zelf je score.

wat is het punt van de contest dan? want als er alleen naar het eindresultaat word gekeken winnen de big guys altijd en zijn de gasten die niet aan de massa kunnen tippen bij voorbaat al kansloos.

just my 2 cents

anyway,

ik heb mijn foto ingezonden. aangekomen en alles in orde?

mvg

wat is het punt van de contest dan? want als er alleen naar het eindresultaat word gekeken winnen de big guys altijd en zijn de gasten die niet aan de massa kunnen tippen bij voorbaat al kansloos.

just my 2 cents

anyway,

ik heb mijn foto ingezonden. aangekomen en alles in orde?

mvg
Waar staat dat?

PS: nog niets ontvangen van jou.

not this shit again...

elk jaar dezelfde discussie - iedereen stemt voor zichzelf, punt. je kan members niet opleggen om op een bepaalde wijze hun stem uit te brengen, omdat je dat niet kan controleren. dus beslist ieder voor zicht. de ene hecht meer waarde aan progressie, de andere aan log bijhouden, de ander weer aan het eindresultaat - dan heb je nog massa, BF...kies gewoon zelf.

staat nergens. maar heb nog nooit jongens van bijv. mijn formaat zien winnen.

maar hoe is de contest bedoeld dan? van begin contest tot eindresultaat (progressie dus)? of gewoon eindresultaat?

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 14:56 ----------

not this shit again...

elk jaar dezelfde discussie - iedereen stemt voor zichzelf, punt. je kan members niet opleggen om op een bepaalde wijze hun stem uit te brengen, omdat je dat niet kan controleren. dus beslist ieder voor zicht. de ene hecht meer waarde aan progressie, de andere aan log bijhouden, de ander weer aan het eindresultaat - dan heb je nog massa, BF...kies gewoon zelf.

akkoord.

just my 2 cents

Waarop moet er dan volgens jou naar gekeken worden?
Denk dat jij een hoger cijfer zou krijgen voor je eindfysiek dan voor je progressie en motivatie/toewijding.

wanneer krijgen we de collages te zien ,en kunnen we stemmen ??

Waarop moet er dan volgens jou naar gekeken worden?
Denk dat jij een hoger cijfer zou krijgen voor je eindfysiek dan voor je progressie en motivatie/toewijding.

progressie, motivatie/toewijding in de contest tijd.

er zijn gasten die houden hun log totaal niet bij, posten aan het einde van de contest een foto en als ze maar groot genoeg zijn eindigen altijd hoog. terwijl niemand weet hoe hij eruit zag voor de contest of wat hij tijdens de contest heeft gedaan.

ik vind dat persoonlijk niet echt terecht om dan hoog te eindigen

maar ik wou het alleen maar gezegd hebben en er verder niet over gaan mierennken. iedereen is vrij om te voten zoals hij of zij dat wilt.

ya feel me :D

Je moet gewoon zelf een big guy worden tymen, bbing wereld is een b*ch :p

Even ter info: we hebben op dit moment nog maar 12 inzendingen, binnen een kleine 45 minuten kan er in principe niet meer ingezonden worden.

Maar, omdat we minimaal 20 deelnemers willen, is het mogelijk dat we de deadline zullen uitstellen. Om dit te voorkomen vraag ik de deelnemers die nog geen foto ingestuurd hebben om dit ASAP te doen!

wat is het email adres waar ik mijn collage naar toe kan sturen ??

done : ingezonden , iedereen succes he ;)

Laatst bewerkt:
ik heb hem gisteren verzonden maar ik sta nog niet op de lijst?!

Beetje zwak...opeens haakt weer dik meer dan de helft af.

tijd is op.... komt er een verzetting van de deadline?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven